The Temple Steppes | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Temple Steppes
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Ratlin | Atak wręcz | Potwór charakteryzuje się niewielką ilością punktów życia oraz słabym atakiem. Występuje w dużych ilościach - zwłaszcza na początku gry. Ratliny są bardzo tchórzliwe i często rezygnują ze ścigania gracza. Walka z nimi nie stanowi żadnego wyzwania - zabija się je dowolnym ciosem. | |
Ratlin Archer | Strzał z łuku, ognista strzała | Ulepszona wersja ratlina również nie stanowi dużego wyzwania, ale potrafi zadać sensowne obrażenia. Specjalny atak tej istoty powoduje podpalenie niewielkiego obszaru na ziemi - należy wówczas wyminąć płonącą trawę i zabić łucznika. Istota na ogół występuje w znacznych ilościach i w otoczeniu innych potworów - warto zastosować przeciwko niej ataki obszarowe. | |
Ratlin Marauder | Cios mieczem | Bardziej zaawansowana forma ratlina. Maruder posiada większą ilość punktów życia i zadaje dotkliwsze obrażenia, ale nie jest żadnym zagrożeniem. Jest na tyle delikatny, że kilka ciosów położy go na łopatki. | |
Warbeast | Ugryzienie | Szybka, ale słaba i niezbyt groźna bestia. Zabijesz ją nie zauważając nawet, że coś Cię zaatakowało. Gorzej, że na dalszych etapach gry potrafi być naładowana magiczne - wówczas zadaje obrażenia od żywiołów, czemu towarzyszą dodatkowe efekty (np. zamrożenie). | |
Armored Warbeast | Ugryzienie | Stworzenie zamieszkujące niewielkie jaskinie rozmieszczone losowo w całym pierwszym akcie. Bestia nie jest szczególnie niebezpieczna, ale w dużych ilościach potrafi sprawić problem. Z racji swej szybkości, potwór jest dość trudny do uniknięcia - ucieczka nie ma raczej większego sensu. | |
Deathflinger | Rzut włócznią | Strzelec zadający niewielkie obrażenia, ale posiadający sporo punktów życia. Może przeżyć atak niektórymi ze słabszych umiejętności (zwłaszcza obszarowych), dlatego warto zadawać mu duże, bezpośrednie obrażenia. Taki sposób eliminacji jest najszybszy. | |
Warmaker | Cios buławą Pchnięcie tarczą | Tego potwora nie spotyka się w dużych grupach - i całe szczęście, bo jest całkiem silny. Jego główny atut stanowią: potężny atak wręcz oraz tarcza blokująca niektóre ciosy. Najlepiej unikać jego uderzeń i zadawać dużo bezpośrednich obrażeń - nie ma się co cackać. | |
Blackclaw | Potężny zamach, zamrażanie | Przeciwnik ze sporą ilością punktów życia, silnym atakiem i umiejętnością spowalniania gracza. Najlepiej trzymać się od niego z daleka (i ostrzelać) albo wyeliminować którąś z najsilniejszych umiejętności. W dużych ilościach bywa bardzo niebezpieczny, ale odpowiednio wymierzony atak obszarowy (zwłaszcza ogniowy) stanowi najlepsze remedium na problem. | |
Runecaller | Trucizna, uderzenie kijem, magiczny pocisk | Bardzo niebezpieczny przeciwnik, potrafiący wskrzeszać poległych wrogów w formie Felwalkerów. Posiada dużo punktów życia i miota śmiercionośnymi pociskami na odległość. Zabicie go jest absolutnym priorytetem - w przeciwnym wypadku będziesz musiał walczyć z hordą nieumarłych. | |
Felwalker | Uderzenie łapą, trujące ukąszenie | Jedna z pierwszych nieumarłych istot, jakie spotkasz w grze. Felwalker jest bardzo powolny, dlatego łatwo przed nim uciec i unikać jego ciosów. Istnieje duża szansa, że potwór zatruje gracza, zadając duże obrażenia - dlatego unikanie bezpośredniego kontaktu jest bardzo istotne. | |
Skeleton | Uderzenie ręką | Szybki, ale słaby przeciwnik, któremu łatwo pogruchotać kości. Występuje w dużych ilościach i nie jest zbyt niebezpieczny. Ataki obszarowe to niezastąpiony oręż podczas walki z tym wrogiem. | |
