Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Luminous Arena
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Shock Turret | Atak błyskawicami | Stacjonarna kolumna, która miota błyskawicami dookoła siebie w regularnych odstępach czasu. Warto wykorzystać przerwę między emisjami promieni i wtedy zniszczyć urządzenie. | |
Shock Copter | Błyskawica | Te małe robociki wystrzeliwują niezbyt niebezpieczne, ale irytujące błyskawice, które zawsze trafiają w bohatera. W dużych ilościach potrafią stanowić zagrożenie. Są tworzone przez innego robota - Mobile Spawnera - którego należy jak najszybciej zlikwidować. | |
Ezrohir Infantry | Cios szablą | Dość szybka, nieco wytrzymalsza forma nomada. Posiada taki sam rodzaj ataku i zadaje porównywalne obrażenia. Zabija się go łatwo i bezproblemowo. | |
Ezrohir Pistolier | Strzał z pistoletów, przewrotka, rzut sztyletami | Dość mobilny i stosunkowo niebezpieczny przeciwnik. Oddaje zaskakująco celne strzały ze swoich pistoletów, potrafi też uciekać przed bohaterem przy pomocy specjalnego salta i (podobnie jak assassyn) rzucać sztyletami. Nie jest jednak zbyt wytrzymały, przez co łatwo go zlikwidować. | |
Ezrohir Marksman | Strzał ze snajperki | Niebezpieczny strzelec, który posiada bardzo duży zasięg rażenia i prawie nigdy nie pudłuje. Potrafi przywoływać małe potworki - Shrapnel Scarab -które wybuchają przy kontakcie z bohaterem. Z obu tych względów należy potraktować tego przeciwnika jako priorytet i zlikwidować go przy pierwszej okazji. | |
Ezrohir Assassin | Cios sztyletem, przewrotka, rzut sztyletami | Kolejny z pustynnych zawadiaków dysponuje potężnym atakiem, ale braknie mu punktów życia. Może podstępnie zadać znaczne obrażenia bohaterowi oraz skorzystać z kilku zaskakujących umiejętności (np. rzucić serią sztyletów). Na szczęście ginie od byle uderzenia. | |
Ezrohir Shieldbearer | Cios mieczem, uderzenie tarczą | Piechur wyposażony w tarczę, którą może blokować ciosy oraz nią uderzać. Jego atak jest dość niebezpieczny, ale kiedy pozbawi się go osłony, staje się bardzo łatwym celem (jest mało odporny na ciosy). | |
Ezrohir Shockwielder | Strzał z włóczni | Chociaż wygląda jak zwykły włócznik, Shockwielder potrafi wystrzeliwać śmiercionośne, ale niezbyt szybkie pociski energii w kierunku bohatera. Warto doskoczyć do niego i szybko wyeliminować - w bitewnej zawierusze trudno uniknąć jego ataków. | |
Ezrohir Snatcher | Uderzenie ręką, przyciągnięcie | Ten na wpół mechaniczny wojownik dysponuje nietypowym atakiem - może wystrzelić swoje ramię w kierunku bohatera, a następnie go przyciągnąć. Na szczęście nie jest zbyt celny, ale i tak potrafi zrobić niemało zamieszania. Najlepiej trzymać się od niego z daleka i wyeliminować go przy użyciu którejś z umiejętności dystansowych. | |
Slaughter Scarab | Ugryzienie, autodestrukcja | Bardziej zaawansowana forma skarabeusza - zamiast wybuchać przy bohaterze, podgryza go, zadając niewielkie obrażenia fizyczne. W chwili śmierci eksploduje, jednak w sposób niezbyt niebezpieczny. Mechaniczny robal posiada mało punktów życia i występuje w bardzo dużych ilościach. | |
Desiccated Bowman | Zatruta strzała, trujące kałuże | Wysuszony łucznik potrafi nie tylko szyć celnie z łuku (obrażenia od trucizny) ale i strzelać serią trujących, śmiertelnie niebezpiecznych pocisków, które rozchlapują się na ziemi i pozostawiają niebezpieczne kałuże. Warto doskoczyć do niego jak najszybciej i od razu wyeliminować - nie jest zbyt odporny. | |
Desiccated Warrior | Zatrucie, cios mieczem | Nieumarły wojownik może zasłonić się tarczą (o ile ją posiada), zadać obrażenia przy pomocy zatrutego miecza, a nawet zarazić bohatera samym swym fetorem. Mimo tych oczywistych zalet, nie stanowi jednak poważnego zagrożenia - jest powolny i niezbyt wytrzymały. | |
