The Bone Gallery | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Bone Gallery
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Pale Shambler | Trujące uderzenie | Stosunkowo odporny, ale za to powolny przeciwnik. Zadaje dość znaczne obrażenia od trucizny, co potrafi być niemałym problemem. W miarę możliwości lepiej unikać Shamblera i atakować go z bezpiecznego dystansu - tym bardziej, że jego ciosów nie da się zablokować. | |
Blightslug | Ugryzienie, splunięcie kwasem | Te małe obrzydlistwa to wyjątkowo irytujący przeciwnicy. Nie tylko plują żrącym kwasem (na szczęście niezbyt celnie), ale jeszcze potrafią dotkliwie ugryźć gracza. W dużych ilościach potrafią być bardzo niebezpieczni. Na szczęście łatwo je zabić - są bardzo słabowite. | |
Skeleton | Uderzenie ręką | Szybki, ale słaby przeciwnik, któremu łatwo pogruchotać kości. Występuje w dużych ilościach i nie jest zbyt niebezpieczny. Ataki obszarowe to niezastąpiony oręż podczas walki z tym wrogiem. | |
Skeletal Warrior | Cios mieczem | Silniejsza wersja szkieletu, wyposażona w tarczę oraz potężny miecz. Zadaje dość duże obrażenia i potrafi blokować niektóre ciosy. Na szczęście jest dość powolny i nie posiada zbyt wiele punktów życia, przez co łatwo go zabić. | |
Skeletal Footsoldier | Uderzenie maczugą | Nieco słabsza wersja Skeletal Slayera. Posiada tarczę, którą może blokować ciosy oraz pałkę, którą zadaje całkiem spore obrażenia (fizyczne). Cechuje się zaskakująco szybkim atakiem oraz niewielkim tempem poruszania się. Jest typowym przeciwnikiem w nieco bardziej zaawansowanych podziemiach. | |
Skeletal Archer | Strzał z łuku | Szkielet strzelający z łuku. Słaby i łatwy do zabicia - żadne wyzwanie. | |
Skeletal Shambler | Uderzenie ręką | To po prostu nieco silniejsza, a przy tym wolniejsza wersja zwykłego szkieletu. Jego ataki są dość groźne, ale wyprowadzane nieporadnie - łatwo ich uniknąć. Eliminacja z bezpiecznej odległości jest więc najwygodniejszym sposobem walki. | |
Skeletal Slayer | Uderzenie kosą | Bardzo silny potwór, zadający sporo obrażeń i potrafiący bronić się przy pomocy tarczy. Nie należy do najszybszych, przez co łatwo przed nim uciec albo uniknąć jego ciosów. W walce z nim należy stosować zmasowany atak (szybko wytrąca tarczę) albo ostrzał z bezpiecznej odległości. | |
Headless Shrieker | Atak ręką Magiczny pocisk | Czarownik szkieletów - zadaje znaczne obrażenia w walce wręcz i na odległość. Jego pocisków można unikać - lecą wolno i rozbijają się w miejscu, w którym stał gracz (wystarczy więc pozostawać w ruchu). Posiada bardzo mało punktów życia, więc łatwo go zabić - chociaż często spotykana umiejętność teleportacji potrafi być drażniąca. | |
Skeletal Pyromancer | Kula ognia | Silny i niebezpieczny mag, którego należy wyeliminować tak szybko, jak to tylko możliwe. Nie tylko miota ognistymi, bardzo niebezpiecznymi pociskami, ale jeszcze przywołuje płonące szkielety, czyli Infernal Ones. W większych grupach - bardzo trudny przeciwnik. | |
Infernal One | Ognisty dotyk | Bardzo szybki, płonący przeciwnik, który zadaje znaczne obrażenia od ognia i potrafi podpalić głównego bohatera. Zdarza się, że eksploduje w chwili zgonu. Posiada niewiele punktów życia, ale stanowi żywą bombę - trzeba na niego uważać. | |
Skeletal Torso | Uderzenie ręką | Zdarza się, że po zabiciu któregoś ze szkieletów, odradza się on w postaci okaleczonego torsu. Jest to bardzo szybki, ale raczej niegroźny przeciwnik, którego można zabić jednym ciosem. | |
Skeletal General | Cios mieczem | Potężny, wielki szkielet, zadający ogromne obrażenia i posiadający sporo punktów życia. Należy zlikwidować go przy pomocy najsilniejszych umiejętności i ciosów. | |
Vile Gnasher | Cios szponami | Tę kreaturę należy zabić w pierwszej kolejności. Potrafi tworzyć swoich braci z ciał poległych sojuszników - im więcej potworów zabijesz, tym potężniejsi się staną. Dlatego szybka eliminacja tego przeciwnika to absolutny priorytet. | |
Zombie | Uderzenie, zatrucie | Zwykły umarlak, słaby w ataku ale stosunkowo odporny na obrażenia. Jest potwornie wolny, przez co stanowi łatwy cel dla wszystkich strzelców. | |
Shroudwing | Ugryzienie | Niezbyt groźna, ale za to irytująca bestia. Jedynym atutem nietoperza jest to, że potrafi się teleportować - stąd trudności w zabiciu go. Jeśli jednak dobrze wycelujesz, dobijesz niemilca jednym ciosem. | |
Bleak Spirit | Wysysanie życia, spowolnienie | Niektóre skrzynie zostały opętane - strzegą ich upiorne duchy, które atakują wszystkich, którzy podejdą zbyt blisko. Straszydła potrafią wysysać życie ze sporej odległości i spowalniać gracza, przez co stanowią niemały problem. Warto zabić je jak najszybciej. Występują również w stanie wolnym - szczególnie na cmentarzach i innych nekropoliach. | |
Mordrox | Trujący cios, rzyg kwasem, skok | To monstrum potrafi przywoływać blightslugi oraz nieumarłych, którzy sami w sobie potrafią narobić niemało zamieszania. Posiada przy tym bardzo dużo punktów życia oraz niebezpieczne umiejętności. Walka z nim to nie przelewki - szczególnie niebezpieczny jest trujący atak, groźny zwłaszcza dla postaci walczących wręcz. Podczas walki z Mordroxem warto rozdzielać ciosy pomiędzy niego a jego sługi - w przeciwnym razie zostanie się zalanym truposzami. |