Stygian Aerie | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Stygian Aerie
Desiccated Bowman | Zatruta strzała, trujące kałuże | Wysuszony łucznik potrafi nie tylko szyć celnie z łuku (obrażenia od trucizny) ale i strzelać serią trujących, śmiertelnie niebezpiecznych pocisków, które rozchlapują się na ziemi i pozostawiają niebezpieczne kałuże. Warto doskoczyć do niego jak najszybciej i od razu wyeliminować - nie jest zbyt odporny. | |
Desiccated Warrior | Zatrucie, cios mieczem | Nieumarły wojownik może zasłonić się tarczą (o ile ją posiada), zadać obrażenia przy pomocy zatrutego miecza, a nawet zarazić bohatera samym swym fetorem. Mimo tych oczywistych zalet, nie stanowi jednak poważnego zagrożenia - jest powolny i niezbyt wytrzymały. | |
Bone Golem | Cios mieczem, atak przywołanymi kośćmi | Tak wielki potwór mógł zostać wskrzeszony tylko przez najpotężniejszych nekromantów. Posiada sporo punktów życia i zadaje bardzo duże obrażenia w walce wręcz. Potrafi też przywołać trzy chmury kości, które będą przez jakiś czas ścigać gracza. Jest strasznie wolny, więc łatwo przed nim uciec i zregenerować punkty życia. | |
Jackalbeast | Doskok i ugryzienie | Jackalbeast to dziki pies zamieszkujący pustynne pustkowia. Atakuje z doskoku, wycofując się po każdym ukąszeniu (obrażenia fizyczne). Jest mało odporny na ciosy, więc łatwo go zabić - pod warunkiem, że nie uda mu się odskoczyć. | |
Basilisk | Paraliżujący opar, ukąszenie | Ten jaszczur przyjął nietypową taktykę walki - paraliżuje ofiarę przy pomocy krótkozasięgowych, elektrycznych wyładowań, a następnie pożerają swój cel. Jest przy tym bardzo żywotny i niebezpieczny. Jego jedyną wadę stanowi powolny sposób przemieszczania - warto więc trzymać go na dystans i atakować dopiero w ostatniej kolejności. | |
Dune Mother | Uderzenie rogiem | Duża, odporna i wyjątkowo wolna bestia, nie zadająca jednak prawie żadnych obrażeń. Jej atutem jest możliwość przywołania prawdziwej armii dzieci - Dune Burrower. Szybkie pokonanie tego potwora stanowi priorytet - w przeciwnym razie zostanie się pożartym przez mniejsze robaki. | |
Dune Burrower | Ugryzienie | Mały, ale irytujący robal żyjący w sporych ilościach na pustyni. Może chować się pod ziemią i atakować gracza szczypcami oraz ostrymi zębami (obrażenia fizyczne). Ginie błyskawicznie, ponieważ posiada bardzo mało punktów życia. | |
Armadax | Atak pyskiem lub ogonem | Niezbyt niebezpieczna, ale za to odporna bestia. Posiada silny pancerz, który powstrzymuje większość ataków (aż do momentu całkowitego rozpadu). Na potwora nadal działają wszystkie aury i ataki obszarowe. | |
Skara | Atak nurkujący | Te latające straszydła to nic innego, jak przerośnięte nietoperze. Są dość szybkie i potrafią dotkliwie użądlić (obrażenia fizyczne), ale same w sobie nie dysponują zbyt dużą odpornością. Najważniejsze jest to, aby nie dać się im osaczyć - wtedy mogą być groźne. | |
Roostling | Atak nurkujący | Nieco silniejsza wersja Skary, przywoływana przez Mantikorę. Posiada więcej punktów życia i silniejszy atak. | |
Manticore's Mate | Uderzenie pazurami, skok, przywołanie tornada, zrzucenie stalaktytów | Przyjaciel Mantikory jest do niej bardzo podobny - dysponuje też niemal identycznymi atakami. Różnica polega na tym, że ten potwór potrafi zrzucać na bohatera wielkie stalaktyty oraz wzlatywać w powietrze, gdzie jest nietykalny. Posiada sporo punktów życia i zadaje gigantyczne obrażenia. | |
Manticore | Uderzenie pazurami, skok, przywołanie trąb powietrznych | Mantikora to dość potężna bestia, dysponująca zróżnicowanymi i śmiertelnie niebezpiecznymi atakami. Co jakiś czas otaczają ją Roostlingi, natomiast ona sama może wyskakiwać w powietrze (i zadawać gigantyczne obrażenia przy upadku), drapać wielkimi pazurami i przywoływać małe tornada, które miotają bohaterem. |