Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak przejść Tormenta (prawie) bez walki? | Torment Tides of Numenera poradnik Torment: Tides of Numenera

Czy można przejść Torment: Tides of Numenera bez walki? Ta strona odpowie na Twoje pytanie. Dowiesz się, jak unikać walki w nowym Tormencie i które umiejętności pomagają wymigać się od kłopotów.

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

W grze możesz ukończyć większość zadań bez angażowania się w walkę. - Jak przejść Tormenta (prawie) bez walki? | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
W grze możesz ukończyć większość zadań bez angażowania się w walkę.

W przeciwieństwie do wielu tytułów rpg, nowa odsłona Tormenta pozwala przejść większość gry bez angażowania się w potyczki. Wystarczy umiejętnie prowadzić dialogi w grze, unikając zaczepek słownych, czy dążenia do bezpośredniej konfrontacji. Praktycznie każde zadanie w grze, stawia na wiele opcjonalnych rozwiązań i nie jest konieczne użycie przemocy.

Warto podkreślić, że zazwyczaj gra premiuje punktami doświadczenia wykonanie zadania, a nie sposób realizacji. Różnicą jest zazwyczaj nagroda w postaci przedmiotów, enigmatów, błyszków i bonusy do określonych nurtów. Możesz więc śmiało postawić na dyplomatyczne zagrania i zużywać punkty wysiłku w czasie rozmów, by przekonać rozmówców do swojej racji - walki nie są premiowane dodatkowym doświadczeniem.

Jeśli chcesz zdecydować się na taki styl rozgrywki, koniecznie rozwijaj następujące umiejętności:

  • Oszustwo
  • Perswazja
  • Zastraszenie

Każdy z poziomów wyszkolenia tych umiejętności, zwiększa o 15% powodzenie w wykorzystaniu określonej zdolności w czasie dialogu. Zdecydowanie warto je rozwijać, by z powodzeniem wykorzystywać je do rozwiązywania zadań w dyplomatyczny sposób.

Domyślnie, warto również wybrać klasę Szelmy i już na początku obdarować go taką cechą przewodnią jak Charyzmatyczny (Perswazja +1, Oszustwo +1, Siła Woli -15%, Intelekt -1), by łatwiej wykonywać zadania.