Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torchlight 2 - poradnik do gry

Torchlight 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Djinni's First Task | Zadania główne w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

The Djinni's First Task

Region: The Salt Barrens, Korari Cave - The Djinnis First Task | Zadania główne w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Region: The Salt Barrens, Korari Cave

Zleceniodawca: Fazeer Shah

Nagroda: [3900 PD], [856 złota]

Krótkie, ale wymagające zadanie. Musisz dostać się do siedziby wojowników Tutara (w rejonie The Salt Barrens) i przedrzeć się do ich głównej bazy - Korari Cave. Kiedy będziesz w środku, nastaw się na niełatwą walkę - przed Tobą cała armia wściekłych jaszczurów. W centralnej części sali znajdziesz ich wodza, Aruka, wraz z dwoma doradcami. Za wszelką cenę wyciągnij giganta z otoczenia sojuszników - w starciu ze wszystkimi na raz nie masz najmniejszych szans. Dlatego też spróbuj zaciągnąć monstrum poza bramę i tam wykończyć w walce jeden na jednego. Uważaj przy tym na unieruchamiające pułapki, które zostały rozmieszczone w głównej części sali.

1 - wejście, 2 - przejście do wioski, 3 - Aruk. - The Djinnis First Task | Zadania główne w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry
1 - wejście, 2 - przejście do wioski, 3 - Aruk.

Boss dysponuje dwoma toporami, którymi zadaje monstrualne obrażenia od lodu oraz ognia. Wykonuje też bardzo długie, zabójcze skoki oraz może miotać swoim orężem na sporą odległość. Niestety nie ma jednej taktyki na tego wroga - należy unikać jego uderzeń, ciągle się leczyć i nieustannie wymierzać kolejne ciosy.

Kiedy oponent padnie, upuści lampę wymaganą do zakończenia bieżącej misji - The Djinnis First Task | Zadania główne w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Kiedy oponent padnie, upuści lampę wymaganą do zakończenia bieżącej misji. Zanim jednak wrócisz do dżina, zlikwiduj pozostałe jaszczurki i opróżnij dwie skrzynie ze skarbami, które znajdują się w kątach sali. Uważaj przy tym na zauszników Aruka - jeden z nich dysponuje potężnymi atakami ogniowymi, a drugi potrafi wskrzeszać sojuszników oraz miotać błyskawicami. Gdy sobie z nimi poradzisz, odbierz nagrodę od zleceniodawcy i zajmij się jego następnym zadaniem - The Djinni's Next Task.