Niewidoczny przeciwnik (Hidden Enemy) - zadanie poboczne Jak uratować Stycha ze Skraju Klifów w Torment: Tides of Numenera?
Na tej stronie poznasz wszystkie sposoby rozwiązania zadania Niewidoczny przeciwnik, w którym możesz pomóc stychowi ze Skraju Klifów.
Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2017
Sposób odblokowania: rozmowa z Lord Vuntgen w Skraju Klifu. (M6.6).
Zadanie odblokować można rozmawiając z Lordem Vuntgenem, którego znaleźć można w zachodniej części Skraju Klifu (M6.6). Poprosi cię on o odnalezienie Stycha, który terroryzuje okolice. Stwora znaleźć możesz w południowej części dzielnicy (M6.9). Stych stoi na zboczu góry - wejdź z nim w interakcję. Rozwiązania tego zadania są dwa - możesz pozwolić stworowi żyć, lub sprawić, że zginie.
Sposób pierwszy - stwór przeżyje
Spróbuj porozmawiać ze Stychem. Jeśli pomogłeś innym przedstawicielom tej rasy w zadaniu Niestabilne fundamenty, będziesz znał ich język. Jeśli nie, z pomocą Anamnezy możesz spróbować przypomnieć sobie ich dialekt.
Porozmawiaj ze stworem na wszystkie tematy i nie atakuj go. Następnie udaj się od niego na zachód, do dwójki bawiących się w pobliżu dzieci - Zebb i Avina (M6.8). Rozpocznij z nimi rozmowę, a poproszą cię, byś nie wyjawiał Lordowi Vuntgenowi lokalizacji Stichusa, gdyż nie robi on nikomu krzywdy. Obiecaj pomóc i wróć do Lorda Vuntgena (M6.6). Powiedz, że rozmawiałeś ze Stychem i opowiedz o tym, jak schwytał i zostawił stworzenie na Skraju Klifu. Następnie zadeklaruj, że zrobił to, by podburzyć ludzi do nienawiści. Udaj się do Bebechów i porozmawiaj z Che'kektem (M4.2), opowiedz mu o okaleczonym Stychu i użyj perswazji, by go przekonać, żeby pomógł mu. Wyrzutek zostanie uratowany - udaj się do Lorda Vuntgena i zamelduj mu o tym. Możesz wybrać, czy zdradzisz czy to ty pomogłeś w ucieczce, lub po prostu oznajmić, że Stychowi pomógł jego lud. Niezależnie od decyzji zdobędziesz 40PD, a dodatkowo, od sierot(M6.8) enigmat.
Sposób drugi - stwór zostanie zabity
Do śmierci stwora doprowadzić możesz na dwa sposoby - wybierając podczas rozmowy z nim opcję ataku (główny bohater może stracić dużo punktów zdrowia), bądź po ponownym odwiedzeniu Lorda Vuntgena zgłosić gdzie kreatura ma legowisko. Nagrodą będzie 40PD i przekształcony artefakt: Druga Skóra (Zdrowie +10, Siła+1, szybkość -2).