Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Torment: Tides of Numenera M7 - Karawanseraj
Torment: Tides of Numenera M7 - Karawanseraj
Dom Idylli
Idylla prowadzi tu gospodę. Możesz poprosić o odpoczynek i zregenerować siły. Opłata za skorzystanie z gospody to 20 błyszków za jednego członka drużyny. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by dać się wprowadzić w trans. Zdobędziesz PD (za pierwszym razem) i powrócisz do Labiryntu.
Mistrz Rennio
W trakcie rozmowy możesz odblokować poboczne zadanie "Kradzież latającego okrętu".
W dalszej części gry Mistrz Rennio za opłatą zabierze cię do lokacji Valley of Dead Heroes.
Centralny plac
Omahdon - Osoba, z którą porozmawiać możesz by rozpocząć poboczne zadanie "Jedyna, prawdziwa miłość".
Srebrne sieroty - Możesz użyć Anamnezy lub Koncentracji, by spróbować się z nimi porozumieć. Możesz im dostarczać dowody na inteligentne zachowanie maszyn i zdobywać wartościowe nagrody.
Lokalizacja grzebienia
Miejsce, w którym znaleźć możesz grzebień wymagany do zadania "Jedyna, prawdziwa miłość".
Bar
Sylfida - Możesz wyczerpać wszystkie opcje dialogowe i rozwiązać jej zagadkę, by zdobyć PD.
Tarnach Hobbes - Wyczerp wszystkie tematy rozmowy, a otrzymasz PD.
Jaskinia Ostatnich Słów
Możesz tam dotrzeć dopiero podczas zaliczania głównego zadania "Chłodny, opanowany szelma". W jaskini skrywa się Matkina, którą możesz zrekrutować.
Kopuła
Możesz tu rozwiązać zagadkę (jej opis jest w innej części poradnika) i odblokować opcję teleportowania się po mieście. Do kopuły możesz dotrzeć tylko od strony Jaskini Ostatnich Słów.
Schody do dzielnicy: Skraj Klifu.
Most do dzielnicy: Plac Rządowy.
Błyszki, artefakt, osobliwość.
Powiększ mapę

Karawanseraj (Caravanserai) M7 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera poradnik Torment: Tides of Numenera

Na tej stronie dowiesz się, gdzie odpocząć w Karawanseraj w Torment: Tides of Numenera oraz jak polecieć do Doliny Poległych Bohaterów.

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019

Ważne obszary na mapie

Dom Idylli
Idylla prowadzi tu gospodę. Możesz poprosić o odpoczynek i zregenerować siły. Opłata za skorzystanie z gospody to 20 błyszków za jednego członka drużyny. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by dać się wprowadzić w trans. Zdobędziesz PD (za pierwszym razem) i powrócisz do Labiryntu.

Mistrz Rennio
W trakcie rozmowy możesz odblokować poboczne zadanie "Kradzież latającego okrętu".
W dalszej części gry Mistrz Rennio za opłatą zabierze cię do lokacji Valley of Dead Heroes.

Centralny plac
Omahdon - Osoba, z którą porozmawiać możesz by rozpocząć poboczne zadanie "Jedyna, prawdziwa miłość".
Srebrne sieroty - Możesz użyć Anamnezy lub Koncentracji, by spróbować się z nimi porozumieć. Możesz im dostarczać dowody na inteligentne zachowanie maszyn i zdobywać wartościowe nagrody.

Lokalizacja grzebienia
Miejsce, w którym znaleźć możesz grzebień wymagany do zadania "Jedyna, prawdziwa miłość".

Bar
Sylfida - Możesz wyczerpać wszystkie opcje dialogowe i rozwiązać jej zagadkę, by zdobyć PD.
Tarnach Hobbes - Wyczerp wszystkie tematy rozmowy, a otrzymasz PD.

Jaskinia Ostatnich Słów
Możesz tam dotrzeć dopiero podczas zaliczania głównego zadania "Chłodny, opanowany szelma". W jaskini skrywa się Matkina, którą możesz zrekrutować.

