Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomruki niezadowolenia (Rumblings of Discontent) | Torment Tides of Numenera poradnik Torment: Tides of Numenera

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

Sposób odblokowania: Rozmowa z Bruscą w lokalizacji Dziedziniec Memoviry (M15.4).

Porozmawiaj z Bruscą i zapytaj dlaczego wygląda na zmartwioną. Dowiesz się, że jej patrole zaginęły i nie może ona udać się sama na poszukiwania. Zaproponuj pomoc i udaj się do dzielnicy Mały Nihiliesh.

Gdy po raz pierwszy się tam zjawisz, rozpocznie się kryzys i będziesz świadkiem kłótni mutantów z oddziałem Brusci. Możesz opowiedzieć się za którąś ze stron i dołączyć do walki (nawet jeśli sprzymierzysz się z mutantami i zamordujesz ludzi Memoviry to quest nie zostanie zawalony), jednak dużo rozsądniejszym rozwiązaniem będzie przekonanie stron, by zaniechali konfliktu. Aby to zrobić, wystarczy poszczególnymi postaciami z drużyny, rozmawiać z przedstawicielami obu grup, pytać o szczegóły zajścia i wykonywać odpowiednie rzuty w oparciu o wysiłek.

Alternatywnym rozwiązaniem jest nie angażowanie się w kłótnię i oddalenie się członkami drużyny od miejsca rozpoczęcia kryzysu. Akcja ta doprowadzi do zamordowania wszystkich osób z odnalezionego patrolu.

Poczekaj, aż droga ucieczki będzie pusta i nakaż więźniom udać się do wyjścia. - Pomruki niezadowolenia (Rumblings of Discontent) | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Poczekaj, aż droga ucieczki będzie pusta i nakaż więźniom udać się do wyjścia.

Gdy konflikt zostanie zażegnany, udaj się do Starych Kazamatów Niewolników (M16.17). Na miejscu, od razu udaj się do celi z kolejnymi ludźmi strażnikami (M16.5), drzwi są zamknięte. Aby dostać się do środka, użyj jednej z umiejętności głównej postaci, lub stocz walkę z Wodzem Mordenów (M16.2), by zdobyć klucz.

W celi, porozmawiaj z rannymi zbirami i oddeleguj ich do wyjścia (jeśli pokonałeś wodza i jego popleczników) lub nakaż im się udać do sąsiedniej celi. Gdy się tam przeniosą, podejdź do Mordenów (M16.1) i powiedz im, że więźniowie uciekli. Gdy wejdą do pustej celi, nakaż zbirom uciec.

Po wszystkim, udaj się do Brusci i powiedz o wykonanym zadaniu. Zdobędziesz 25 PD i błyszki (dokładna wysokość nagrody jest uzależniona od tego czy udało ci się poprawnie uratować osoby z obu patroli).