Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Torment: Tides of Numenera M20 - Wykwit: Placówka Handlowa / Wstąpienie
Torment: Tides of Numenera M20 - Wykwit: Placówka Handlowa / Wstąpienie
Zbitka Językowa
Staje się ona ważna dopiero w drodze powrotnej z Wstąpienia. Musisz z nią wtedy wejść w interakcję żeby ponownie otworzyć portal do Spadu Chiurga lub żeby przemieścić Placówkę Handlową i odblokować przejście do Rozległych Trzewi.
Portal łączący Placówkę Handlową i Wstąpienie
W drodze powrotnej ze Wstąpienia do Placówki Handlowej zostaniesz zatrzymany przy portalu przez Dorana i innych kultystów. Możesz ich zabić lub pozbyć się dzięki Zastraszeniu.
Przewodnicząca
Możesz wejść w interakcję z dużą krystaliczną strukturą i porozmawiać z Przewodniczącą. Wyczerp wszystkie opcje rozmowy, by zdobyć w sumie 5 PD.
Obozowisko
Przebywają tu kultyści z bractwa Pana Wcieleń. Możesz porozmawiać z Doranem i Asclarianem. W dalszej części gry przemieszczą się oni do portalu do Placówki Handlowej i go zablokują.
Budowlaniec
Jest to zbiór kryształów, z którymi możesz "porozmawiać". Poproś Budowlańca o otwarcie przejścia do Kryształowej Groty (+3PD).
Lewitujący megalit
Zbadaj megalit i użyj na nim siły żeby zdobyć Zbiór kryształów (cenna osobliwość).
Kryształy
Możesz zacząć wchodzić z nimi w interakcję po spotkaniu się z Przewodniczącą. Każda taka akcja odblokuje pomost do innej części Wstąpienia.
Kupiec
Może się on tu pojawić dopiero w dalszej części gry - podczas zaliczania głównego zadania "Cena Dracogena" musisz przemieścić Placówkę Handlową i odblokować przejście do Rozległych Trzewi.
Kupiec sprzedaje enigmaty, artefakty, przedmioty jednorazowego użytku i zbroje.
Przejście do: Rozległe Trzewia.
Portal do: Spad Chiurga.
Wejście do: Kryształowa Grota. W celu odblokowania go porozmawiaj z kryształami - Budowlaniec (M20.5).
Doran i inni kultyści pojawią się tu dopiero podczas opuszczania Wstąpienia po zdobyciu Anuletu.
Błyszki.
Portal łączący Placówkę Handlową i Wstąpienie
W drodze powrotnej ze Wstąpienia do Placówki Handlowej zostaniesz zatrzymany przy portalu przez Dorana i innych kultystów. Możesz ich zabić lub pozbyć się dzięki Zastraszeniu.
Błyszki.
Błyszki, przedmiot jednorazowego użytku, osobliwość.
Kryształy
Możesz zacząć wchodzić z nimi w interakcję po spotkaniu się z Przewodniczącą. Każda taka akcja odblokuje pomost do innej części Wstąpienia.
Kryształy
Możesz zacząć wchodzić z nimi w interakcję po spotkaniu się z Przewodniczącą. Każda taka akcja odblokuje pomost do innej części Wstąpienia.
Błyszki, przedmiot jednorazowego użytku.
Błyszki.
Błyszki.
Powiększ mapę

Placówka Handlowa (Trade Post) i Wstąpienie (Ascension) M20 - mapa lokacji poradnik Torment: Tides of Numenera

Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2017

Ważne obszary na mapie

Zbitka Językowa
Staje się ona ważna dopiero w drodze powrotnej z Wstąpienia. Musisz z nią wtedy wejść w interakcję żeby ponownie otworzyć portal do Spadu Chiurga lub żeby przemieścić Placówkę Handlową i odblokować przejście do Rozległych Trzewi.

Portal łączący Placówkę Handlową i Wstąpienie
W drodze powrotnej ze Wstąpienia do Placówki Handlowej zostaniesz zatrzymany przy portalu przez Dorana i innych kultystów. Możesz ich zabić lub pozbyć się dzięki Zastraszeniu.

Przewodnicząca
Możesz wejść w interakcję z dużą krystaliczną strukturą i porozmawiać z Przewodniczącą. Wyczerp wszystkie opcje rozmowy, by zdobyć w sumie 5 PD.

Obozowisko
Przebywają tu kultyści z bractwa Pana Wcieleń. Możesz porozmawiać z Doranem i Asclarianem. W dalszej części gry przemieszczą się oni do portalu do Placówki Handlowej i go zablokują.

Budowlaniec
Jest to zbiór kryształów, z którymi możesz "porozmawiać". Poproś Budowlańca o otwarcie przejścia do Kryształowej Groty (+3PD).

Lewitujący megalit
Zbadaj megalit i użyj na nim siły żeby zdobyć Zbiór kryształów (cenna osobliwość).

Kryształy
Możesz zacząć wchodzić z nimi w interakcję po spotkaniu się z Przewodniczącą. Każda taka akcja odblokuje pomost do innej części Wstąpienia.

