Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Torchlight 2 - poradnik do gry

Torchlight 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Luminous Arena

Obrazek

Nazwa

Formy ataku

Porady

Shock Turret - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Shock Turret

Atak błyskawicami

Stacjonarna kolumna, która miota błyskawicami dookoła siebie w regularnych odstępach czasu. Warto wykorzystać przerwę między emisjami promieni i wtedy zniszczyć urządzenie.

Shock Copter - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Shock Copter

Błyskawica

Te małe robociki wystrzeliwują niezbyt niebezpieczne, ale irytujące błyskawice, które zawsze trafiają w bohatera. W dużych ilościach potrafią stanowić zagrożenie. Są tworzone przez innego robota - Mobile Spawnera - którego należy jak najszybciej zlikwidować.

Ezrohir Infantry - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Infantry

Cios szablą

Dość szybka, nieco wytrzymalsza forma nomada. Posiada taki sam rodzaj ataku i zadaje porównywalne obrażenia. Zabija się go łatwo i bezproblemowo.

Ezrohir Pistolier - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Pistolier

Strzał z pistoletów, przewrotka, rzut sztyletami

Dość mobilny i stosunkowo niebezpieczny przeciwnik. Oddaje zaskakująco celne strzały ze swoich pistoletów, potrafi też uciekać przed bohaterem przy pomocy specjalnego salta i (podobnie jak assassyn) rzucać sztyletami. Nie jest jednak zbyt wytrzymały, przez co łatwo go zlikwidować.

Ezrohir Marksman - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Marksman

Strzał ze snajperki

Niebezpieczny strzelec, który posiada bardzo duży zasięg rażenia i prawie nigdy nie pudłuje. Potrafi przywoływać małe potworki - Shrapnel Scarab -które wybuchają przy kontakcie z bohaterem. Z obu tych względów należy potraktować tego przeciwnika jako priorytet i zlikwidować go przy pierwszej okazji.

Ezrohir Assassin - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Assassin

Cios sztyletem, przewrotka, rzut sztyletami

Kolejny z pustynnych zawadiaków dysponuje potężnym atakiem, ale braknie mu punktów życia. Może podstępnie zadać znaczne obrażenia bohaterowi oraz skorzystać z kilku zaskakujących umiejętności (np. rzucić serią sztyletów). Na szczęście ginie od byle uderzenia.

Ezrohir Shieldbearer - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Shieldbearer

Cios mieczem, uderzenie tarczą

Piechur wyposażony w tarczę, którą może blokować ciosy oraz nią uderzać. Jego atak jest dość niebezpieczny, ale kiedy pozbawi się go osłony, staje się bardzo łatwym celem (jest mało odporny na ciosy).

Ezrohir Shockwielder - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Shockwielder

Strzał z włóczni

Chociaż wygląda jak zwykły włócznik, Shockwielder potrafi wystrzeliwać śmiercionośne, ale niezbyt szybkie pociski energii w kierunku bohatera. Warto doskoczyć do niego i szybko wyeliminować - w bitewnej zawierusze trudno uniknąć jego ataków.

Ezrohir Snatcher - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Ezrohir Snatcher

Uderzenie ręką, przyciągnięcie

Ten na wpół mechaniczny wojownik dysponuje nietypowym atakiem - może wystrzelić swoje ramię w kierunku bohatera, a następnie go przyciągnąć. Na szczęście nie jest zbyt celny, ale i tak potrafi zrobić niemało zamieszania. Najlepiej trzymać się od niego z daleka i wyeliminować go przy użyciu którejś z umiejętności dystansowych.

Slaughter Scarab - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Slaughter Scarab

Ugryzienie, autodestrukcja

Bardziej zaawansowana forma skarabeusza - zamiast wybuchać przy bohaterze, podgryza go, zadając niewielkie obrażenia fizyczne. W chwili śmierci eksploduje, jednak w sposób niezbyt niebezpieczny. Mechaniczny robal posiada mało punktów życia i występuje w bardzo dużych ilościach.

Desiccated Bowman - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Desiccated Bowman

Zatruta strzała, trujące kałuże

Wysuszony łucznik potrafi nie tylko szyć celnie z łuku (obrażenia od trucizny) ale i strzelać serią trujących, śmiertelnie niebezpiecznych pocisków, które rozchlapują się na ziemi i pozostawiają niebezpieczne kałuże. Warto doskoczyć do niego jak najszybciej i od razu wyeliminować - nie jest zbyt odporny.

Desiccated Warrior - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Desiccated Warrior

Zatrucie, cios mieczem

Nieumarły wojownik może zasłonić się tarczą (o ile ją posiada), zadać obrażenia przy pomocy zatrutego miecza, a nawet zarazić bohatera samym swym fetorem. Mimo tych oczywistych zalet, nie stanowi jednak poważnego zagrożenia - jest powolny i niezbyt wytrzymały.

