Shadowy Crevasse | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Shadowy Crevasse
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Mesa Dasher | Ukąszenie | Niewielki pająk atakuje bohatera poprzez doskoczenie do niego i dotkliwe ukąszenie (obrażenia od trucizny). Jego jad może działać z opóźnieniem, osłabiając herosa na jakiś czas. Robal występuje w dużych ilościach i ginie od byle uderzenia. | |
Desert Blackfang | Plunięcie kwasem, Unieruchamiająca sieć | Wielki pająk z pustynnych ostępów może obezwładnić bohatera przy pomocy sieci lub zatruć go śmiercionośną trucizną. Jest odporny na ciosy i niełatwo go zabić. W ogniu walki warto poświęcić mu nieco uwagi - stanowi doskonałe wsparcie dla pozostałych przeciwników. | |
Desiccated Bowman | Zatruta strzała, trujące kałuże | Wysuszony łucznik potrafi nie tylko szyć celnie z łuku (obrażenia od trucizny) ale i strzelać serią trujących, śmiertelnie niebezpiecznych pocisków, które rozchlapują się na ziemi i pozostawiają niebezpieczne kałuże. Warto doskoczyć do niego jak najszybciej i od razu wyeliminować - nie jest zbyt odporny. | |
Desiccated Warrior | Zatrucie, cios mieczem | Nieumarły wojownik może zasłonić się tarczą (o ile ją posiada), zadać obrażenia przy pomocy zatrutego miecza, a nawet zarazić bohatera samym swym fetorem. Mimo tych oczywistych zalet, nie stanowi jednak poważnego zagrożenia - jest powolny i niezbyt wytrzymały. | |
Basilisk | Paraliżujący opar, ukąszenie | Ten jaszczur przyjął nietypową taktykę walki - paraliżuje ofiarę przy pomocy krótkozasięgowych, elektrycznych wyładowań, a następnie pożerają swój cel. Jest przy tym bardzo żywotny i niebezpieczny. Jego jedyną wadę stanowi powolny sposób przemieszczania - warto więc trzymać go na dystans i atakować dopiero w ostatniej kolejności. | |
Skara | Atak nurkujący | Te latające straszydła to nic innego, jak przerośnięte nietoperze. Są dość szybkie i potrafią dotkliwie użądlić (obrażenia fizyczne), ale same w sobie nie dysponują zbyt dużą odpornością. Najważniejsze jest to, aby nie dać się im osaczyć - wtedy mogą być groźne. | |
Roostling | Atak nurkujący | Nieco silniejsza wersja Skary. Posiada więcej punktów życia i silniejszy atak. | |
Dune Mother | Uderzenie rogiem | Duża, odporna i wyjątkowo wolna bestia, nie zadająca jednak prawie żadnych obrażeń. Jej atutem jest możliwość przywołania prawdziwej armii dzieci - Dune Burrower. Szybkie pokonanie tego potwora stanowi priorytet - w przeciwnym razie zostanie się pożartym przez mniejsze robaki. | |
Dune Burrower | Ugryzienie | Mały, ale irytujący robal żyjący w sporych ilościach na pustyni. Może chować się pod ziemią i atakować gracza szczypcami oraz ostrymi zębami (obrażenia fizyczne). Ginie błyskawicznie, ponieważ posiada bardzo mało punktów życia. | |
Armadax | Atak pyskiem lub ogonem | Niezbyt niebezpieczna, ale za to odporna bestia. Posiada silny pancerz, który powstrzymuje większość ataków (aż do momentu całkowitego rozpadu). Na potwora nadal działają wszystkie aury i ataki obszarowe. | |
Ezrohir Nomad | Cios szablą | Bardzo szybki, ale słaby i chuderlawy przeciwnik. Zadaje nieznaczne obrażenia podczas walki wręcz i dysponuje słabym pancerzem oraz zdrowiem. Podstawowy przeciwnik na pustyni. | |
Ezrohir Marksman | Strzał ze snajperki | Niebezpieczny strzelec, który posiada bardzo duży zasięg rażenia i prawie nigdy nie pudłuje. Potrafi przywoływać małe potworki - Shrapnel Scarab -które wybuchają przy kontakcie z bohaterem. Z obu tych względów należy potraktować tego przeciwnika jako priorytet i zlikwidować go przy pierwszej okazji. | |
Ezrohir Shieldbearer | Cios mieczem, uderzenie tarczą | Piechur wyposażony w tarczę, którą może blokować ciosy oraz uderzać bohaterów. Jego atak jest dość niebezpieczny, ale kiedy pozbawi się go osłony, staje się bardzo łatwym celem (jest mało odporny na ciosy). | |
Ezrohir Assassin | Cios sztyletem, przewrotka, rzut sztyletami | Kolejny z pustynnych zawadiaków dysponuje potężnym atakiem, ale braknie mu punktów życia. Może podstępnie zadać znaczne obrażenia bohaterowi oraz skorzystać z kilku zaskakujących umiejętności (np. rzucić serią sztyletów). Na szczęście ginie od byle uderzenia. | |
Ezrohir Shockwielder | Strzał z włóczni | Chociaż wygląda jak zwykły włócznik, Shockwielder potrafi wystrzeliwać śmiercionośne, ale niezbyt szybkie pociski energii w kierunku bohatera. Warto doskoczyć do niego i szybko wyeliminować - w bitewnej zawierusze trudno uniknąć jego ataków. | |
Ezrohir Snatcher | Uderzenie ręką, przyciągnięcie | Ten na wpół mechaniczny wojownik dysponuje nietypowym atakiem - może wystrzelić swoje ramię w kierunku bohatera, a następnie go przyciągnąć. Na szczęście nie jest zbyt celny, ale i tak potrafi zrobić niemało zamieszania. Najlepiej trzymać się od niego z daleka i wyeliminować go przy użyciu którejś z umiejętności dystansowych. | |
Shrapnel Scarab | Samozniszczenie | Mały skarabeusz, który wybucha w pobliżu bohatera, zadając znaczne obrażenia fizyczne i od ognia. Należy unikać go za wszelką cenę i eliminować z dystansu. Jest przywoływany przez Ezrohir Marksman. |