Haunted Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Haunted Quarter
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Ratlin Lobber | Rzut płonącą cieczą, strzał z pistoletu | Ten mały cwaniak nie tylko rzuca koktajlami mołotowa (które zadają bardzo dużo obrażeń od ognia i zostawiają płonący ślad na ziemi), ale jeszcze strzela z pistoletu. Jest bardzo niebezpieczny, szczególnie w grupie. Chociaż posiada niewiele punktów życia, to jednak może być trudnym przeciwnikiem do ubicia - potrafi szybko uciec przed bohaterem poprzez skomplikowane salto w tył. Najlepiej zlikwidować go atakiem obszarowym lub dystansowym. | |
Tentacle | Uderzenie | Wielka macka zadaje znaczne obrażenia od trucizny, ale nie może się przemieszczać. Nie oznacza to jednak, że można ją całkowicie zlekceważyć - jej zasięg jest bardziej, niż imponujący. Potwór posiada niewiele punktów życia, przez co umiera od byle uderzenia - dlatego warto używać na nim ataków obszarowych. | |
Netherling | Ugryzienie | Irytujące stworzonko przywoływane przez Nethermancerów, występujące na wolności lub ewoluujące z larw. Jego ugryzienie zadaje obrażenia od elektryczności oraz wysysa manę z bohatera. Przez to potwór jest szczególnie niebezpieczny dla magów. | |
Nether-Shade | Cios ręką, trująca macka | Ten potwór dysponuje bardzo niewielką ilością punktów życia i zadaje niezbyt duże obrażenia fizyczne oraz od trucizny. Często jest przywoływany przez Nethermancerów, ale występuje też na wolności. Nie stanowi większego zagrożenia. | |
Netherim Soldier | Uderzenie macką, rzut wirującym ostrzem | Potężny przeciwnik, zadający spore obrażenia podczas walki wręcz (fizyczne i elektryczne) oraz miotający elektrycznymi pociskami, które rykoszetują od ścian i bohaterów. Posiada sporo punktów życia i jest dość niebezpieczny. Warto wyeliminować go zaraz po Nethermancerach i Netherlingach. | |
Shattered One | Uderzenie łapą | Ten nieumarły, bardzo powolny przeciwnik zadaje znaczne obrażenia od trucizny i jest umiarkowanie żywotny (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało). Najłatwiej pokonać go z bezpiecznego dystansu, ale ataki obszarowe też sprawdzą się wyśmienicie. Zbliżanie się do niego nie jest najlepszym pomysłem - wyprowadzanych przez niego ciosów nie da się przerwać. | |
Shattered Headless | Uderzenie łapą, przyciągający oddech | Przeciwnik trudny do odróżnienia od swojej słabszej wersji - Shattered One. Różni się od niego tym, że posiada atak dystansowy - może unieruchomić bohatera na niewielką odległość. Poza tym nie ma żadnych odczuwalnych różnic pomiędzy tymi umarlakami. | |
Desiccated Bowman | Zatruta strzała, trujące kałuże | Wysuszony łucznik potrafi nie tylko szyć celnie z łuku (obrażenia od trucizny) ale i strzelać serią trujących, śmiertelnie niebezpiecznych pocisków, które rozchlapują się na ziemi i pozostawiają niebezpieczne kałuże. Warto doskoczyć do niego jak najszybciej i od razu wyeliminować - nie jest zbyt odporny. | |
Desiccated Warrior | Zatrucie, cios mieczem | Nieumarły wojownik może zasłonić się tarczą (o ile ją posiada), zadać obrażenia przy pomocy zatrutego miecza, a nawet zarazić bohatera samym swym fetorem. Mimo tych oczywistych zalet, nie stanowi jednak poważnego zagrożenia - jest powolny i niezbyt wytrzymały. | |
Roach Mage | Zatruty pocisk, aura trucizny | Robaczy czarownik to szalenie niebezpieczny oponent - nie tylko miota śmiercionośnymi, zatrutymi pociskami, ale dysponuje również atakiem obszarowym opartym na mocy trucizny. Ponadto potrafi wskrzeszać poległych sojuszników i tworzyć z nich oddane sługi - Roach Mirmidon - które same w sobie są niebezpieczne. Dlatego też warto wyeliminować maga w pierwszej kolejności - to on stanowi największe zagrożenie. | |