Skeletal Warrior | Cios mieczem | Silniejsza wersja szkieletu, wyposażona w tarczę oraz potężny miecz. Zadaje dość duże obrażenia i potrafi blokować niektóre ciosy. Na szczęście jest dość powolny i nie posiada zbyt wiele punktów życia, przez co łatwo go zabić. | |
Skeletal Footsoldier | Uderzenie maczugą | Nieco słabsza wersja Skeletal Slayera. Posiada tarczę, którą może blokować ciosy oraz pałkę, którą zadaje całkiem spore obrażenia (fizyczne). Cechuje się zaskakująco szybkim atakiem oraz niewielkim tempem poruszania się. Jest typowym przeciwnikiem w nieco bardziej zaawansowanych podziemiach. | |
Skeletal Archer | Strzał z łuku | Szkielet strzelający z łuku. Słaby i łatwy do zabicia - żadne wyzwanie. | |
Skeletal Shambler | Uderzenie ręką | To po prostu nieco silniejsza, a przy tym wolniejsza wersja zwykłego szkieletu. Jego ataki są dość groźne, ale wyprowadzane nieporadnie - łatwo ich uniknąć. Eliminacja z bezpiecznej odległości jest więc najwygodniejszym sposobem walki. | |
Skeletal Slayer | Uderzenie kosą | Bardzo silny potwór, zadający sporo obrażeń i potrafiący bronić się przy pomocy tarczy. Nie należy do najszybszych, przez co łatwo przed nim uciec albo uniknąć jego ciosów. W walce z nim należy stosować zmasowany atak (szybko wytrąca tarczę) albo ostrzał z bezpiecznej odległości. | |
Headless Shrieker | Atak ręką Magiczny pocisk | Czarownik szkieletów - zadaje znaczne obrażenia w walce wręcz i na odległość. Jego pocisków można unikać - lecą wolno i rozbijają się w miejscu, w którym stał gracz (wystarczy więc pozostawać w ruchu). Posiada bardzo mało punktów życia, więc łatwo go zabić - chociaż często spotykana umiejętność teleportacji potrafi być drażniąca. | |
Skeletal Pyromancer | Kula ognia, podpalenie wręcz | Silny i niebezpieczny mag, którego należy wyeliminować tak szybko, jak to tylko możliwe. Nie tylko miota ognistymi, bardzo niebezpiecznymi pociskami, ale jeszcze przywołuje płonące szkielety, czyli Infernal Ones. W większych grupach - bardzo trudny przeciwnik. | |
Infernal One | Ognisty dotyk | Bardzo szybki, płonący szkielet, który zadaje znaczne obrażenia od ognia i potrafi podpalić głównego bohatera. Zdarza się, że eksploduje w chwili zgonu. Posiada niewiele punktów życia, ale stanowi żywą bombę - trzeba na niego uważać. | |
Skeletal Torso | Uderzenie ręką | Zdarza się, że po zabiciu któregoś ze szkieletów, odradza się on w postaci okaleczonego torsu. Jest to bardzo szybki, ale raczej niegroźny oponent, którego można zabić jednym ciosem. | |
Skeletal General | Cios mieczem | Potężny, wielki szkielet, zadający ogromne obrażenia i posiadający sporo punktów życia. Należy zlikwidować go przy pomocy najsilniejszych umiejętności i ciosów. | |
Vile Gnasher | Cios szponami | Tę kreaturę należy zabić w pierwszej kolejności. Potrafi tworzyć swoich braci z ciał poległych sojuszników - im więcej potworów zabijesz, tym potężniejsi się staną. Dlatego szybka eliminacja tego przeciwnika to absolutny priorytet. | |
Zombie | Uderzenie, zatrucie | Zwykły umarlak, słaby w ataku ale stosunkowo odporny na obrażenia. Jest potwornie wolny, przez co stanowi łatwy cel dla wszystkich strzelców. | |
Bleak Spirit | Wysysanie życia, spowolnienie | Niektóre skrzynie zostały opętane - strzegą ich upiorne duchy, które atakują wszystkich, którzy podejdą zbyt blisko. Straszydła potrafią wysysać życie ze sporej odległości i spowalniać gracza, przez co stanowią niemały problem. Warto zabić je jak najszybciej. Występują również w stanie wolnym - szczególnie na cmentarzach i innych nekropoliach. |