Lista zakończeń Torment: Tides of Numenera Wszystkie zakończenia nowego Tormenta!
Strona zawiera zestawienie wszystkich dostępnych zakończeń gry Torment: Tides of Numenera. Znalazły się informacje jak odblokować zakończenia i do jakich wydarzeń prowadzą dostępne zakończenia.
Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2017
Na sam koniec gry, po wkroczeniu do Rezonansu, w końcu staniesz oko w oko z Rozpaczą. Co więcej, będziesz mógł z nią porozmawiać i postanowić, jak zakończyć historię głównej postaci. W grze możesz zdecydować się na sześć, odmiennych od siebie wariantów zakończenia.
Wariant pierwszy - Zerwanie połączenia z Nurtami
Gdy nadejdzie czas wyboru, możesz zdecydować, że chcesz zerwać połączenie z Nurtami, aby wykluczyć możliwość manipulowania nimi. Tym samym, spiszesz na zagładę wszystkich porzuconych, łącznie z główną postacią. Twoi towarzysze odejdą w nieznanym kierunku, pełni żalu po twojej stracie.
Wariant drugi - Połączenie porzuconych w główną postać
Możesz dokończyć plan Pana Wcieleń i połączyć wszystkich porzuconych w świadomość głównej postaci. Obudzisz się w fortecy Memoviry, gdzie odbędziesz jeszcze krótką rozmowę z Rozpaczą, która oznajmi, że nie będzie już na ciebie polowała. Dodatkowo, będziesz mógł porozmawiać z twoją drużyną i zdecydować się na towarzyszenie niektórym z nim.
Wariant trzeci - Pozostawienie wszystkiego bez zmian
Kolejnym z wariantów jest pozostawienie wszystkiego bez zmian. Labirynt Pana wcieleń zostanie zapieczętowany, wraz z ukrytą tam wiedzą. Porzuceni zostaną na świecie, a Rozpacz w dowód "wdzięczności" da każdemu z porzuconych odpowiednią ilość czasu, by mogli nacieszyć się życiem. Widmo zagłady zostanie odroczone.. na pewien czas.
Wariant czwarty - Połączenie porzuconych w Matkinę
Ten wariant jest tylko możliwy wtedy, gdy Matkina jest w drużynie. Możesz zdecydować, by to Matkina przyjęła do swojej świadomości wszystkich porzuconych. Tym samym, zostanie ona jedyną przedstawicielką porzuconych. Rozpacz odejdzie, a Matkina wyruszy objąć władzę w Wykwicie.
Wariant piąty - Połączenie porzuconych w Milkę
W tym wariancie decydujesz się, by to Milka, córka Pana Wcieleń wchłonęła pozostałych porzuconych. Po powrocie do Fortecy Memoviry, miejsce twojej głównej postaci zajmie właśnie ona. Rozpacz odejdzie, a kobieta będzie miała szansę przeżyć swoje życie tak, jak tylko zechce.
Wariant szósty - Zniszczenie Rozpaczy
Rozmawiając z Rozpaczą, możesz ją zapytać, czy któryś z twoich wyborów nie zaakceptuje. Istota odpowie wtedy, że choć niektórym się będzie opierała, możesz wybrać każdą z możliwości. Tym samym, odblokujesz wariant przeciwstawienia się Rozpaczy i zniszczenia jej. Jeśli się na to zdecydujesz, zostaniesz zapytany, co tobą kieruje. To bardzo ważny wybór - jeśli odpowiesz, że inni porzuceni to twoja rodzina i chcesz ich ochronić - Rozpacz zostanie zniszczona, a twoja postać przeżyje. Inne wybory również doprowadzą do unicestwienia jej, jednak zdąży ona śmiertelnie zranić główną postać.
Epilog
Po wyborze zakończenia, nastąpi sekwencja kończąca grę. W niektórych wariantach, będziesz mógł jeszcze porozmawiać z drużyną, czy zdecydować się, jak pokierować losami głównej postaci. Gdy już dokonasz wszystkich wyborów, nastąpi epilog i podsumowanie gry. Każda z twoich większych i ważniejszych decyzji doczeka się podsumowania i przedstawione zostaną konsekwencje. Gratulację, ukończyłeś grę!