Karawanseraj (Caravanserai) M7 - mapa lokacji | Torment Tides of Numenera poradnik Torment: Tides of Numenera Na tej stronie dowiesz się, gdzie odpocząć w Karawanseraj w Torment: Tides of Numenera oraz jak polecieć do Doliny Poległych Bohaterów. Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019 8080 Następna Karawanseraj Na tropie konstruktora Poprzednia Skraj Klifu Szara imitacja Ważne obszary na mapieDom IdylliIdylla prowadzi tu gospodę. Możesz poprosić o odpoczynek i zregenerować siły. Opłata za skorzystanie z gospody to 20 błyszków za jednego członka drużyny. Wyczerp wszystkie opcje dialogowe, by dać się wprowadzić w trans. Zdobędziesz PD (za pierwszym razem) i powrócisz do Labiryntu. Mistrz RennioW trakcie rozmowy możesz odblokować poboczne zadanie "Kradzież latającego okrętu".W dalszej części gry Mistrz Rennio za opłatą zabierze cię do lokacji Valley of Dead Heroes. Centralny placOmahdon - Osoba, z którą porozmawiać możesz by rozpocząć poboczne zadanie "Jedyna, prawdziwa miłość".Srebrne sieroty - Możesz użyć Anamnezy lub Koncentracji, by spróbować się z nimi porozumieć. Możesz im dostarczać dowody na inteligentne zachowanie maszyn i zdobywać wartościowe nagrody. Lokalizacja grzebieniaMiejsce, w którym znaleźć możesz grzebień wymagany do zadania "Jedyna, prawdziwa miłość". BarSylfida - Możesz wyczerpać wszystkie opcje dialogowe i rozwiązać jej zagadkę, by zdobyć PD.Tarnach Hobbes - Wyczerp wszystkie tematy rozmowy, a otrzymasz PD. Jaskinia Ostatnich SłówMożesz tam dotrzeć dopiero podczas zaliczania głównego zadania "Chłodny, opanowany szelma". W jaskini skrywa się Matkina, którą możesz zrekrutować. KopułaMożesz tu rozwiązać zagadkę (jej opis jest w innej części poradnika) i odblokować opcję teleportowania się po mieście. Do kopuły możesz dotrzeć tylko od strony Jaskini Ostatnich Słów. Wyjścia z lokacjiM6 – Schody do dzielnicy: Skraj Klifu. M5 – Most do dzielnicy: Plac Rządowy. Legenda Torment: Tides of Numenera M7 - Karawanseraj Ważne obszary na mapie Wyjścia z lokacji Pojemniki na przedmioty Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.) Nowi potencjalni członkowie drużyny Wrogo nastawione postacie Miejsce do odpoczynku w dzielnicy KarawanserajInne kluczowe miejsca w dzielnicy KarawanserajPowyższa mapa prezentuje dzielnicę Karawanseraj (Caravanserai) zlokalizowaną na północno-wschodnim krańcu miasta Klify Sagusa. Dzielnica ta nie obfituje w tak wiele atrakcji jak pozostałe, aczkolwiek możesz tu spotkać kilka postaci niezależnych i rozpocząć kilka questów. Znajduje się tu też gospoda, dzięki której możesz odpocząć i zregenerować statystyki postaci. W dalszej części gry możesz użyć tu statku powietrznego by opuścić miasto. Z Karawanseraj możesz przenieść się do dwóch innych dzielnic - Skraju Klifu i Placu Rządowego. Miejsce do odpoczynku w dzielnicy KarawanserajMusisz zapłacić 20 błyszków "od łebka" Skorzystanie z opcji odpoczynku w dzielnicy Karawanseraj jest możliwe od samego początku gry. Po dotarciu do tej dzielnicy musisz udać się do Domu Idylli (M7.1). Porozmawiaj z Idyllą. Odpoczynek kosztuje 20 błyszków od osoby. Inne kluczowe miejsca w dzielnicy Karawanseraj1. Dom Idylli. Idylla prowadzi tu gospodę. Możesz zapłacić za odpoczynek i zregenerować dzięki temu siły. Możesz także poprosić kobietę o wprowadzenie bohatera w trans. Za pierwszym razem dostaniesz dzięki temu PD. Oprócz tego jest to doskonała metoda żeby powracać do Labiryntu (umysłu bohatera) bez konieczności doprowadzania do śmierci bohatera np. w walce z przeciwnikami. 2. Mistrz Rennio. W trakcie rozmowy możesz odblokować poboczne zadanie Kradzież latającego okrętu. W dalszej części gry Mistrz Rennio za opłatą może zabrać drużynę do lokacji Dolina Poległych Bohaterów. Staje się to możliwe po ukończeniu pobocznego zadania Kradzież latającego okrętu i głównego zadania Chłodny, opanowany szelma. Z Mistrzem spotkasz się wtedy w ramach nowego głównego questu Na tropie konstruktora. 3. Centralny plac. Omahdon to osoba, z którą porozmawiać możesz by rozpocząć poboczne zadanie Jedyna, prawdziwa miłość. W przypadku Srebrnych sierot warto użyć Anamnezy lub Koncentracji, by spróbować się z nimi porozumieć. Możesz im następnie zacząć dostarczać dowody na temat napotkanych w świecie gry inteligentnych maszyn: Brygadziści z Bebechów - otrzymasz 3PD i enigmat Termodynamiczna Detonacja (Thermodynamic Detonation)Sylfida z Karawanseraj - otrzymasz 3PD i klatkę Stillness Cage (osobliwość)Ziobe z Tawerny Piąte Oko - otrzymasz 3PD i enigmat Uwięziony Pulsar (Imprisoned Pulsar)Niezrównani (Peerless) z Lazaretu Zdławionego Echa - otrzymasz 3PD i artefakt Pierścienie Przewodzenia (Conduit Rings) 6. Jaskinia Ostatnich Słów. Możesz tam dotrzeć dopiero podczas zaliczania głównego zadania Chłodny, opanowany szelma. W jaskini skrywa się Matkina, którą możesz zrekrutować. 7. Kopuła. Możesz tu rozwiązać zagadkę (jej opis jest w innej części poradnika) i odblokować opcję teleportowania się po mieście. Do kopuły możesz dotrzeć tylko od strony Jaskini Ostatnich Słów. Następna Karawanseraj Na tropie konstruktora Poprzednia Skraj Klifu Szara imitacja