Kupiec
Może się on tu pojawić dopiero w dalszej części gry - podczas zaliczania głównego zadania "Cena Dracogena" musisz przemieścić Placówkę Handlową i odblokować przejście do Rozległych Trzewi.
Kupiec sprzedaje enigmaty, artefakty, przedmioty jednorazowego użytku i zbroje.

Wyjścia z lokacji

M16 – Przejście do: Rozległe Trzewia.

M18 – Portal do: Spad Chiurga.

M22 – Wejście do: Kryształowa Grota. W celu odblokowania go porozmawiaj z kryształami - Budowlaniec (M20.5).

Wrogo nastawione postacie

Doran – Doran i inni kultyści pojawią się tu dopiero podczas opuszczania Wstąpienia po zdobyciu Anuletu.

Legenda Torment: Tides of Numenera M20 - Wykwit: Placówka Handlowa / Wstąpienie

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Pojemniki na przedmioty

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Wrogo nastawione postacie

Powyższa mapa prezentuje Placówkę Handlową (Trade Post) oraz Wstąpienie (Ascension). Są to dwie lokacje, które możesz odwiedzić podczas pobytu w Wykwicie i jest to wymagane m.in. na potrzeby głównego zadania Cena Dracogena. Dotarcie do tych miejscówek nie jest takie oczywiste, gdyż żeby tego dokonać musisz uaktywnić portal przy Paszczy w Spadzie Chiurga (M18.1). Informacje jak tego dokonać znajdują się w opisie przejścia wspomnianego głównego questu oraz na stronie Jak dotrzeć do Placówki Handlowej i Wstąpienia w Wykwicie?.

Placówka Handlowa to mała lokacja, w której początkowo nie odnajdziesz nic ciekawego. Dopiero po powrocie ze Wstąpienia będziesz tu musiał odblokować wyjście (ponowne uaktywnienie portalu do Spadu Chiurga lub odblokowanie zupełnie nowego przejścia do Rozległych Trzewi).

Wejście do Groty odblokowane zostanie po spotkaniu z kryształami (Budowlaniec) i wybraniu odpowiedniej opcji rozmowy - Placówka Handlowa (Trade Post) i Wstąpienie (Ascension) M20 - mapa lokacji - Torment: Tides of Numenera - poradnik do gry
Wejście do Groty odblokowane zostanie po spotkaniu z kryształami (Budowlaniec) i wybraniu odpowiedniej opcji rozmowy

Wstąpienie to mapa, którą musisz badać w dość liniowy sposób, gdyż składa się ona z wąskich ścieżek oraz pomostów, które trzeba sobie "ręcznie" rozsuwać (dokonuje się tego aktywując kolejne kryształy). Ostatecznym celem wizyty we Wstąpieniu jest odblokowanie wejścia do Kryształowej Groty (mapa M22 opisana na kolejnej stronie tego rozdziału) i żeby tego dokonać musisz po drodze złożyć wizyty u Przewodniczącej i Budowlańca.

Kluczowe miejsca w Placówce Handlowej i Wstąpieniu

1. Zbitka językowa. Staje się ona ważna dopiero w drodze powrotnej z Wstąpienia (już po zdobyciu Magmatycznego Anuletu). Musisz z nią wtedy wejść w interakcję żeby ponownie otworzyć portal do Spadu Chiurga lub żeby przemieścić Placówkę Handlową w pierwotne jej miejsce w Wykwicie i odblokować dzięki niemu przejście do Rozległych Trzewi.

2. Portal łączący Placówkę Handlową i Wstąpienie. W drodze powrotnej ze Wstąpienia do Placówki Handlowej zostaniesz zatrzymany przy portalu przez Dorana i innych kultystów. Możesz ich zabić lub pozbyć się dzięki Zastraszeniu.

3. Przewodnicząca. Możesz wejść w interakcję z dużą krystaliczną strukturą i porozmawiać z Przewodniczącą. Wyczerp wszystkie opcje rozmowy, by zdobyć w sumie 5 PD.

5. Budowlaniec. Jest to zbiór kryształów, z którymi możesz "porozmawiać". Poproś Budowlańca o otwarcie przejścia do Kryształowej Groty (+ 3 PD).

7. Kryształy. Możesz zacząć wchodzić z nimi w interakcję po zaliczonym spotkaniu z Przewodniczącą. Każda taka akcja odblokuje nowy pomost do innej części Wstąpienia. W taki właśnie sposób będziesz mógł przedostać się do wejścia do Kryształowej Groty.

8. Kupiec. Może się on tu pojawić dopiero w dalszej części gry. Stanie się tak tylko jeśli podczas zaliczania głównego zadania Cena Dracogena doprowadziłeś do przemieszczenia Placówki Handlowej i odblokowania przejścia do Rozległych Trzewi. Dodatkowo musisz odczekać jeden dzień żeby handlarz dotarł w to miejsce i rozstawił swój kramik.

Kupiec sprzedaje enigmaty, artefakty, przedmioty jednorazowego użytku i zbroje.