Torchlight 2: Engineer - Blitz Skills Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 lipca 2020
Blitz Skills
Flame Hammer
Ikona | Wymagany poziom | Działanie | Zasięg | Awans |
2 | Bohater uderza w ziemię, generując 4 płomienne języki, które zadają obrażenia w wysokości 68% DPS (+4% na poziom umiejętności) 15% szansy na podpalenie celu na 3 sekundy (+5% szans na poziom umiejętności) Jeśli postać posiada niewykorzystany ładunek, zostanie on wykorzystany do przywołania dwóch dodatkowych promieni ognia Wymaga miecza, topora, młota lub broni dwuręcznej | 5 metrów | I: 5 ognistych języków o zasięgu 8 metrów II: 6 ognistych języków o zasięgu 11 metrów III: 7 ognistych języków o zasięgu 14 metrów |
Opis: całkiem przydatna zdolność, która pozwala na zadanie całkiem sporych obrażeń okolicznym wrogom. Nie jest co prawda zbyt celna, ale niewielki koszt w punktach many i brak czasu odnowienia w pełni wynagradzają tę wadę. Na wyższych poziomach skill staje się naprawdę śmiercionośny - nie tylko ze względu na ilość generowanych obrażeń, ale również zwiększony zasięg i promień oddziaływania. Warto w niego zainwestować na początkowych stadiach gry, chociaż konkurencyjna umiejętność Shield Bash wydaje się być korzystniejsza.
Seismic Slam
Ikona | Wymagany poziom | Działanie | Zasięg | Awans |
7 | Stąpnięcie, które zadaje obrażenia od ognia, zależne od poziomu umiejętności i bohatera (tak natychmiastowe, jak i okresowe) 64% szans na ogłuszenie celu na 2 sekundy (+2% szans na poziom umiejętności) Przerywa ciosy zadawane przez wrogów | 4 metry | I: Zasięg wzrasta do 6 metrów II: Zasięg wzrasta do 8 metrów III: Zasięg wzrasta do 10 metrów |
Opis: całkiem silna i przydatna umiejętność, pozwalająca na zadanie dużych obrażeń w krótkim czasie i oddziaływująca na wielu wrogów równocześnie. Ogłuszenie dobrze komponuje się ze skillem Coup de Grace, który zwiększa rany zadawane wrogom. Koszt w punktach many nie jest przy tym wysoki, a okres odnowienia zerowy - co stanowi dodatkowe zalety tej zdolności. Zdecydowanie warto w nią zainwestować, a nawet rozwinąć do końca. Jest to jedna z najlepszych zdolności obszarowych, jakimi dysponuje inżynier.
Ember Hammer
Ikona | Wymagany poziom | Działanie | Zasięg | Awans |
14 | Morderczy cios, który zadaje obrażenia elektryczne w wysokości 82% DPS (+3% na poziom umiejętności) 100% szans na zniszczenie wrogich tarcz Nie generuje ładunków postaci Wymaga miecza, topora, młota lub broni dwuręcznej | 270 stopni 5 metrów | I: Obrażenia są większe o 5% za każdy ładunek II: Obrażenia są większe o 10% za każdy ładunek III: Obrażenia są większe o 15% za każdy ładunek |
Opis: bardzo silny i przydatny cios, który zadaje niemałe obrażenia i pozwala na błyskawiczne wyeliminowanie przeciwników wyposażonych w tarcze. Imponuje zasięgiem oddziaływania oraz skutecznością - rani wielu wrogów równocześnie. Jest dobrą alternatywą dla Seismic Slam, chociaż stąpnięcie wydaje się być przy tym nieco przydatniejsze (bo ogłusza wrogów). Warto połączyć te dwa skille i dodać do nich moc Coup de Grace - jest to naprawdę śmiercionośna kombinacja.
Onslaught
Ikona | Wymagany poziom | Działanie | Zasięg | Awans |
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie