Zakon Prawdy (Order of Truth) M8 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera poradnik Torment: Tides of Numenera W tym rozdziale dowiesz się, gdzie przebywa Salimeri i Min z Tan Liang z Zakonu Prawdy. Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019 8080 Następna Dzielnica Rządowa Lazaret Zdławionego Echa Poprzednia Dzielnica Rządowa Mapa Dzielnicy Rządowej Ważne obszary na mapieSalimeriMożesz tu wznowić gre jeśli w głównym zadaniu "Upadek na ziemię" po spotkaniu z Qorro (M2.2) wybrałeś pokojowe rozwiązanie. Od Salimeri możesz otrzymać poboczny quest "Lazaret Zdławionego Echa". Sn'erf i Lan UringMożesz z nimi porozmawiać i wyczerpując wszystkie tematy zdobyć dodatkowe PD. PiramidaMożesz tu rozwiązać zagadkę z piramidą, która pozwala zdobyć unikatowy artefakt. Szczegóły w opisie mapy. Zbadanie piramidy pozwala zdobyć dodatkowe PD. Centralna część pomieszczeniaMin z Tan Liang - Możesz porozmawiać z kapłanem na temat zakonu i komory rezonansowej.Możesz obejrzeć maszynę i zdobyć dodatkowe PD. Miejsce pracy CallistegeMożesz tu spotkać Callistege jeśli wcześniej odłączyła się od drużyny. Możesz ją ponownie zaprosić, ale jest to możliwe tylko jeśli z drużyną nie podróżuje Aligern. Wyjścia z lokacjiM5 – Wyjście do: Plac Rządowy. Legenda Torment: Tides of Numenera M8 - Zakon Prawdy Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Pojemniki na przedmioty Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Wrogo nastawione postacie Powyższa mapa prezentuje wnętrze budynku bedącego siedzibą Zakonu Prawdy (Order of Truth). Wejście do tej lokacji znajduje się w Dzielnicy Rządowej i Zakon dobrze jest odwiedzić w celu uzyskania porady odnośnie uszkodzonej komory rezonansowej. Do lokacji tej możesz też zostać przeniesiony automatycznie i stanie się tak w sytuacji gdy pierwszą konfrontację z głównego zadania Upadek na ziemię zdecydujesz się zakończyć w sposób pokojowy. Kluczowe miejsca w siedzibie Zakonu Prawdy1. Salimeri. Możesz tu wznowić grę jeśli w głównym zadaniu Upadek na ziemię po spotkaniu z Qorro (M2.2) wybrałeś pokojowe rozwiązanie. Alternatywnie możesz dotrzeć do Salimeri samemu. Rozmówczyni może udzielić bohaterowi cennych porad oraz zlecić mu poboczny quest Lazaret Zdławionego Echa. 3. Piramida. Obiekt ten jest dość złożoną zagadką. Możesz obejrzeć piramidę, by pozyskać dodatkowe PD, oraz podjąć się rozwiązania zagadki w celu pozyskania unikalnego enigmatu. Rozwiązanie zagadki opisane zostało poniżej. 4. Centralna część pomieszczenia. Możesz tu porozmawiać z Minem z Tan Liang i obejrzeć maszynerię i ma to na celu m.in. pozyskanie PD. 5. Miejsce pracy Callistege. Możesz tu spotkać Callistege jeśli wcześniej odłączyła się od drużyny. Możesz ją ponownie zaprosić, ale jest to możliwe tylko jeśli z drużyną nie podróżuje Aligern. Rozwiązanie zagadki z piramidą Piramida jest w północno-zachodniej części budynku i zaznaczona została na powyższym obrazku. Po kliknięciu na nią najpierw musisz zdecydować się na obejrzenie ramy i podstawki. W przypadku ramy do zaliczenia jest test z Percepcji, a w przypadku podstawki test z Anamnezy. Dopiero po zaliczeniu tych testów (możesz je powtórzyć w razie porażki) przejdź do właściwego rozwiązywania zagadki: 1. Przyjrzyj się kuli (Examine the sphere) 2. Dotknij kuli (Touch the sphere) 3. Weź kulę (Take the sphere) 4. Ponownie weź kulę (Take the sphere again) 5. Odłóż kulę z powrotem do ramy (Put the sphere back in the frame) 6. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór (Remove the sphere from the frame via the left opening) 7. Wyjmij kulę z ramy przez przedni otwór (Remove the sphere from the frame via the front opening) 8. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór (Remove the sphere from the frame via the right opening) 9. Wyjmij kulę z ramy przez prawy otwór (Remove the sphere from the frame via the right opening) 10. Podnieś ramę i wyjmij kulę przez dolny otwór (Lift the frame and remove the sphere via the bottom opening) 11. Wyjmij kulę z ramy przez tylny otwór (Remove the sphere from the frame via the back opening) 12. Wyjmij kulę z ramy przez tylny otwór (Remove the sphere from the frame via the back opening) 13. Podnieś ramę i wyjmij kulę przez dolny otwór (Lift the frame and remove the sphere via the bottom opening) 14. Wyjmij kulę z ramy przez przedni otwór (Remove the sphere from the frame via the front opening) 15. Wyjmij kulę z ramy przez lewy otwór (Remove the sphere from the frame via the left opening) Nagroda za zaliczenie zagadki to artefakt Paciorki Wszechczasu (Beads of Time Neverending). Możesz go umieścić w inwentarzu w slocie Ozdób. Artefakt ten odblokowuje umiejętność Przyśpieszenie, która poprawia prędkość ruchu o 50% oraz uniki i ataki o 15%. Następna Dzielnica Rządowa Lazaret Zdławionego Echa Poprzednia Dzielnica Rządowa Mapa Dzielnicy Rządowej