The Empty Quarter | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Empty Quarter
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Sandrat | Ukąszenie | To małe i pocieszne stworzonko potrafi być niebezpieczne, jeśli zgromadzi się w większej grupie - samo w sobie nie jest żadnym zagrożeniem. Odznacza się nadzwyczajną tchórzliwością - ciągle atakuje i ucieka, a kiedy giną jego krewniacy, zwykle bierze nogi za pas. Przez to stanowi niełatwy cel, ale nie atakuje zbyt natarczywie. | |
Skara | Atak nurkujący | Te latające straszydła to nic innego, jak przerośnięte nietoperze. Są dość szybkie i potrafią dotkliwie użądlić (obrażenia fizyczne), ale same w sobie nie dysponują zbyt dużą odpornością. Najważniejsze jest to, aby nie dać się im osaczyć - wtedy mogą być groźne. | |
Basilisk | Paraliżujący opar, ukąszenie | Ten jaszczur przyjął nietypową taktykę walki - paraliżuje ofiarę przy pomocy krótkozasięgowych, elektrycznych wyładowań, a następnie pożerają swój cel. Jest przy tym bardzo żywotny i niebezpieczny. Jego jedyną wadę stanowi powolny sposób przemieszczania - warto więc trzymać go na dystans i atakować dopiero w ostatniej kolejności. | |
Ratlin Skirmisher | Cios mieczem | Pustynna odmiana ratlina. Stworzenie jest nieco silniejsze od swoich krewniaków z okolic Enklawy, ale nadal nie stanowi żadnego zagrożenia. Zadaje niewielkie obrażenia fizyczne i posiada mało punktów życia. | |
Ratlin Bowman | Strzał z łuku, podpalenie ziemi, kilka strzał | Ulepszony i bardziej niebezpieczny strzelec ratlinów. Całkiem celnie szyje z łuku, podpala też niewielki obszar terenu (przy pomocy płonących strzał) oraz może strzelać szerokim promieniem pocisków. Jak wszystkie szczury, posiada bardzo mało punktów życia. | |
Ratlin Warrior | Cios mieczem | Szczurzy wojownik potrafi blokować niektóre ciosy przy pomocy tarczy i zadawać całkiem znaczące obrażenia fizyczne. Występuje w dużych ilościach i potrafi być niebezpieczny, chociaż nie jest zbyt wytrzymały. | |
Ratlin Lobber | Rzut płonącą cieczą, strzał z pistoletu | Ten mały cwaniak nie tylko rzuca koktajlami mołotowa (które zadają bardzo dużo obrażeń od ognia i zostawiają płonący ślad na ziemi), ale jeszcze strzela z pistoletu. Jest bardzo niebezpieczny, szczególnie w grupie. Chociaż posiada niewiele punktów życia, to jednak może być trudnym przeciwnikiem do ubicia - potrafi szybko uciec przed bohaterem poprzez skomplikowane salto w tył. Najlepiej zlikwidować go atakiem obszarowym lub dystansowym. | |
Skeleton | Uderzenie ręką | Szybki, ale słaby przeciwnik, któremu łatwo pogruchotać kości. Występuje w dużych ilościach i nie jest zbyt niebezpieczny. Ataki obszarowe to niezastąpiony oręż podczas walki z tym wrogiem. | |
Tomb Fiend | Uderzenie łapą | Tomb Fiend to po prostu lokalna odmiana Ville Gnashera. Posiada nawet dokładnie taką samą umiejętność - może tworzyć swoich braci z poległych potworów. Co chyba oczywiste, powinien być eliminowany w pierwszej kolejności. | |
Dune Fiend | Uderzenie łapą | To samo, co Tomb Fiend oraz Ville Gnasher. | |
Sand Spectre | Przywołanie burzy piaskowej, strumień kamieni, plaga szarańczy | Pustynny mag potrafi wykorzystać otaczające go żywioły - może zaskoczyć gracza dwoma atakami dystansowymi oraz odgrodzić go od siebie przy pomocy nieprzekraczalnej piaskowej zamieci. Chociaż jego ataki nie są zbyt dotkliwe, to jednak warto szybko zlikwidować tego przeciwnika (czyni zbyt wiele zamętu). |