Ossean Wastes | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Ossean Wastes
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Ratlin Skirmisher | Cios mieczem | Pustynna odmiana ratlina. Stworzenie jest nieco silniejsze od swoich krewniaków z okolic Enklawy, ale nadal nie stanowi żadnego zagrożenia. Zadaje niewielkie obrażenia fizyczne i posiada mało punktów życia. | |
Ratlin Bowman | Strzał z łuku, podpalenie ziemi, kilka strzał | Ulepszony i bardziej niebezpieczny strzelec ratlinów. Całkiem celnie szyje z łuku, podpala też niewielki obszar terenu (przy pomocy płonących strzał) oraz może strzelać szerokim promieniem pocisków. Jak wszystkie szczury, posiada bardzo mało punktów życia. | |
Ratlin Warrior | Cios mieczem | Szczurzy wojownik potrafi blokować niektóre ciosy przy pomocy tarczy i zadawać całkiem znaczące obrażenia fizyczne. Występuje w dużych ilościach i potrafi być niebezpieczny, chociaż nie jest zbyt wytrzymały. | |
Jackalbeast | Doskok i ugryzienie | Jackalbeast to dziki pies zamieszkujący pustynne pustkowia. Atakuje z doskoku, wycofując się po każdym ukąszeniu (obrażenia fizyczne). Jest mało odporny na ciosy, więc łatwo go zabić - pod warunkiem, że nie uda mu się odskoczyć. | |
Armadax | Atak pyskiem lub ogonem | Niezbyt niebezpieczna, ale za to odporna bestia. Posiada silny pancerz, który powstrzymuje większość ataków (aż do momentu całkowitego rozpadu). Na potwora nadal działają wszystkie aury i ataki obszarowe. | |
Skara | Atak nurkujący | Te latające straszydła to nic innego, jak przerośnięte nietoperze. Są dość szybkie i potrafią dotkliwie użądlić (obrażenia fizyczne), ale same w sobie nie dysponują zbyt dużą odpornością. Najważniejsze jest to, aby nie dać się im osaczyć - wtedy mogą być groźne. | |
Tomb Fiend | Uderzenie łapą | Tomb Fiend to po prostu lokalna odmiana Ville Gnashera. Posiada nawet dokładnie taką samą umiejętność - może tworzyć swoich braci z poległych potworów. Co chyba oczywiste, powinien być eliminowany w pierwszej kolejności. | |
Dune Fiend | Uderzenie łapą | To samo, co Tomb Fiend oraz Ville Gnasher. | |
Ezrohir Nomad | Cios szablą | Bardzo szybki, ale słaby i chuderlawy przeciwnik. Zadaje nieznaczne obrażenia podczas walki wręcz i dysponuje słabym pancerzem oraz zdrowiem. Podstawowy przeciwnik na pustyni. | |
Ezrohir Marksman | Strzał ze snajperki | Niebezpieczny strzelec, który posiada bardzo duży zasięg rażenia i prawie nigdy nie pudłuje. Potrafi przywoływać małe potworki - Shrapnel Scarab -które wybuchają przy kontakcie z bohaterem. Z obu tych względów należy potraktować tego przeciwnika jako priorytet i zlikwidować go przy pierwszej okazji. | |
Ezrohir Shieldbearer | Cios mieczem, uderzenie tarczą | Piechur wyposażony w tarczę, którą może blokować ciosy oraz uderzać bohaterów. Jego atak jest dość niebezpieczny, ale kiedy pozbawi się go osłony, staje się bardzo łatwym celem (jest mało odporny na ciosy). | |
Ezrohir Assassin | Cios sztyletem, przewrotka, rzut sztyletami | Kolejny z pustynnych zawadiaków dysponuje potężnym atakiem, ale braknie mu punktów życia. Może podstępnie zadać znaczne obrażenia bohaterowi oraz skorzystać z kilku zaskakujących umiejętności (np. rzucić serią sztyletów). Na szczęście ginie od byle uderzenia. | |
