Swarm Point | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Swarm Point
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Sandrat | Ukąszenie | To małe i pocieszne stworzonko potrafi być niebezpieczne, jeśli zgromadzi się w większej grupie - samo w sobie nie jest żadnym zagrożeniem. Odznacza się nadzwyczajną tchórzliwością - ciągle atakuje i ucieka, a kiedy giną jego krewniacy, zwykle bierze nogi za pas. Przez to stanowi niełatwy cel, ale nie atakuje zbyt natarczywie. | |
Armadax | Atak pyskiem lub ogonem | Niezbyt niebezpieczna, ale za to odporna bestia. Posiada silny pancerz, który powstrzymuje większość ataków (aż do momentu całkowitego rozpadu). Na potwora nadal działają wszystkie aury i ataki obszarowe. | |
Salamander | Ognisty oddech | Płonąca jaszczurka potrafi zionąć ogniem na niewielkim obszarze, a sama jest odporna na ten żywioł. Posiada sporo punktów życia i jest niebezpieczna przy bliższym kontakcie. Szczególnie śmiercionośne jest podpalenie - należy unikać go za wszelką cenę. | |
Skara | Atak nurkujący | Te latające straszydła to nic innego, jak przerośnięte nietoperze. Są dość szybkie i potrafią dotkliwie użądlić (obrażenia fizyczne), ale same w sobie nie dysponują zbyt dużą odpornością. Najważniejsze jest to, aby nie dać się im osaczyć - wtedy mogą być groźne. | |
Blighted Skara | Atak nurkujący, trucizna | Ulepszona, silniejsza i bardziej odporna wersja Skary. Posiada trujący atak, który zadaje niewielkie obrażenia przez pewien czas. Może być trudna do pochwycenia - lubi atakować, a następnie uciekać na bezpieczną odległość. W chwili śmierci eksploduje trującym oparem, który utrzymuje się przez jakiś czas w powietrzu. | |
Ratlin Skirmisher | Cios mieczem | Pustynna odmiana ratlina. Stworzenie jest nieco silniejsze od swoich krewniaków z okolic Enklawy, ale nadal nie stanowi żadnego zagrożenia. Zadaje niewielkie obrażenia fizyczne i posiada mało punktów życia. | |
Ratlin Bowman | Strzał z łuku, podpalenie ziemi, kilka strzał | Ulepszony i bardziej niebezpieczny strzelec ratlinów. Całkiem celnie szyje z łuku, podpala też niewielki obszar terenu (przy pomocy płonących strzał) oraz może strzelać szerokim promieniem pocisków. Jak wszystkie szczury, posiada bardzo mało punktów życia. | |
Roach Mirmidon | Splunięcie, dźgnięcie włócznią | Kiedy włócznik karaluchów unosi się w powietrzu, nie można go atakować - on sam ciska zaś kwasowymi pociskami, które pozostawiają żrący ślad na ziemi. Ponadto robal dźga bohatera przy pomocy długiej włóczni i zgrabnie ucieka przed ciosami. Posiada niewiele punktów życia, więc łatwo go wyeliminować - warto to zrobić jak najszybciej. | |
Roach Mage | Zatruty pocisk, aura trucizny | Robaczy czarownik to szalenie niebezpieczny oponent - nie tylko miota śmiercionośnymi, zatrutymi pociskami, ale dysponuje również atakiem obszarowym opartym na mocy trucizny. Ponadto potrafi wskrzeszać poległych sojuszników i tworzyć z nich oddane sługi - Roach Mirmidon - które same w sobie są niebezpieczne. Dlatego też warto wyeliminować maga w pierwszej kolejności - to on stanowi największe zagrożenie. | |
Tutara Hunter | Cios szablami, szeroki zamach | Ten zręczny zwiadowca może podbiec do bohatera i wykonać serię śmiercionośnych ciosów, które są bardzo szybkie i działają na niewielkim obszarze. Sam jaszczur nie posiada jednak zbyt wielu punków życia i łatwo go uśmiercić. | |
Tutara Duneranger | Strzał z łuku, rzut bumerangiem | Przeciętny strzelec, który zadaje niewielkie obrażenia od łuku lub samonaprowadzanego bumerangu. Może ukrywać się pośród piaskowych wydm i nagle wyskakiwać na bohatera. Jest niezbyt odporny na ciosy, przez co łatwo go zabić. | |
Tutara Cliffguard | Ten szybki wojownik może doskoczyć do bohatera i zadać mu znaczne obrażenia fizyczne, jak i blokować niektóre ciosy przy pomocy niewielkiej tarczy. W większych grupach potrafi być groźny, chociaż brak odpornego pancerza eliminuje go z grona naprawdę niebezpiecznych przeciwników. | ||
Tutara Wrecker | Cios wielkim młotem | Doborowy wojownik uderza swym młotem z ogromną siłą, zadając przy tym znaczne obrażenia i odrzucając trafionych bohaterów. Sam w sobie nie posiada jednak zbyt wiele punktów życia, przez co stanowi łatwy cel. | |
Tutara Lancer | Rzut włócznią, cios włócznią | Wydawałoby się, że jaszczur miotający włóczniami nie powinien być zbytnim wyzwaniem - w rzeczywistości jednak zadaje bardzo duże obrażenia i rzadko pudłuje. Warto pozbyć się go jak najszybciej, bo może być groźny. | |
Tutara Sandweaver | Przywołanie tornada, uderzenie kosturem | Jaszczurzy mag dysponuje niezbyt groźnym atakiem wręcz i może przywoływać niewielkie piaskowe tornada, które zadają znaczne obrażenia fizyczne i ścigają bohatera. Jego główną bronią jest jednak możliwość wskrzeszania pozostałych bestii Tutara. Dlatego należy zlikwidować tego przeciwnika jak najszybciej - w przeciwnym razie walka z jego sojusznikami nie będzie miała końca. | |
Tutara Skullcrusher | Szarża, uderzenie łapą | Ta wielka bestia zadaje ogromne obrażenia w walce wręcz i szarżuje na sporą odległość. Dodatkowymi zaletami tego monstrum są z pewnością: znaczna żywotność, duża odporność na żywioły oraz pozytywna aura oddziaływująca na inne Tutary (są bardziej agresywne). |