Forsaken Vaults | Opis krain w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Forsaken Vaults
Starożytna twierdza jest strzeżona przez tajemniczego Sfinksa, który otworzy ją dopiero po wypełnieniu specjalnego zadania - Lair of the Manticore. Jeśli zaliczyłeś już tę misję, będziesz mógł wejść do zamku. Nastaw się na niełatwą walkę - kazamaty przygotowano z myślą o bohaterach pomiędzy 23 a 26 poziomem doświadczenia. Stężenie ezohirskich żołnierzy, spaczonych umarlaków i antycznych maszyn jest w podziemiu bardzo duże, więc podróż może przysporzyć Ci pewnych problemów. Dodatkowym utrudnieniem jest to, że forteca aż kipi od wszelkiej maści pułapek - od kolców w posadzce począwszy, a na wielkich laserowych działach skończywszy. Pozostawaj więc w ciągłym ruchu i miej baczenie na wszystko - otoczenie nie jest przyjazne.
Na trzecim (i ostatnim) poziomie lochu czeka boss - Artificer. To właśnie on odpowiada za plagę mechanicznych wojowników, która nawiedziła krainę. Wielki robot podczas walki posługuje się zaawansowaną technologią oraz atakami elektrycznymi. Przywołuje też mechaniczne sługi, które spotkałeś na poprzednich piętrach podziemia. Jego pokonanie wieńczy misję główną: Artifice of Evil.