Vault of Souls | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Vault of Souls
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Skeletal Slayer | Uderzenie kosą | Bardzo silny potwór, zadający sporo obrażeń i potrafiący bronić się przy pomocy tarczy. Nie należy do najszybszych, przez co łatwo przed nim uciec albo uniknąć jego ciosów. W walce z nim należy stosować zmasowany atak (szybko wytrąca tarczę) albo ostrzał z bezpiecznej odległości. | |
Headless Shrieker | Atak ręką, Magiczny pocisk | Czarownik szkieletów - zadaje znaczne obrażenia w walce wręcz i na odległość. Jego pocisków można unikać - lecą wolno i rozbijają się w miejscu, w którym stał gracz (wystarczy więc pozostawać w ruchu). Posiada bardzo mało punktów życia, więc łatwo go zabić - chociaż często spotykana umiejętność teleportacji potrafi być drażniąca. | |
Desiccated Corpse | Uderzenie ręką | Zombiak, którego ataków nie da się przerwać. Jest zaskakująco odporny na obrażenia, ale sam nie zadaje ich zbyt wiele. Porusza się powoli, więc stanowi łatwy cel dla bohaterów walczących na dystansie. Występuje w zmniejszonej wersji - bez nóg. | |
Manaburned Ezrohir | Uderzenie łapą, przyciągający promień | Ten niezbyt silny mag potrafi przyciągać do siebie bohaterów i zadawać im średnie obrażenia od trucizny. Nie jest zbyt odporny i posiada słaby pancerz. Nie należy go jednak lekceważyć - opętany heros to łatwy cel dla pozostałych potworów. | |
Tomb Fiend | Uderzenie łapą | Tomb Fiend to po prostu lokalna odmiana Ville Gnashera. Posiada nawet dokładnie taką samą umiejętność - może tworzyć swoich braci z poległych potworów. Co chyba oczywiste, powinien być eliminowany w pierwszej kolejności. | |
Sand Spectre | Przywołanie burzy piaskowej, strumień kamieni, plaga szarańczy | Pustynny mag potrafi wykorzystać otaczające go żywioły - może zaskoczyć gracza dwoma atakami dystansowymi oraz odgrodzić go od siebie przy pomocy nieprzekraczalnej piaskowej zamieci. Chociaż jego ataki nie są zbyt dotkliwe, to jednak warto szybko zlikwidować tego przeciwnika (czyni zbyt wiele zamętu). | |
Tomb Jailer | Uderzenie mieczem, energetyczny pocisk | Potężny i odporny przeciwnik, który zadaje obrażenia od ognia i elektryczności. Porusza się powoli, przez co łatwo zastrzelić go z dystansu. Zamach jego miecza jest tak szeroki, że może zranić wszystkich bohaterów zasięgu ciosu. Może też wywoływać co jakiś czas niewielką falę energii, która powoli przemieszcza się w kierunku bohatera. | |
Ezrohir Brute | Uderzenie łapą, elektryczny promień | Ten wielki i potężny przeciwnik dysponuje śmiercionośnym atakiem i potrafi odbijać pociski przy pomocy elektrycznej tarczy. Kiedy się do niego dobrać, okazuje się jednak, że posiada zaskakująco mało punktów życia. Jest to jednak zamierzony zabieg - potwór eksploduje w chwili śmierci, zadając niemałe obrażenia do ognia. | |
Sand Hulk | Potężne uderzenie, Kamienne więzienie | Ten gigantyczny potwór zadaje monstrualne obrażenia w walce wręcz (często odpychające bohatera) i może wytworzyć dookoła siebie kamienną klatkę, z której niełatwo się wydostać. Sama w sobie bestia jest bardzo odporna i posiada wytrzymały pancerz. Powolne tempo poruszania się to prawdziwa pięta achillesowa tej maszkary - warto to wykorzystać i walczyć z nią na odpowiednim dystansie. | |
The King in Masks | Kula ognia, podpalenie ziemi, kule energii, zatrute strzały, unieruchomienie | Ostatni boss to jeden z najpotężniejszych magów w grze. Dysponuje trzema żywiołami (ogniem, trucizną i elektrycznością), może się teleportować oraz przywoływać trujące zombie. Podczas walki z nim najważniejsza jest mobilność - większości jego ataków można dość łatwo uniknąć. Najgroźniejsze jest przy tym unieruchomienie - jeśli postać nie ucieknie z obszaru, który akurat płonie, prawdopodobnie będzie to równoznaczne z jej śmiercią. Dlatego należy bacznie obserwować pole bitwy i kluczyć pomiędzy pułapkami. |