Ezrohir Snatcher | Uderzenie ręką, przyciągnięcie | Ten na wpół mechaniczny wojownik dysponuje nietypowym atakiem - może wystrzelić swoje ramię w kierunku bohatera, a następnie go przyciągnąć. Na szczęście nie jest zbyt celny, ale i tak potrafi zrobić niemało zamieszania. Najlepiej trzymać się od niego z daleka i wyeliminować go przy użyciu którejś z umiejętności dystansowych. | |
Shrapnel Scarab | Samozniszczenie | Mały skarabeusz, który wybucha w pobliżu bohatera, zadając znaczne obrażenia fizyczne i od ognia. Należy unikać go za wszelką cenę i eliminować z dystansu. Jest przywoływany przez Ezrohir Marksman. | |
Flaming Sword | Szybkie cięcie | Chociaż niepozorny, płonący miecz jest jednym z najniebezpieczniejszych przeciwników, jakich można spotkać na pustyni. Zadaje monstrualne obrażenia od ognia, a sam jest odporny na wszystkie żywioły (przez co stanowi śmiertelne zagrożenie dla magów). Pozostali bohaterowie nie będą mieli z nim aż takich problemów. Przeciwnik posiada sporo punktów życia. | |
Dune Mother | Uderzenie rogiem | Duża, odporna i wyjątkowo wolna bestia, nie zadająca jednak prawie żadnych obrażeń. Jej atutem jest możliwość przywołania prawdziwej armii dzieci - Dune Burrower. Szybkie pokonanie tego potwora stanowi priorytet - w przeciwnym razie zostanie się pożartym przez mniejsze robaki. | |
Dune Burrower | Ugryzienie | Mały, ale irytujący robal żyjący w sporych ilościach na pustyni. Może chować się pod ziemią i atakować gracza szczypcami oraz ostrymi zębami (obrażenia fizyczne). Ginie błyskawicznie, ponieważ posiada bardzo mało punktów życia. | |
Basilisk | Paraliżujący opar, ukąszenie | Ten jaszczur przyjął nietypową taktykę walki - paraliżuje ofiarę przy pomocy krótkozasięgowych, elektrycznych wyładowań, a następnie pożerają swój cel. Jest przy tym bardzo żywotny i niebezpieczny. Jego jedyną wadę stanowi powolny sposób przemieszczania - warto więc trzymać go na dystans i atakować dopiero w ostatniej kolejności. | |
Desiccated Bowman | Zatruta strzała, trujące kałuże | Wysuszony łucznik potrafi nie tylko szyć celnie z łuku (obrażenia od trucizny) ale i strzelać serią trujących, śmiertelnie niebezpiecznych pocisków, które rozchlapują się na ziemi i pozostawiają niebezpieczne kałuże. Warto doskoczyć do niego jak najszybciej i od razu wyeliminować - nie jest zbyt odporny. | |
Desiccated Warrior | Zatrucie, cios mieczem | Nieumarły wojownik może zasłonić się tarczą (o ile ją posiada), zadać obrażenia przy pomocy zatrutego miecza, a nawet zarazić bohatera samym swym fetorem. Mimo tych oczywistych zalet, nie stanowi jednak poważnego zagrożenia - jest powolny i niezbyt wytrzymały. | |
Bone Golem | Cios mieczem, atak przywołanymi kośćmi | Tak wielki potwór mógł zostać wskrzeszony tylko przez najpotężniejszych nekromantów. Posiada sporo punktów życia i zadaje bardzo duże obrażenia w walce wręcz. Potrafi też przywołać trzy chmury kości, które będą przez jakiś czas ścigać gracza. Jest strasznie wolny, więc łatwo przed nim uciec i zregenerować punkty życia. | |
Skeleton | Uderzenie ręką | Szybki, ale słaby przeciwnik, któremu łatwo pogruchotać kości. Występuje w dużych ilościach i nie jest zbyt niebezpieczny. Ataki obszarowe to niezastąpiony oręż podczas walki z tym wrogiem. | |
Skeletal Warrior | Cios mieczem | Silniejsza wersja szkieletu, wyposażona w tarczę oraz potężny miecz. Zadaje dość duże obrażenia i potrafi blokować niektóre ciosy. Na szczęście jest dość powolny i nie posiada zbyt wiele punktów życia, przez co łatwo go zabić. |