The Broken Mines II | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt III Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Broken Mines II
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Dwarven Battle Turret | Strzał samonaprowadzającą rakietą, strzał z karabinu | Niezbyt odporna, ale śmiercionośna maszyna, która wystrzeliwuje rakiety podążające za graczem. Należy zlikwidować ją jak najszybciej - strzela często i celnie. Niektóre modele preferują karabin maszynowy - nie mniej śmiercionośny. | |
Dwarven Mechanoid | Cios opancerzoną rękawicą | Potwornie powolna machina, która jest odporna na ciosy, ale sama nie zadaje zbyt dużo obrażeń. Zwykle eksploduje przy śmierci, stanowiąc wówczas niemałe zagrożenie. | |
Netherling | Ugryzienie | Irytujące stworzonko przywoływane przez Nethermancerów, występujące na wolności lub ewoluujące z larw. Jego ugryzienie zadaje obrażenia od elektryczności oraz wysysa manę z bohatera. Przez to potwór jest szczególnie niebezpieczny dla magów. | |
Tentacle | Uderzenie | Wielka macka zadaje znaczne obrażenia od trucizny, ale nie może się przemieszczać. Nie oznacza to jednak, że można ją całkowicie zlekceważyć - jej zasięg jest bardziej, niż imponujący. Potwór posiada niewiele punktów życia, przez co umiera od byle uderzenia - dlatego warto używać na nim ataków obszarowych. | |
Netherim Swarmer | Cios wirującym ostrzem | Ten tchórzliwy przeciwnik stanowi słabszą wersję Slashera. Zadaje dość duże obrażenia od elektryczności, ale sam jest dość delikatny. Ucieka, kiedy giną jego sojusznicy i z łatwością unika ataków bohatera (odskakuje w tył). Można go wygodnie wyeliminować przy użyciu umiejętności obszarowych. | |
Netherim Slasher | Uderzenie macką, rzut wirującym ostrzem | Potężny przeciwnik, zadający spore obrażenia podczas walki wręcz (fizyczne i elektryczne) oraz miotający elektrycznymi pociskami, które rykoszetują od ścian i bohaterów. Posiada sporo punktów życia i jest dość niebezpieczny. Warto wyeliminować go jak najszybciej. | |
Netherim Spellbreaker | Ognisty oddech, słupy ognia | Czarnoksiężnik może przywoływać Netherlingi oraz strzelać słupami i pociskami z ognia na krótkim i dalekim dystansie. Jest bardzo niebezpieczny i zadaje ogromne obrażenia. Na szczęście sam nie dysponuje zbyt dużą ilością punktów życia, przez co stanowi łatwy cel. | |
Netherim Warrior | Cios mieczem, szarża, odrzucenie | Potężny wojownik zadaje bardzo duże obrażenia od elektryczności i potrafi szarżować na niemałą odległość. Jest dość wytrzymały na ciosy i stosunkowo szybki. | |
Nether Brute | Uderzenie łapą, odrzucające kopnięcie, trzęsienie ziemi | Potwór dysponuje różnorodnymi i śmiercionośnymi atakami oraz sporym zasobem punktów życia. Od czasów pierwszego aktu dorobił się potężnego ataku dystansowego. Jest jednak dość powolny, przez co łatwo go skołować. | |
Netherlord | Szarża, zamach mieczem, cios łapą, przywołanie energetycznej kuli, zionięcie ogniem, zrzucenie stalaktytów | Ostatni boss w grze dysponuje szeregiem potężnych umiejętności każdego rodzaju. Opiera swą siłę na atakach fizycznych i ogniowych. Walka z nim jest bardzo skomplikowana, dlatego opisano ją szczegółowo w rozdziale poświęconym zadaniom głównym: The Heart of the World. |