Forsaken Vaults | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Forsaken Vaults
Ezrohir Nomad | Cios szablą | Bardzo szybki, ale słaby i chuderlawy przeciwnik. Zadaje nieznaczne obrażenia podczas walki wręcz i dysponuje słabym pancerzem oraz zdrowiem. Podstawowy przeciwnik na pustyni. | |
Ezrohir Infantry | Cios szablą | Dość szybka, nieco wytrzymalsza forma nomada. Posiada taki sam rodzaj ataku i zadaje porównywalne obrażenia. Zabija się go łatwo i bezproblemowo. | |
Ezrohir Pistolier | Strzał z pistoletów, przewrotka, rzut sztyletami | Dość mobilny i stosunkowo niebezpieczny przeciwnik. Oddaje zaskakująco celne strzały ze swoich pistoletów, potrafi też uciekać przed bohaterem przy pomocy specjalnego salta i (podobnie jak assassyn) rzucać sztyletami. Nie jest jednak zbyt wytrzymały, przez co łatwo go zlikwidować. | |
Ezrohir Marksman | Strzał ze snajperki | Niebezpieczny strzelec, który posiada bardzo duży zasięg rażenia i prawie nigdy nie pudłuje. Potrafi przywoływać małe potworki - Shrapnel Scarab -które wybuchają przy kontakcie z bohaterem. Z obu tych względów należy potraktować tego przeciwnika jako priorytet i zlikwidować go przy pierwszej okazji. | |
Ezrohir Shieldbearer | Cios mieczem, uderzenie tarczą | Piechur wyposażony w tarczę, którą może blokować ciosy oraz nią uderzać. Jego atak jest dość niebezpieczny, ale kiedy pozbawi się go osłony, staje się bardzo łatwym celem (jest mało odporny na ciosy). | |
Ezrohir Shockwielder | Strzał z włóczni | Chociaż wygląda jak zwykły włócznik, Shockwielder potrafi wystrzeliwać śmiercionośne, ale niezbyt szybkie pociski energii w kierunku bohatera. Warto doskoczyć do niego i szybko wyeliminować - w bitewnej zawierusze trudno uniknąć jego ataków. | |
Ezrohir Snatcher | Uderzenie ręką, przyciągnięcie | Ten na wpół mechaniczny wojownik dysponuje nietypowym atakiem - może wystrzelić swoje ramię w kierunku bohatera, a następnie go przyciągnąć. Na szczęście nie jest zbyt celny, ale i tak potrafi zrobić niemało zamieszania. Najlepiej trzymać się od niego z daleka i wyeliminować go przy użyciu którejś z umiejętności dystansowych. | |
Ezrohir Brute | Uderzenie łapą, elektryczny promień | Ten wielki i potężny przeciwnik dysponuje śmiercionośnym atakiem i potrafi odbijać pociski przy pomocy elektrycznej tarczy. Kiedy się do niego dobrać, okazuje się jednak, że posiada zaskakująco mało punktów życia. Jest to jednak zamierzony zabieg - potwór eksploduje w chwili śmierci, zadając niemałe obrażenia do ognia. | |
Shrapnel Scarab | Samozniszczenie | Mały skarabeusz, który wybucha w pobliżu bohatera, zadając znaczne obrażenia fizyczne i od ognia. Należy unikać go za wszelką cenę i eliminować z dystansu. Jest przywoływany przez Ezrohir Marksman. | |
Slaughter Scarab | Ugryzienie, autodestrukcja | Bardziej zaawansowana forma skarabeusza - zamiast wybuchać przy bohaterze, podgryza go, zadając niewielkie obrażenia fizyczne. W chwili śmierci eksploduje, jednak w sposób niezbyt niebezpieczny. Mechaniczny robal posiada mało punktów życia i występuje w bardzo dużych ilościach. | |
Mobile Spawner | Brak | Wytrzymała machina krocząca, która tworzy niewielkie, ale niebezpieczne roboty - Shock Coptery. Aby powstrzymać napływ przeciwników, należy wyeliminować ich bazę - czyli opisywaną jednostkę. | |
Shock Copter | Błyskawica | Te małe robociki wystrzeliwują niezbyt niebezpieczne, ale irytujące błyskawice, które zawsze trafiają w bohatera. W dużych ilościach potrafią stanowić zagrożenie. Są tworzone przez innego robota - Mobile Spawnera - którego należy jak najszybciej zlikwidować. | |
Automatic Turret | Strzał z działa | Stacjonarne działko, które atakuje wszystkich okolicznych bohaterów (obrażenia fizyczne). Ma bardzo duży zasięg ostrzału i nie może się poruszać. Z oczywistych względów - łatwo przed nim uciec. | |
Mobile Sentry | Strzał z działa | Ulepszona wersja zwykłego działka (Automatic Turret). Mobilność jest jedyną różnicą pomiędzy tymi urządzeniami - opisywany robot może swobodnie poruszać się po planszy, strzelając z wielkiej lufy i zadając nieduże obrażenia. | |
Shock Turret | Atak błyskawicami | Stacjonarna kolumna, która miota błyskawicami dookoła siebie w regularnych odstępach czasu. Warto wykorzystać przerwę między emisjami promieni i wtedy zniszczyć urządzenie. | |
Tomb Fiend | Uderzenie łapą | Tomb Fiend to po prostu lokalna odmiana Ville Gnashera. Posiada nawet dokładnie taką samą umiejętność - może tworzyć swoich braci z poległych potworów. Co chyba oczywiste, powinien być eliminowany w pierwszej kolejności. | |
Shattered One | Uderzenie łapą | Ten nieumarły, bardzo powolny przeciwnik zadaje znaczne obrażenia od trucizny i jest umiarkowanie żywotny (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało). Najłatwiej pokonać go z bezpiecznego dystansu, ale ataki obszarowe też sprawdzą się wyśmienicie. Zbliżanie się do niego nie jest najlepszym pomysłem - wyprowadzanych przez niego ciosów nie da się przerwać. | |
Shattered Headless | Uderzenie łapą, przyciągający oddech | Przeciwnik trudny do odróżnienia od swojej słabszej wersji - Shattered One. Różni się od niego tym, że posiada atak dystansowy - może unieruchomić bohatera na niewielką odległość. Poza tym nie ma żadnych odczuwalnych różnic pomiędzy tymi umarlakami. | |
Artificer | Cios pazurem, przyciągnięcie, promień energii, błyskawice, elektryczne uderzenie | Twórca Ezrohirów i finalny boss tego podziemia - oto Artificer. Potwór zadaje bardzo duże obrażenia od elektryczności, rozdzielone pomiędzy kilka różnorodnych umiejętności. Co jakiś czas przywołuje Mobile Sentry, Mobile Spawner i Shock Turret, które należy jak najszybciej zlikwidować. Sam w sobie preferuje walkę na niewielkim dystansie - jego bezpośrednie ataki są najbardziej śmiercionośne. Zadaj mu jak najwięcej obrażeń i unikaj jego niecelnych, ale niebezpiecznych ciosów. |