Watchweald Temple | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Watchweald Temple
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Nether-Thrall | Cios ręką, trująca macka | Ten potwór dysponuje bardzo niewielką ilością punktów życia i zadaje niezbyt duże obrażenia fizyczne oraz od trucizny. Często jest przywoływany przez Nethermancerów, ale występuje też na wolności. Nie stanowi większego zagrożenia. | |
Nether-Thrall Lasher | Atak zatrutą macką | Ten specyficzny mutant potrafi atakować na dużą odległość przy pomocy swojej macki. Jego ataki są dość dotkliwe, ponieważ powodują zatrucie - niebezpieczne szczególnie w przypadkach, gdy jesteś otoczony przez wrogów. Dlatego postaraj się szybko wyeliminować tego przeciwnika - pamiętaj jednak, że nie stanowi on absolutnego priorytetu (przywoływacze i strzelcy są zwykle niebezpieczniejsi). | |
Nethermancer | Cienisty pocisk, cios macką, zatrucie | Bardzo niebezpieczny czarownik, dysponujący kilkoma czarami ofensywnymi. Potrafi wskrzeszać Nether-Thralle oraz Netherlingi z poległych przeciwników. Jego błyskawiczna eliminacja jest absolutnym priorytetem - w przeciwnym wypadku zostaniesz zalany potworami. | |
Netherling Larva | Cios zatrutą macką | Larwy przywoływane przez Nethermancerów nie stanowią zagrożenia same w sobie - gorzej, że po chwili zmieniają się w Netherlingi. Na ogół wolą zniknąć pod ziemią i wyjść w zmienionej formie. | |
Netherling | Ugryzienie | Irytujące stworzonko przywoływane przez Nethermancerów, występujące na wolności lub ewoluujące z larw. Jego ugryzienie zadaje obrażenia od elektryczności oraz wysysa manę z bohatera. Przez to potwór jest szczególnie niebezpieczny dla magów. | |
Nether Plaguebearer | Miny z trucizną i potworami, trujące kamikadze | To obrzydliwe monstrum to jedno wielkie siedlisko zarazy. Eksploduje w chwili śmierci, zadając obrażenia od trucizny - podobnie jak podczas ataku. Potrafi też przywoływać kwasowe miny oraz Netherlingi. Warto pozbyć się go jak najszybciej - w przeciwnym przypadku zaminuje całą planszę. | |
Netherim Nemesis | Stąpnięcie, uderzenie zatrutą macką | Jeden z najsilniejszych pomiotów Netheru - Nemesis zadaje ogromne obrażenia w walce wręcz (fizyczne i od trucizny), i powoduje trzęsienia ziemi, oddziałujące na średnim obszarze. Bestia posiada dużo punktów życia i powinna być eliminowana na samym końcu. | |
Netherim Spinethrower | Uderzenie macką, rzut wirującym ostrzem | Potężny przeciwnik, zadający spore obrażenia podczas walki wręcz (fizyczne i elektryczne) oraz miotający elektrycznymi pociskami, które rykoszetują od ścian i bohaterów. Posiada sporo punktów życia i jest dość niebezpieczny. Warto wyeliminować go zaraz po Nethermancerach i Netherlingach. | |
Estherian Shadewisp | Ognisty pocisk | Te niepozorne małe kulki to w rzeczywistości całkiem poważni przeciwnicy. Rażą ogniem z dużej odległości, a ich pociski rykoszetują od ścian oraz bohaterów. Na szczęście łatwo ich zabić - posiadają bardzo niewiele punktów życia. Większość z nich jest przywoływana przez Estherian Shade, ale niektóre włóczą się swobodnie. | |
Grand Regent Eldrayn | Naprowadzany pocisk, atak macką, strumień mrocznej energii, przywołanie macek | Finalny boss pierwszego aktu to bardzo potężny czarnoksiężnik. Większość jego ataków jest wyprowadzana na średnim lub dalekim dystansie - zadają przy tym bardzo duże obrażenia. Eldrayn będzie nieustannie przywoływał ulepszone istoty Netherim Spinethrower, zabójcze macki oraz tajemniczego demona, miotającego pociski w wąskim pasie rażenia. Najlepszą taktyką na tego wroga jest skupienie większości ataków właśnie na nim - obstawę można wyeliminować przy pomocy umiejętności obszarowych. Sługusy nie są zbyt ważne, ponieważ odradzają się i wskrzeszają cyklicznie - ich ilość nie będzie wzrastać. Istotne jest tylko to, aby nie dać się otoczyć. |