Tomb Jailer - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Tomb Jailer

Uderzenie mieczem, energetyczny pocisk

Potężny i odporny przeciwnik, który zadaje obrażenia od ognia i elektryczności. Porusza się powoli, przez co łatwo zastrzelić go z dystansu. Zamach jego miecza jest tak szeroki, że może zranić wszystkich bohaterów zasięgu ciosu. Może też wywoływać co jakiś czas niewielką falę energii, która powoli przemieszcza się w kierunku bohatera.

Mana Wisp - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Mana Wisp

Strzał samonaprowadzającą kulą ognia

Ten kryształowy duszek jest bardzo niebezpiecznym strzelcem, zamieszkującym głównie chłodne pustynie pod powierzchnią Ossean Wastes. Jego ogniste pociski ścigają bohatera i zadają niemałe obrażenia, stanowiąc niemałe zagrożenie. Należy zabić tego ducha jak najszybciej, nie zważając na pozostałych przeciwników (chyba, że są przywoływaczami).

Manaburned Ezrohir - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Manaburned Ezrohir

Uderzenie łapą, przyciągający promień

Ten niezbyt silny mag potrafi przyciągać do siebie bohaterów i zadawać im średnie obrażenia od trucizny. Nie jest zbyt odporny i posiada słaby pancerz. Nie należy go jednak lekceważyć - opętany heros to łatwy cel dla pozostałych potworów.

Shattered One - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Shattered One

Uderzenie łapą

Ten nieumarły, bardzo powolny przeciwnik zadaje znaczne obrażenia od trucizny i jest umiarkowanie żywotny (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało). Najłatwiej pokonać go z bezpiecznego dystansu, ale ataki obszarowe też sprawdzą się wyśmienicie. Zbliżanie się do niego nie jest najlepszym pomysłem - wyprowadzanych przez niego ciosów nie da się przerwać.

Shattered Headless - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Shattered Headless

Uderzenie łapą, przyciągający oddech

Przeciwnik trudny do odróżnienia od swojej słabszej wersji - Shattered One. Różni się od niego tym, że posiada atak dystansowy - może unieruchomić bohatera na niewielką odległość. Poza tym nie ma żadnych odczuwalnych różnic pomiędzy tymi umarlakami.

Desiccated Corpse - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Desiccated Corpse

Uderzenie ręką

Zombiak, którego ataków nie da się przerwać. Jest zaskakująco odporny na obrażenia, ale sam nie zadaje ich zbyt wiele. Porusza się powoli, więc stanowi łatwy cel dla bohaterów walczących na dystansie. Występuje w zmniejszonej wersji - bez nóg.

Headless Shrieker - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Headless Shrieker

Atak ręką

Magiczny pocisk

Czarownik szkieletów - zadaje znaczne obrażenia w walce wręcz i na odległość. Jego pocisków można unikać - lecą wolno i rozbijają się w miejscu, w którym stał gracz (wystarczy więc pozostawać w ruchu). Posiada bardzo mało punktów życia, więc łatwo go zabić - chociaż często spotykana umiejętność teleportacji potrafi być drażniąca.

Tar Slime - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Tar Slime

Strzał kleistą mazią

Smolista kropelka zadaje niewiele obrażeń od trucizny, ale za to potrafi spowolnić bohatera przy pomocy swoich kleistych pocisków. Jest raczej wsparciem dla innych wrogów, niż samoistnym zagrożeniem.

Noxious Gel - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Noxious Gel

Mułowy pocisk, kwasowy dotyk

Ten trujący przeciwnik miota gnijącymi pociskami na niewielką odległość i potrafi zarażać samym dotykiem. Posiada niezbyt wiele punktów życia, przez co łatwo ginie.

Tutara Lancer - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Tutara Lancer

Rzut włócznią, cios włócznią

Wydawałoby się, że jaszczur miotający włóczniami nie powinien być zbytnim wyzwaniem - w rzeczywistości jednak zadaje bardzo duże obrażenia i rzadko pudłuje. Warto pozbyć się go jak najszybciej, bo może być groźny.

Manaforged - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Manaforged

Uderzenie mieczem, trujący pocisk

Ta bestia posiada bardzo dużo punktów życia oraz potężny atak od trucizny. Może też przywołać kilka mniejszych, zatrutych ostrzy. Potworowi towarzyszy grupka zasuszonych nieumarłych, których warto wyeliminować w pierwszej kolejności. Jego samego najlepiej zostawić sobie na koniec - to niełatwy orzech do zgryzienia.

Manticore - Luminous Arena | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II - Torchlight 2 - poradnik do gry

Manticore

Uderzenie pazurami, skok, przywołanie trąb powietrznych

Mantikora to dość potężna bestia, dysponująca zróżnicowanymi i śmiertelnie niebezpiecznymi atakami. Może wyskakiwać w powietrze (i zadawać gigantyczne obrażenia przy upadku), drapać wielkimi pazurami i przywoływać małe tornada, które miotają bohaterem.