Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torchlight 2 - poradnik do gry

Torchlight 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

The Rift Keep

Obrazek

Nazwa

Formy ataku

Porady

Ezrohir Nomad - The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Nomad

Cios szablą

Bardzo szybki, ale słaby i chuderlawy przeciwnik. Zadaje nieznaczne obrażenia podczas walki wręcz i dysponuje słabym pancerzem oraz zdrowiem. Podstawowy przeciwnik na pustyni.

Ezrohir Infantry - The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Infantry

Cios szablą

Dość szybka, nieco wytrzymalsza forma nomada. Posiada taki sam rodzaj ataku i zadaje porównywalne obrażenia. Zabija się go łatwo i bezproblemowo.

Ezrohir Pistolier - The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Pistolier

Strzał z pistoletów, przewrotka, rzut sztyletami

Dość mobilny i stosunkowo niebezpieczny przeciwnik. Oddaje zaskakująco celne strzały ze swoich pistoletów, potrafi też uciekać przed bohaterem przy pomocy specjalnego salta i (podobnie jak assassyn) rzucać sztyletami. Nie jest jednak zbyt wytrzymały, przez co łatwo go zlikwidować.

Ezrohir Marksman - The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Marksman

Strzał ze snajperki

Niebezpieczny strzelec, który posiada bardzo duży zasięg rażenia i prawie nigdy nie pudłuje. Potrafi przywoływać małe potworki - Shrapnel Scarab -które wybuchają przy kontakcie z bohaterem. Z obu tych względów należy potraktować tego przeciwnika jako priorytet i zlikwidować go przy pierwszej okazji.

Ezrohir Shieldbearer - The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Shieldbearer

Cios mieczem, uderzenie tarczą

Piechur wyposażony w tarczę, którą może blokować ciosy oraz nią uderzać. Jego atak jest dość niebezpieczny, ale kiedy pozbawi się go osłony, staje się bardzo łatwym celem (jest mało odporny na ciosy).

Ezrohir Shockwielder - The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Shockwielder

Strzał z włóczni

Chociaż wygląda jak zwykły włócznik, Shockwielder potrafi wystrzeliwać śmiercionośne, ale niezbyt szybkie pociski energii w kierunku bohatera. Warto doskoczyć do niego i szybko wyeliminować - w bitewnej zawierusze trudno uniknąć jego ataków.

Ezrohir Snatcher - The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Snatcher

Uderzenie ręką, przyciągnięcie

Ten na wpół mechaniczny wojownik dysponuje nietypowym atakiem - może wystrzelić swoje ramię w kierunku bohatera, a następnie go przyciągnąć. Na szczęście nie jest zbyt celny, ale i tak potrafi zrobić niemało zamieszania. Najlepiej trzymać się od niego z daleka i wyeliminować go przy użyciu którejś z umiejętności dystansowych.

Siege Turret - The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Siege Turret

Strzał z działa

Potężne, ale bardzo powolne działka ożywają dopiero w momencie, gdy pojawia się ich władca - Siege Guardian. Same w sobie są całkowicie niezniszczalne, dlatego atakowanie ich nie ma najmniejszego sensu. Zadają bardzo duże obrażenia na średnim dystansie, ale niewielkie tempo poruszania się czyni z nich minimalne zagrożenie.

Siege Guardian - The Rift Keep | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Siege Guardian

Szarża, sejsmiczna fala, burza płomieni, odwierty, uderzenie lancą

Finalny boss II aktu to naprawdę wymagający przeciwnik. Posiada absurdalną wręcz odporność na obrażenia fizyczne, przez co warto nękać go przy pomocy czarów i umiejętności opartych na żywiołach. Jego ataki są więcej, niż śmiercionośne - każdy z nich zadaje ogromną ilość obrażeń, a specyficzny odwiert i szarża stanowią zdecydowanie największe z możliwych wyzwań. Jest znacznie groźniejszy w bezpośrednim starciu, niż na dystansie, dlatego lepiej trzymać go na odległość.