The Forgotten Halls | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt III Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Forgotten Halls
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Skeleton | Uderzenie ręką | Szybki, ale słaby przeciwnik, któremu łatwo pogruchotać kości. Występuje w dużych ilościach i nie jest zbyt niebezpieczny. Ataki obszarowe to niezastąpiony oręż podczas walki z tym wrogiem. | |
Noxious Gel | Mułowy pocisk, kwasowy dotyk | Ten trujący przeciwnik miota gnijącymi pociskami na niewielką odległość i potrafi zarażać samym dotykiem. Posiada niezbyt wiele punktów życia, przez co łatwo ginie. | |
Forest Gargoyle | Szarża, uderzenie w ziemię, cios łapą | Ten latający, stosunkowo odporny potwór dysponuje zróżnicowanymi atakami fizycznymi i blokuje część nadlatujących pocisków. Jego ciosów nie da się przerwać, ale nie są zbyt groźne. | |
Varkolyn Whelpling | Uderzenie łapą | Słaby i bardzo kruchy przeciwnik, którego zabija się bez mrugnięcia okiem. Ucieka, kiedy widzi śmierć swoich sojuszników i często odskakuje od bohatera. | |
Varkolyn Hurler | Rzut zatrutą substancją | Zwinny rzezimieszek rzuca naczyniami z trucizną i ucieka po każdym ataku. Bierze nogi za pas również w sytuacji, gdy giną jego sojusznicy lub czuje się zagrożony. Posiada mało punktów życia i zadaje znaczne obrażenia. | |
Varkolyn Hunter | Doskok, dźgnięcie włócznią | Włócznik posługuje się strasznie irytującą taktyką - doskakuje do bohatera, zadaje cios i natychmiast ucieka. Zadaje przy tym dość duże obrażenia fizyczne. Na szczęście nie posiada zbyt wiele punktów życia. | |
Varkolyn Warlok | Spowalniający promień, cienisty pocisk, promień ciemności | Czarnoksiężnik z głuszy potrafi wskrzeszać swoich sojuszników, spowalniać bohatera i miotać śmiercionośnymi pociskami. Należy zabić go w pierwszej kolejności. | |
Varkolyn Brute | Uderzenie toporem, doskok | Silny i odporny Varkolyn potrafi doskoczyć do bohatera i zadać mu duże obrażenia fizyczne, odpychając go od siebie. Poza tym nie wyróżnia się niczym szczególnym. | |
Spectral Dragonkin | Kościste kolce, kolczaste uderzenie | Mag miotający potężnymi kościstymi pociskami, zadający przy tym obrażenia od elektryczności. Posiada dość dużo punktów życia i jest naprawdę niebezpieczny (ze względu na śmiercionośne ataki obszarowe). Warto wyeliminować o jak najszybciej. | |
Spectral Brute | Szarża, cios łapą | Potężna bestia zadaje obrażenia od trucizny i potrafi szarżować na sporym dystansie. Posiada sporo punktów życia i niełatwo ją zabić. Jest przy tym dość szybka, więc unikanie walki nie ma raczej większego sensu. | |
Thiss | Trujący oddech, klatka z kości, kościane kolce, uderzenie łapą, ogłuszające stąpnięcie | Finalny boss z tej lokacji to nieumarły smok. Jego ataki opierają się na mocy trucizny oraz sile fizycznej. Używa głównie umiejętności obszarowych, chociaż potrafi też uderzyć łapą w pojedynczy cel. Szczególnie niebezpieczne są jego stąpnięcia (ogłuszające bohaterów) oraz trujące wyziewy, zadające duże obrażenia. Należy obiegać go dookoła i zadawać jak największe obrażenia. |