Arena of Slaughter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt III Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Arena of Slaughter
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Sanguine Zombie | Uderzenie łapą, autodestrukcja | Zombiak, który potrafi nagle przyspieszyć i zadaje niezłe obrażenia od trucizny. Posiada niewiele punktów życia, ale może zamienić się we Flayed One. | |
Flayed One | Uderzenie łapą | Bardzo szybki przeciwnik, który podbiega do bohatera i zadaje mu niewielkie obrażnia. Łatwo go zabić. | |
Corpsefire Skeleton | Strzał samonaprowadzającymi czaszkami | Mag, który miota pociskami śledzącymi bohatera. Nie jest zbyt odporny na ciosy, więc warto szybko go wyeliminować. | |
Voltaic Archer | Strzał elektryczną strzałą, naelektryzowanie obszaru, strzała z błyskawicami | Dość niebezpieczny łucznik, który oddaje stosunkowo celne, a przy tym śmiercionośne strzały. Zadaje obrażenia od elektryczności i potrafi elektryzować podłogę (która staje się wówczas bardzo niebezpieczna). Należy zlikwidować go jak najszybciej. | |
Crumbling Archer | Strzał z łuku | Zwykły strzelec, nie wyróżniający się zupełnie niczym. Łatwo go zabić, nie posiada żadnych dodatkowych umiejętności. | |
Crumbling Footsoldier | Uderzenie kosą | Niezbyt odporny przeciwnik, który może blokować część ciosów przy pomocy tarczy. Zadaje obrażenia fizyczne w bezpośrednim starciu. | |
Decrepit Chanter | Rzut czaszkami, fazowe pociski | Ten niezbyt odporny czarownik może miotać śmiercionośnymi pociskami na bardzo dużą odległość, ale nie posiada żadnych dodatkowych umiejętności. Mimo to, warto pozbyć się go jak najszybciej. | |
Armored Bloatwalker | Tupnięcie, szerokie cięcie | Potężny i odporny wróg, który zadaje monstrualne obrażenia fizyczne i potrafi nieźle tupnąć. Najlepiej zajmować się w nim w ostatniej kolejności - jest strasznie wolny, więc łatwo wodzić go za nos. | |
Blade Stalker | Uderzenie płonącym toporem, aura ostrzy | Ten niezbyt szybki, ale niebezpieczny przeciwnik może sprawić Ci nieco problemu. Zadaje znaczne obrażenia od ognia w walce wręcz i może otoczyć się wirującymi, płonącymi ostrzami. Nie posiada jednak zbyt wiele punktów życia i łatwo wyeliminować go z dystansu. | |
Grom the Murderer | Uderzenie mieczem, podpalenie, ogniste podmuchy, szeroki zamach | Władca lochu sam w sobie jest bardzo potężny, a ilość jego sług czyni walkę naprawdę trudną. Używa wielu różnych umiejętności magicznych, a w bezpośrednim starciu zadaje gigantyczne obrażenia fizyczne i od ognia (mniej odporni bohaterowie mogą zginąć od jednego ciosu). Nie jest jednak szczególnie odporny, a jego obstawa ginie razem nim - dlatego powinien być priorytetem podczas walki na arenie. |