Korari Cave | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Korari Cave
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Tutara Hunter | Cios szablami, szeroki zamach | Ten zręczny zwiadowca może podbiec do bohatera i wykonać serię śmiercionośnych ciosów, które są bardzo szybkie i działają na niewielkim obszarze. Sam jaszczur nie posiada jednak zbyt wielu punków życia i łatwo go uśmiercić. | |
Tutara Duneranger | Strzał z łuku, rzut bumerangiem | Przeciętny strzelec, który zadaje niewielkie obrażenia od łuku lub samonaprowadzanego bumerangu. Może ukrywać się pośród piaskowych wydm i nagle wyskakiwać na bohatera. Jest niezbyt odporny na ciosy, przez co łatwo go zabić. | |
Tutara Cliffguard | Ten szybki wojownik może doskoczyć do bohatera i zadać mu znaczne obrażenia fizyczne, jak i blokować niektóre ciosy przy pomocy niewielkiej tarczy. W większych grupach potrafi być groźny, chociaż brak odpornego pancerza eliminuje go z grona naprawdę niebezpiecznych przeciwników. | ||
Tutara Wrecker | Cios wielkim młotem | Doborowy wojownik uderza swym młotem z ogromną siłą, zadając przy tym znaczne obrażenia i odrzucając trafionych bohaterów. Sam w sobie nie posiada jednak zbyt wiele punktów życia, przez co stanowi łatwy cel. | |
Tutara Lancer | Rzut włócznią, cios włócznią | Wydawałoby się, że jaszczur miotający włóczniami nie powinien być zbytnim wyzwaniem - w rzeczywistości jednak zadaje bardzo duże obrażenia i rzadko pudłuje. Warto pozbyć się go jak najszybciej, bo może być groźny. | |
Tutara Sandweaver | Przywołanie tornada, uderzenie kosturem | Jaszczurzy mag dysponuje niezbyt groźnym atakiem wręcz i może przywoływać niewielkie piaskowe tornada, które zadają znaczne obrażenia fizyczne i ścigają bohatera. Jego główną bronią jest jednak możliwość wskrzeszania pozostałych bestii Tutara. Dlatego należy zlikwidować tego przeciwnika jak najszybciej - w przeciwnym razie walka z jego sojusznikami nie będzie miała końca. | |
Tutara Skullcrusher | Szarża, uderzenie łapą | Ta wielka bestia zadaje ogromne obrażenia w walce wręcz i szarżuje na sporą odległość. Dodatkowymi zaletami tego monstrum są z pewnością: znaczna żywotność, duża odporność na żywioły oraz pozytywna aura oddziaływująca na inne Tutary (są bardziej agresywne). | |
Aruk's Retainer | Elektryczny promień, błyskawica | Pierwszy z zauszników Aruka opiera swą moc na żywiole elektryczności, ale potrafi też wskrzeszać inne Tutary. Jest stosunkowo odporny na ciosy, więc należy zadawać obrażenia zarówno jemu, jak i jego sojusznikom (i tak ich wskrzesi, ale będziesz miał chwilę na zregenerowanie sił). Warto odizolować go od pozostałych wrogów - samotnie nie stanowi większego wyzwania. | |
Aruk's Advisor | Ogniste błyskawice, wybuch ognia | Drugi z doradców Aruka dysponuje potężnymi atakami opartymi na mocy ognia. Potrafi zadawać niemałe obrażenia zarówno w bezpośrednim starciu, jak i na dystansie. Posiada całkiem sporo punktów życia, więc dobrze jest go odizolować a następnie wykończyć. | |
Aruk | Uderzenie lodowym lub ognistym toporem, doskok, rzut toporem | Finalny boss strzegący podziemia to gigantyczny przywódca Tutarów. Jego potężne topory zadają monstrualne obrażenia od ognia oraz lodu - tak w bezpośrednim starciu, jak i na dystansie (potwór może nimi miotać). Ponadto Aruk potrafi wykonywać dość długie, śmiercionośne skoki oraz wzmacniać wszystkich okolicznych wojowników. Podczas walki z nim warto wyciągnąć go z osady i walczyć sam na sam - w otoczeniu sług stanowi zbyt duże wyzwanie. |