Mana Spectre | Uderzenie szponami, burza many | Czarownik potrafi przywoływać niebezpiecznych strzelców (Mana Wisp) oraz generować sporych rozmiarów burzę many. W bezpośrednim starciu zadaje obrażenia od trucizny. Posiada dość dużo punktów życia, przez co niełatwo go zabić. Jest to priorytetowy cel dla każdego bohatera, o ile ten chce wyjść cało z opresji. | |
Mana Wisp | Strzał samonaprowadzającą kulą ognia | Ten kryształowy duszek jest bardzo niebezpiecznym strzelcem, zamieszkującym głównie chłodne pustynie pod powierzchnią Ossean Wastes. Jego ogniste pociski ścigają bohatera i zadają niemałe obrażenia, stanowiąc niemałe zagrożenie. Należy zabić tego ducha jak najszybciej, nie zważając na pozostałych przeciwników (chyba, że są przywoływaczami). | |
Manaburned Ezrohir | Uderzenie łapą, przyciągający promień | Ten niezbyt silny mag potrafi przyciągać do siebie bohaterów i zadawać im średnie obrażenia od trucizny. Nie jest zbyt odporny i posiada słaby pancerz. Nie należy go jednak lekceważyć - opętany heros to łatwy cel dla pozostałych potworów. | |
Tomb Jailer | Uderzenie mieczem, energetyczny pocisk | Potężny i odporny przeciwnik, który zadaje obrażenia od ognia i elektryczności. Porusza się powoli, przez co łatwo zastrzelić go z dystansu. Zamach jego miecza jest tak szeroki, że może zranić wszystkich bohaterów stojących przed potworem. Może też wywoływać co jakiś czas niewielką falę energii, która powoli przemieszcza się w kierunku bohatera. | |
Cinderblade | Ogniste uderzenie, kule ognia | Ten niepozorny miecz jest w rzeczywistości bardzo niebezpiecznym oponentem. Nie tylko zadaje ogromne obrażenia od ognia w bezpośrednim starciu, ale miota też płonącymi kulami, które mogą podpalić bohatera. Warto pozbyć się go jak najszybciej. | |
Skeletal Pyromancer | Kula ognia, meteoryt, ognista fala, płomień | Mag miotający potężnymi czarami ze sfery ognia, zadający przy tym ogromne obrażenia i podpalający bohatera. Posiada niezbyt dużo punktów życia, przez co stanowi łatwy cel. | |
Sand Hulk | Potężne uderzenie, Kamienne więzienie | Ten gigantyczny potwór zadaje monstrualne obrażenia w walce wręcz (często odpychające bohatera) i może wytworzyć dookoła siebie kamienną klatkę, z której niełatwo się wydostać. Sama w sobie bestia jest bardzo odporna i posiada wytrzymały pancerz. Powolne tempo poruszania się to prawdziwa pięta achillesowa tej maszkary - warto to wykorzystać i walczyć z nią na odpowiednim dystansie. | |
Mirror Image | Kule ognia, strzał z pistoletu, meteor, unieruchomienie, teleportacja bohatera | Zwierciadlany obraz głównego bossa dysponuje dokładnie takimi samymi umiejętnościami co on, ale posiada znacznie mniej punktów życia. Na planszy mogą znajdować się maksymalnie dwa odbicia równocześnie, a zabicie ich władcy jest równoznaczne ze śmiercią jego sług. | |
Ezrek Khan | Kule ognia, strzał z pistoletu, meteor, unieruchomienie, teleportacja bohatera | Potężny boss dysponuje wieloma zróżnicowanymi atakami (opartymi głównie na ogniu) i może tworzyć swoje klony (Mirror Image). Walka z nim przebiega w trzech etapach - po każdej "śmierci" wycofa się na bezpieczną odległość i przywoła kilka sług. Dopiero za trzecim razem zgon potwora będzie rzeczywisty. Podczas walki z tym oponentem należy biegać dookoła niego (unikając w ten sposób jego czarów) i zadając mu jak najwięcej obrażeń. |