Kopuła
Możesz tu rozwiązać zagadkę (jej opis jest w innej części poradnika) i odblokować opcję teleportowania się po mieście. Do kopuły możesz dotrzeć tylko od strony Jaskini Ostatnich Słów.

Wyjścia z lokacji

M6 – Schody do dzielnicy: Skraj Klifu.

M5 – Most do dzielnicy: Plac Rządowy.

Legenda Torment: Tides of Numenera M7 - Karawanseraj

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Pojemniki na przedmioty

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Wrogo nastawione postacie

Powyższa mapa prezentuje dzielnicę Karawanseraj (Caravanserai) zlokalizowaną na północno-wschodnim krańcu miasta Klify Sagusa. Dzielnica ta nie obfituje w tak wiele atrakcji jak pozostałe, aczkolwiek możesz tu spotkać kilka postaci niezależnych i rozpocząć kilka questów. Znajduje się tu też gospoda, dzięki której możesz odpocząć i zregenerować statystyki postaci. W dalszej części gry możesz użyć tu statku powietrznego by opuścić miasto. Z Karawanseraj możesz przenieść się do dwóch innych dzielnic - Skraju Klifu i Placu Rządowego.

Miejsce do odpoczynku w dzielnicy Karawanseraj

Musisz zapłacić 20 błyszków od łebka - Karawanseraj (Caravanserai) M7 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Musisz zapłacić 20 błyszków "od łebka"

Skorzystanie z opcji odpoczynku w dzielnicy Karawanseraj jest możliwe od samego początku gry. Po dotarciu do tej dzielnicy musisz udać się do Domu Idylli (M7.1). Porozmawiaj z Idyllą. Odpoczynek kosztuje 20 błyszków od osoby.

Inne kluczowe miejsca w dzielnicy Karawanseraj

1. Dom Idylli. Idylla prowadzi tu gospodę. Możesz zapłacić za odpoczynek i zregenerować dzięki temu siły. Możesz także poprosić kobietę o wprowadzenie bohatera w trans. Za pierwszym razem dostaniesz dzięki temu PD. Oprócz tego jest to doskonała metoda żeby powracać do Labiryntu (umysłu bohatera) bez konieczności doprowadzania do śmierci bohatera np. w walce z przeciwnikami.

2. Mistrz Rennio. W trakcie rozmowy możesz odblokować poboczne zadanie Kradzież latającego okrętu. W dalszej części gry Mistrz Rennio za opłatą może zabrać drużynę do lokacji Dolina Poległych Bohaterów. Staje się to możliwe po ukończeniu pobocznego zadania Kradzież latającego okrętu i głównego zadania Chłodny, opanowany szelma. Z Mistrzem spotkasz się wtedy w ramach nowego głównego questu Na tropie konstruktora.

3. Centralny plac. Omahdon to osoba, z którą porozmawiać możesz by rozpocząć poboczne zadanie Jedyna, prawdziwa miłość.

W przypadku Srebrnych sierot warto użyć Anamnezy lub Koncentracji, by spróbować się z nimi porozumieć. Możesz im następnie zacząć dostarczać dowody na temat napotkanych w świecie gry inteligentnych maszyn:

  • Brygadziści z Bebechów - otrzymasz 3PD i enigmat Termodynamiczna Detonacja (Thermodynamic Detonation)
  • Sylfida z Karawanseraj - otrzymasz 3PD i klatkę Stillness Cage (osobliwość)
  • Ziobe z Tawerny Piąte Oko - otrzymasz 3PD i enigmat Uwięziony Pulsar (Imprisoned Pulsar)
  • Niezrównani (Peerless) z Lazaretu Zdławionego Echa - otrzymasz 3PD i artefakt Pierścienie Przewodzenia (Conduit Rings)

6. Jaskinia Ostatnich Słów. Możesz tam dotrzeć dopiero podczas zaliczania głównego zadania Chłodny, opanowany szelma. W jaskini skrywa się Matkina, którą możesz zrekrutować.

7. Kopuła. Możesz tu rozwiązać zagadkę (jej opis jest w innej części poradnika) i odblokować opcję teleportowania się po mieście. Do kopuły możesz dotrzeć tylko od strony Jaskini Ostatnich Słów.