Emberworks | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt III Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Emberworks
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Tar Slime | Strzał kleistą mazią | Smolista kropelka zadaje niewiele obrażeń od trucizny, ale za to potrafi spowolnić bohatera przy pomocy swoich kleistych pocisków. Jest raczej wsparciem dla innych wrogów, niż samoistnym zagrożeniem. | |
Rotted Dwarf Shieldbearer | Cios młotem | Ten opancerzony maluch zadaje średnie obrażenia (fizyczne i od ognia) w bezpośrednim starciu, potrafi też blokować część ciosów przy pomocy tarczy. Jest szeregowym przeciwnikiem w drugiej połowie trzeciego aktu. | |
Cindermage | Granaty, działko laserowe | Sprytny krasnolud rzuca małymi, ale śmiercionośnymi granatami i korysta z działka laserowego. Może się też teleportować. Stanowi dość duże zagrożenie, więc warto go szybko zabić. | |
Dwarven Battle Turret | Strzał samonaprowadzającą rakietą | Niezbyt odporna, ale śmiercionośna maszyna, która wystrzeliwuje rakiety podążające za graczem. Należy zlikwidować ją jak najszybciej - strzela często i celnie. | |
Rusted Mechanoid | Cios opancerzoną rękawicą | Potwornie powolna machina, która jest odporna na ciosy, ale sama nie zadaje zbyt dużo obrażeń. Zwykle eksploduje przy śmierci, stanowiąc wówczas niemałe zagrożenie. | |
War Titan | Uderzenie w ziemię, seria z działa, kula energii, miny, samonaprowadzające rakiety | Finalny boss z tego podziemia to potężna machina bojowa, która zadaje monstrualne obrażenia zarówno w bezpośrednim starciu, jak i na odległość. Ataków tego monstrum bardzo trudno uniknąć - większość z nich zadaje obrażenia obszarowe (od ognia i fizyczne) lub podąża za bohaterem. Należy więc obiegać wroga dookoła i nieustannie się leczyć. Mechanizm nie dysponuje na szczęście żadną obstawą, ale musisz uważać na miny, jakie czasem rozstawia. |