The Djinni's Final Task | Zadania główne w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Djinni's Final Task
Region: The Salt Barrens, Haunted Quarter
Zleceniodawca: Fazeer Shah
Nagroda: [8800 PD], [1941 złota]
Ostatnie ze zleceń dżina, podobnie jak i poprzednie, rozgrywa się w nietypowej lokacji i niesie ze sobą sporo ciekawych wyzwań. Po przejściu przez portal trafisz do Haunted Quarter, czyli krainy żywcem wyciągniętej z opowiadań Lovecrafta. Rejon ten zamieszkują potwory z Netheru, nie braknie tu też nieumarłych oraz całej masy oślizgłych macek. Teren jest więcej, niż niestabilny - co chwile zdarzają się w nim nagłe wyładowania mrocznej energii, która może zadać Ci znaczne obrażenia. Musisz więc uzbroić się w cierpliwość i odwagę, by ostatecznie przedrzeć się do finalnego bossa - Ezrek Khana.
Walka ze spaczonym dżinem przebiega w trzech etapach. Za każdym razem, gdy go zabijesz, wycofa się on na bezpieczną odległość i przywoła swoje sługi. Proces ten powtarza się, a dopiero trzeci zgon potwora będzie tym prawdziwym i ostatecznym. Podczas bezpośredniej walki (nie za pośrednictwem niewolników) demon stosuje czary oparte na mocy ognia i nie waha się przed strzelaniem z wyimaginowanego pistoletu czy tworzeniem własnych klonów. Ci ostatni (Mirror Image) dysponują takimi samymi atakami, co ich władca, są jednak znacznie wrażliwsi na ciosy. Warto zlikwidować ich jak najszybciej, bo w przeciwnym razie zasypią bohatera potężnymi czarami.
Najlepszą taktyką walki jest nieustanne poruszanie się po planszy, obieganie przeciwnika dookoła (nie jest zbyt celny ani szybki) i zadawanie ciosów zarówno jemu, jak i jego odbiciom. W ten sposób powinieneś zwyciężyć, chociaż nie możesz też zapominać o nieustannym leczeniu się oraz stosowaniu umiejętności defensywnych.
Kiedy wróg padnie u Twych stóp, pojawi się Fazeer Shah i nagrodzi Cię za wykonanie zadania. Udaj się do Zarypheshu i porozmawiaj z Guardian of Air - wielki ptak zleci Ci kolejną misję, Breaking the Siege.