Tomb Jailer | Uderzenie mieczem, energetyczny pocisk | Potężny i odporny przeciwnik, który zadaje obrażenia od ognia i elektryczności. Porusza się powoli, przez co łatwo zastrzelić go z dystansu. Zamach jego miecza jest tak szeroki, że może zranić wszystkich bohaterów zasięgu ciosu. Może też wywoływać co jakiś czas niewielką falę energii, która powoli przemieszcza się w kierunku bohatera. | |
Mana Wisp | Strzał samonaprowadzającą kulą ognia | Ten kryształowy duszek jest bardzo niebezpiecznym strzelcem, zamieszkującym głównie chłodne pustynie pod powierzchnią Ossean Wastes. Jego ogniste pociski ścigają bohatera i zadają niemałe obrażenia, stanowiąc niemałe zagrożenie. Należy zabić tego ducha jak najszybciej, nie zważając na pozostałych przeciwników (chyba, że są przywoływaczami). | |
Manaburned Ezrohir | Uderzenie łapą, przyciągający promień | Ten niezbyt silny mag potrafi przyciągać do siebie bohaterów i zadawać im średnie obrażenia od trucizny. Nie jest zbyt odporny i posiada słaby pancerz. Nie należy go jednak lekceważyć - opętany heros to łatwy cel dla pozostałych potworów. | |
Shattered One | Uderzenie łapą | Ten nieumarły, bardzo powolny przeciwnik zadaje znaczne obrażenia od trucizny i jest umiarkowanie żywotny (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało). Najłatwiej pokonać go z bezpiecznego dystansu, ale ataki obszarowe też sprawdzą się wyśmienicie. Zbliżanie się do niego nie jest najlepszym pomysłem - wyprowadzanych przez niego ciosów nie da się przerwać. | |
Shattered Headless | Uderzenie łapą, przyciągający oddech | Przeciwnik trudny do odróżnienia od swojej słabszej wersji - Shattered One. Różni się od niego tym, że posiada atak dystansowy - może unieruchomić bohatera na niewielką odległość. Poza tym nie ma żadnych odczuwalnych różnic pomiędzy tymi umarlakami. | |
Desiccated Corpse | Uderzenie ręką | Zombiak, którego ataków nie da się przerwać. Jest zaskakująco odporny na obrażenia, ale sam nie zadaje ich zbyt wiele. Porusza się powoli, więc stanowi łatwy cel dla bohaterów walczących na dystansie. Występuje w zmniejszonej wersji - bez nóg. | |
Headless Shrieker | Atak ręką Magiczny pocisk | Czarownik szkieletów - zadaje znaczne obrażenia w walce wręcz i na odległość. Jego pocisków można unikać - lecą wolno i rozbijają się w miejscu, w którym stał gracz (wystarczy więc pozostawać w ruchu). Posiada bardzo mało punktów życia, więc łatwo go zabić - chociaż często spotykana umiejętność teleportacji potrafi być drażniąca. | |
Tar Slime | Strzał kleistą mazią | Smolista kropelka zadaje niewiele obrażeń od trucizny, ale za to potrafi spowolnić bohatera przy pomocy swoich kleistych pocisków. Jest raczej wsparciem dla innych wrogów, niż samoistnym zagrożeniem. | |
Noxious Gel | Mułowy pocisk, kwasowy dotyk | Ten trujący przeciwnik miota gnijącymi pociskami na niewielką odległość i potrafi zarażać samym dotykiem. Posiada niezbyt wiele punktów życia, przez co łatwo ginie. | |
Tutara Lancer | Rzut włócznią, cios włócznią | Wydawałoby się, że jaszczur miotający włóczniami nie powinien być zbytnim wyzwaniem - w rzeczywistości jednak zadaje bardzo duże obrażenia i rzadko pudłuje. Warto pozbyć się go jak najszybciej, bo może być groźny. | |
Manaforged | Uderzenie mieczem, trujący pocisk | Ta bestia posiada bardzo dużo punktów życia oraz potężny atak od trucizny. Może też przywołać kilka mniejszych, zatrutych ostrzy. Potworowi towarzyszy grupka zasuszonych nieumarłych, których warto wyeliminować w pierwszej kolejności. Jego samego najlepiej zostawić sobie na koniec - to niełatwy orzech do zgryzienia. | |
Manticore | Uderzenie pazurami, skok, przywołanie trąb powietrznych | Mantikora to dość potężna bestia, dysponująca zróżnicowanymi i śmiertelnie niebezpiecznymi atakami. Może wyskakiwać w powietrze (i zadawać gigantyczne obrażenia przy upadku), drapać wielkimi pazurami i przywoływać małe tornada, które miotają bohaterem. |