Członkowie drużyny - lista postaci i rekrutacja | Torment Tides of Numenera poradnik Torment: Tides of Numenera
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
W grze możesz zwerbować do 3 dodatkowych towarzyszy do swojej drużyny. Tymczasem, w grze istnieje szóstka postaci, która chętnie do ciebie dołączy. Każda z nich jest unikatowa na swój własny sposób, wchodzi w tobą i resztą w inne interakcje i kieruje się własnym kodeksem moralnym. Ponadto, w późniejszym etapie gry, każda postać oferuje własne, unikatowe zadania, które pozwalają znacznie lepiej poznać postać, jej przeszłość itp. Oto pełen spis dostępnych postaci do zwerbowania, wraz z krótkim opisem i wskazaniem ich przydatności:
Callistege
Imię: Callistege
Klasa: Nano
Krótki opis: Callistege to Nano, kobieta, która w przeszłości zbyt wiele eksperymentowała z wymiarami i czasem, czego konsekwencją jest rozszczepienie jej istnienia na wielu płaszczyznach różnych wymiarów. Jest cyniczna, wyrachowana, amoralna i skłonna do manipulacji. Jej prawdziwe pobudki nie są nikomu znane, choć przejawia wielką fascynację główną postacią.
Jak ją zrekrutować: Dołącza do drużyny zaraz po prologu. Będziesz musiał jednak dokonać wyboru, czy wolisz w drużynie ją, czy Aligerna.
Przydatność: Callistege to silna postac czarująca, idealne dopełnienie do drużyny. Z pomocą swoich licznych odbić wielowymiarowych, może unikać obrażeń i wchodzić w różne wymiary. Jest mocnym fundamentem drużyny i zdecydowanie warto posiadać w drużynie ją, lub Aligerna.
Aligern
Imię: Aligern
Klasa: Nano
Krótki opis: Aligern to Nano, mężczyzna o niezwykle zagadkowej przeszłości, upadły kapłan. Jego ciało pokrywają tajemnicze tatuaże, które są zarówno źródłem wielkiego bólu, jak wielkiej mocy. Ma mocne poczucie moralności, choć nie stroni od brutalnych rozwiązań - równie biegle jak magią, włada również bronią do walki wręcz.
Jak go zrekrutować: Dołącza do drużyny zaraz po prologu. Będziesz musiał jednak dokonać wyboru, czy wolisz w drużynie jego, czy Callistege.
Przydatność: Aligern to bardzo solidny wybór do każdej drużyny. Jego umiejętności i tatuaże wspierają jego i całą drużynę. Ponadto, mężczyzna dobrze radzi sobie walcząc w pierwszym szeregu. To uniwersalny i interesujący towarzysz, który dodatkowo leczy innych.
Tybir
Imię: Tybir
Klasa: Szelma
Krótki opis: Tybir to stary najemnik, o wielkim sercu i równie wielkich skłonnościach do wpadania w tarapaty. Przeżył mnóstwo interesujących historii, którymi chętnie się dzieli z innymi. Stroni od konfliktów i woli użyć swojego uroku osobistego, by wyjść cało z opresji. W walce stawia na szybką broń i tarczę.
Jak go zrekrutować: Gdy wykonasz zadanie "Ułaskawienie" możesz zrekrutować Tybira do swojej drużyny.
Przydatność: Tybir to szelma, który używa lekkiej broni. W walce posługuje się nieczystymi sztuczkami, myli przeciwników, czy nakazuje im skupić ataki na siebie. Możesz Tybira przerobić w typowego tanka, który będzie odciągał uwagę od słabszych postaci. Jednak są postacie, które bardziej zasługują na miejsce w twojej drużynie.
Rhin
Imię: Rhin
Klasa: Dziecko
Krótki opis: Rhin to najbardziej zagadkowa osoba z wszystkich towarzyszy. Dziewczynka ma potężne dziury w pamięci i bardzo często się dziwnie zachowuje. W wolnych chwilach rozmawia z kawałkami kamieni, które nosi i wierzy, że są one bogami.
Jak ją zrekrutować: Poniżej znajdziesz film wideo, który zaprezentuje ci jak zrekrutować dziewczynkę do druzyny.
Przydatność: Rhin to dziecko.. której umiejętności bojowe są nikłe. Jest beznadziejna w walce, potrafi jedynie znikać i posiada bardzo mało ogólnych statystyk. Jest postacią mocno fabularną, bardzo interesującą, która rozwija skrzydła wraz z biegiem gry. Warto dać jej szansę, ale pamiętaj, że ciężko ją liczyć jako pełnoprawnego członka drużyny. Jeśli chcesz stawiać na warianty siłowe, odpuść rekrutację tej postaci.
Erritis
Imię: Erritis
Klasa: Glewia
Krótki opis: Erritis to gorącokrwisty, impulsywny wojownik, który lgnie do niebezpieczeństw. Uwielbia bohaterskie czyny, nie boi się wyzwań i najchętniej zginąłby heroiczną śmiercią. Ciąży nad nim jednak pewne przekleństwo, które skrywa przed światem, pod maską uśmiechu i uporu.
Jak go zrekrutować: Mężczyzna stoi bezczynnie w dzielnicy Skraj Klifu - wystarczy z nim porozmawiać i zaproponować wspólną przygodę.
Przydatność: Erritis to bardzo silny wojownik, który często zadaje obrażenia krytyczne. Nosi pancerz i ciężką broń, więc idealnie nadaje się do walki w pierwszym szeregu. To doskonały wybór na towarzysza - jest silny, obroni słabszych członków drużyny i będzie zadawał sporo obrażeń. Jest bardzo przydatny do każdej drużyny.
Matkina
Imię: Matkina
Klasa: Szelma
Krótki opis: Matkina to bardzo groźna zabójczyni, wyspecjalizowana w szybkich i precyzyjnych atakach. Jest idealna do walki wręcz, potrafi bardzo szybko doskakiwać do przeciwników i wywoływać u nich negatywne stany. Kobieta skrywa mroczną przeszłość, a pod maską zimna, znaleźć można wrażliwą kobietę.
Jak ją zrekrutować: Kobieta pojawi się na koniec głównego zadania Chłodny, opanowany szelma. Możesz ją zrekrutować po rozmowie w jej chatce.
Przydatność: Matkina jest jedną z najlepszych opcji, jeśli chodzi o rekrutacje postaci. Jest uniwersalna, doskonała do walki i ma świetnie napisaną historię. W potyczkach, bardzo przydaje się jej mobilność, doskoki i inne interesujące umiejętności.