The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Rift Keep
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Ezrohir Nomad | Cios szablą | Bardzo szybki, ale słaby i chuderlawy przeciwnik. Zadaje nieznaczne obrażenia podczas walki wręcz i dysponuje słabym pancerzem oraz zdrowiem. Podstawowy przeciwnik na pustyni. | |
Ezrohir Infantry | Cios szablą | Dość szybka, nieco wytrzymalsza forma nomada. Posiada taki sam rodzaj ataku i zadaje porównywalne obrażenia. Zabija się go łatwo i bezproblemowo. | |
Ezrohir Pistolier | Strzał z pistoletów, przewrotka, rzut sztyletami | Dość mobilny i stosunkowo niebezpieczny przeciwnik. Oddaje zaskakująco celne strzały ze swoich pistoletów, potrafi też uciekać przed bohaterem przy pomocy specjalnego salta i (podobnie jak assassyn) rzucać sztyletami. Nie jest jednak zbyt wytrzymały, przez co łatwo go zlikwidować. | |
Ezrohir Marksman | Strzał ze snajperki | Niebezpieczny strzelec, który posiada bardzo duży zasięg rażenia i prawie nigdy nie pudłuje. Potrafi przywoływać małe potworki - Shrapnel Scarab -które wybuchają przy kontakcie z bohaterem. Z obu tych względów należy potraktować tego przeciwnika jako priorytet i zlikwidować go przy pierwszej okazji. | |
Ezrohir Shieldbearer | Cios mieczem, uderzenie tarczą | Piechur wyposażony w tarczę, którą może blokować ciosy oraz nią uderzać. Jego atak jest dość niebezpieczny, ale kiedy pozbawi się go osłony, staje się bardzo łatwym celem (jest mało odporny na ciosy). | |
Ezrohir Shockwielder | Strzał z włóczni | Chociaż wygląda jak zwykły włócznik, Shockwielder potrafi wystrzeliwać śmiercionośne, ale niezbyt szybkie pociski energii w kierunku bohatera. Warto doskoczyć do niego i szybko wyeliminować - w bitewnej zawierusze trudno uniknąć jego ataków. | |
Ezrohir Snatcher | Uderzenie ręką, przyciągnięcie | Ten na wpół mechaniczny wojownik dysponuje nietypowym atakiem - może wystrzelić swoje ramię w kierunku bohatera, a następnie go przyciągnąć. Na szczęście nie jest zbyt celny, ale i tak potrafi zrobić niemało zamieszania. Najlepiej trzymać się od niego z daleka i wyeliminować go przy użyciu którejś z umiejętności dystansowych. | |
Siege Turret | Strzał z działa | Potężne, ale bardzo powolne działka ożywają dopiero w momencie, gdy pojawia się ich władca - Siege Guardian. Same w sobie są całkowicie niezniszczalne, dlatego atakowanie ich nie ma najmniejszego sensu. Zadają bardzo duże obrażenia na średnim dystansie, ale niewielkie tempo poruszania się czyni z nich minimalne zagrożenie. | |
Siege Guardian | Szarża, sejsmiczna fala, burza płomieni, odwierty, uderzenie lancą | Finalny boss II aktu to naprawdę wymagający przeciwnik. Posiada absurdalną wręcz odporność na obrażenia fizyczne, przez co warto nękać go przy pomocy czarów i umiejętności opartych na żywiołach. Jego ataki są więcej, niż śmiercionośne - każdy z nich zadaje ogromną ilość obrażeń, a specyficzny odwiert i szarża stanowią zdecydowanie największe z możliwych wyzwań. Jest znacznie groźniejszy w bezpośrednim starciu, niż na dystansie, dlatego lepiej trzymać go na odległość. |