Cacklespit's Realm | Zadania poboczne w Torchlight II - Akt III Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Cacklespit's Realm
Region: Sundered Battlefield
Zleceniodawca: Fade
Nagroda: [1224 złota] + [5500 PD], [9900 PS]
Aby otrzymać to zadanie, musisz wpierw zaliczyć kilka innych misji: The Blue Boletus, Cacklespit's Brew, Some Assembly Required II oraz Fade's Passage. Jest to dalsza część pościgu za szalonym strachem na wróble. Aby otworzyć sobie przejście do jego domeny, musisz zebrać z obszaru Sundered Battlefield cztery maski, zakopane przy grobach starożytnych wojowników. Ich umiejscowienie jest co prawda losowe, ale nie powinineś mieć problemów z ich odnalezieniem - zostały zaznaczone na Twojej minimapie.
Kiedy zdobędziesz już wszystkie cztery artefakty, powróć do upiornego zleceniodawcy (Fade) i oddaj mu znalezione przedmioty. W ten sposób uzyskasz łaskę woźnicy i będziesz mógł z nim pojechać do upiornego świata rządzonego przez szalonego Cacklespita (Cacklespit's Realm). W tym momencie zakończy się pierwsza część zadania i otrzymasz nagrodę [1224 złota]. Aby zdobyć drugą, będziesz musiał pokonać obłąkańca.
Pojedź z woźnicą do domeny potwora i zmierz się z jego nieumarłymi sługami. Poza bagiennymi umarlakami czeka Cię też walka z fetyszami oraz czarownicami, niewykluczone również, że spotkasz zmutowane enty. Zanim dojdziesz do głównego bossa, rozejrzyj się za nadgnitymi pieńkami i zniszcz je - wiąże się z nimi ukryte zadanie Robot Parts. Kiedy się z nimi uporasz, przejdź przez teleport i spotkaj się ze strachem na wróblem.
Cacklespit to dość nietypowy przeciwnik - jest nieśmiertelny tak długo, jak istnieje jego sługa - Swamp Golem. Powinieneś więc skupić wszystkie ataki na mechanicznym tworze, by otworzyć sobie drogę do głównego bossa. Uważaj przy tym jednak, ponieważ opancerzony gigant zadaje ogromne obrażenia fizyczne i jest całkiem odporny - powinieneś często się leczyć i obiegać bestię dookoła. Miej przy tym baczenie na umiejętności stracha na wróble - może on miotać nietoperzami w Twoim kierunku, jak i przywoływać krąg fetyszy, które szybko wyssą z Ciebie życie (musisz jak najszybciej uciec z kręgu albo go przerwać!).
Walka składa się więc z trzech zasadniczych elementów: pojedynku z golemem, pojedynku z Cacklespitem i obronie (w formie uników i leczenia ran). Prawdopodobnie starcie zajmie Ci trochę czasu, tym bardziej, że z wody co jakiś czas będą wychodzić słabe zombiaki oraz inni nieumarli - nie musisz się nimi zbytnio przejmować, bo są bardzo delikatne. Jeśli odpowiednio zgrasz swoje akcje, z pewnością pokonasz wszystkich przeciwników i w ten sposób definitywnie zakończysz wątek stracha na wróble.