Undercurrents | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Undercurrents
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Ratlin Lobber | Rzut płonącą cieczą, strzał z pistoletu | Ten mały cwaniak nie tylko rzuca koktajlami mołotowa (które zadają bardzo dużo obrażeń od ognia i zostawiają płonący ślad na ziemi), ale jeszcze strzela z pistoletu. Jest bardzo niebezpieczny, szczególnie w grupie. Chociaż posiada niewiele punktów życia, to jednak może być trudnym przeciwnikiem do ubicia - potrafi szybko uciec przed bohaterem poprzez skomplikowane salto w tył. Najlepiej zlikwidować go atakiem obszarowym lub dystansowym. | |
Mesa Dasher | Ukąszenie | Niewielki pająk atakuje bohatera poprzez doskoczenie do niego i dotkliwe ukąszenie (obrażenia od trucizny). Jego jad może działać z opóźnieniem, osłabiając herosa na jakiś czas. Robal występuje w dużych ilościach i ginie od byle uderzenia. | |
Roachling | Ukąszenie | Ten przerośnięty karaluch to prawdziwa zmora podziemnego świata. Jego ukąszenie nie jest zbyt dotkliwe, ale siłę stworzenia stanowi jego liczebność - zwykle występuje całymi dziesiątkami. Stworzenie jest przy tym odporne na wszystkie żywioły poza ogniem, przez co może stanowić nie lada wyzwanie dla magów. | |
Roach Mirmidon | Splunięcie, dźgnięcie włócznią | Kiedy włócznik karaluchów unosi się w powietrzu, nie można go atakować - on sam ciska zaś kwasowymi pociskami, które pozostawiają żrący ślad na ziemi. Ponadto robal dźga bohatera przy pomocy długiej włóczni i zgrabnie ucieka przed ciosami. Posiada niewiele punktów życia, więc łatwo go wyeliminować - warto to zrobić jak najszybciej. | |
Roach Mage | Zatruty pocisk, aura trucizny | Robaczy czarownik to szalenie niebezpieczny oponent - nie tylko miota śmiercionośnymi, zatrutymi pociskami, ale dysponuje również atakiem obszarowym opartym na mocy trucizny. Ponadto potrafi wskrzeszać poległych sojuszników i tworzyć z nich oddane sługi - Roach Mirmidon - które same w sobie są niebezpieczne. Dlatego też warto wyeliminować maga w pierwszej kolejności - to on stanowi największe zagrożenie. | |
Sand Spectre | Przywołanie burzy piaskowej, strumień kamieni, plaga szarańczy | Pustynny mag potrafi wykorzystać otaczające go żywioły - może zaskoczyć gracza dwoma atakami dystansowymi oraz odgrodzić go od siebie przy pomocy nieprzekraczalnej piaskowej zamieci. Chociaż jego ataki nie są zbyt dotkliwe, to jednak warto szybko zlikwidować tego przeciwnika (czyni zbyt wiele zamętu). | |
Mana Spectre | Uderzenie szponami, burza many | Czarownik potrafi przywoływać niebezpiecznych strzelców (Mana Wisp) oraz generować sporych rozmiarów burzę many. W bezpośrednim starciu zadaje obrażenia od trucizny. Posiada dość dużo punktów życia, przez co niełatwo go zabić. Jest to priorytetowy cel dla każdego bohatera, o ile ten chce wyjść cało z opresji. | |
Mana Wisp | Strzał samonaprowadzającą kulą ognia | Ten kryształowy duszek jest bardzo niebezpiecznym strzelcem, zamieszkującym głównie chłodne pustynie pod powierzchnią Ossean Wastes. Jego ogniste pociski ścigają bohatera i zadają niemałe obrażenia, stanowiąc niemałe zagrożenie. Należy zabić tego ducha jak najszybciej, nie zważając na pozostałych przeciwników (chyba, że są przywoływaczami). | |
Tar Slime | Strzał kleistą mazią | Smolista kropelka zadaje niewiele obrażeń od trucizny, ale za to potrafi spowolnić bohatera przy pomocy swoich kleistych pocisków. Jest raczej wsparciem dla innych wrogów, niż samoistnym zagrożeniem. | |
Noxious Gel | Mułowy pocisk, kwasowy dotyk | Ten trujący przeciwnik miota gnijącymi pociskami na niewielką odległość i potrafi zarażać samym dotykiem. Posiada niezbyt wiele punktów życia, przez co łatwo ginie. | |
Noxious Mass | Kwasowy dotyk | Ta wielka bryła zarazy ma tylko jeden cel - rodzenie mniejszych kropel (Noxious Gel). W bezpośrednim starciu może też emitować kwasowe pociski i zarażać nieprzyjemną chorobą. Posiada sporo punktów życia, ale słaby pancerz. | |
Roachling Tunnel | Wytwarza karaluchy | Robale zwykle wychodzą ze swoich gniazd - jeśli zlikwidujesz źródło problemu, napór potworów zostanie powstrzymany. | |
Manatoxin Pump | Brak | Mutacja karaluchów i ożywienie kropel brudu to wynik nieprzemyślanego eksperymentu. Jeśli zniszczysz wszystkie pompy z toksyczną substancją, zlikwidujesz źródło problemu. Urządzenie nie posiada żadnych mocy ani nie może atakować. |