The Frosted Hills | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt I Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Frosted Hills
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Goblin Archer | Strzała lodu | Wszystkie gobliny są słabe - łucznik nie jest tutaj wyjątkiem. Strzela lodowymi pociskami, które nie zadają jednak zbyt poważnych obrażeń oraz mają niewielką szansę na zamrożenie celu. Tego wroga zabija się z rozpędu, nawet jeśli ucieka. | |
Goblin Worker | Uderzenie kilofem, zamrożenie | Goblińscy górnicy zadają niewielkie obrażenia przy użyciu swoich kilofów - głównie fizyczne, ale czasem też lodowe. Dysponują znikomą ilością punktów życia i giną dziesiątkami. | |
Goblin Warden | Zamrożona strzała | Gobliński strażnik potrafi miotać lodowymi strzałami, które mogą zamrozić głównego bohatera. Posiada niewiele punktów życia i jest dość wolny, przez co nie stanowi żadnego wyzwania. | |
Goblin Slasher | Cios toporem | Wojownik goblinów to nieco bardziej wymagający przeciwnik niż jego pobratymcy. Blokuje część ciosów przy użyciu tarczy i zadaje średnie obrażenia fizyczne przy pomocy swego topora. Dysponuje jednak niewielką ilością punktów życia, przez co łatwo go zabić (o ile rozbije się jego tarczę). | |
Goblin Demolitionist | Rzut bombą | Ten przeciwnik potrafi zrobić niezłe zamieszanie na polu bitwy - rzuca wybuchającymi bombami, które działają na niewielkim obszarze, zadając spore obrażenia od ognia. Należy pozbyć się go jak najszybciej - stanowi spore zagrożenie. | |
Goblin Spellbinder | Uderzenie lodu | Szaman goblinów potrafi wskrzeszać swoich braci oraz przywoływać magiczny totem, który wzmacnia ich ataki. Jeśli maluchy znajdą się w zasięgu oddziaływania totemu, staną się naprawdę niebezpieczni - dlatego warto zabić szamana i w ten sposób zlikwidować problem. | |
Snowfang | Ugryzienie | Podstawowy przeciwnik zamieszkujący Crows' Pass i The Frosted Hills. Ugryzienia tego wilczura powodują paskudne rany, które krwawią przez kilka sekund. Występuje w niewielkich watahach i potrafi być niebezpieczny, ale łatwo go zabić. Zadaje obrażenia fizyczne i od zimna (może nawet zamrozić bohatera!). | |
Diseased Snowfang | Trujące ugryzienie | Potężniejsza wersja wilczura, dysponująca większą ilością punktów życia oraz trującym ukąszeniem. Jego ataki są dość dotkliwe i powodują osłabienie bohatera. Niewielka ilość punktów życia sprawia jednak, że trudno traktować tego wroga jako poważne zagrożenie. | |
Mirka Slasher | Cios łapą, mroźny oddech | Wojownicy z lodowych pustkowi, potrafiący zadawać niemałe obrażenia w walce wręcz (fizyczne) oraz zionąć lodowym oddechem, który może zamrozić bohatera. W większych grupach potrafią być bardzo niebezpieczni, szczególnie jeśli otoczą postać gracza. | |
Hulking Slasher | Szarża, cios łapą | Wielki i potężny wojownik, który zadaje niebagatelne obrażenia przy pomocy swoich mocarnych ramion oraz potrafi szarżować na średnim dystansie. Posiada dużo punktów życia i może odbijać niektóre pociski (również magiczne). Przed faktyczną walką dobrze jest go osłabić - szczególnie jeśli chodzi o pancerz, którym jest okryty. | |
Mirka Frostbinder | Tornado, lodowy pocisk, zamrożenie obszaru, kule lodu | Potężny mag, żyjący pośród śnieżnych ostępów. Używa różnorodnych czarów opartych na żywiole lodu, z których większość może zamrozić bohatera oraz zadać mu duże obrażenia. Tę bestię warto wyeliminować jak najszybciej - w przeciwnym wypadku zarzuci gracza zaklęciami, co równa się jego śmierci. | |
Nether-Thrall | Cios ręką, trująca macka | Ten potwór dysponuje bardzo niewielką ilością punktów życia i zadaje niezbyt duże obrażenia fizyczne oraz od trucizny. Często jest przywoływany przez Nethermancerów, ale występuje też na wolności. Nie stanowi większego zagrożenia. | |
Nethermancer | Cienisty pocisk, cios macką, zatrucie | Bardzo niebezpieczny czarownik, dysponujący kilkoma czarami ofensywnymi. Potrafi wskrzeszać Nether-Thralle oraz Netherlingi z poległych przeciwników. Jego błyskawiczna eliminacja jest absolutnym priorytetem - w przeciwnym wypadku zostaniesz zalany potworami. | |
Netherling Larva | Cios zatrutą macką | Larwy przywoływane przez Nethermancerów nie stanowią zagrożenia same w sobie - gorzej, że po chwili zmieniają się w Netherlingi. Potrafią uderzyć zatrutą macką, ale na ogół wolą zniknąć pod ziemią i wyjść w zmienionej formie. | |
Netherling | Ugryzienie | Irytujące stworzonko przywoływane przez Nethermancerów, występujące na wolności lub ewoluujące z larw. Jego ugryzienie zadaje obrażenia od elektryczności oraz wysysa manę z bohatera. Przez to potwór jest szczególnie niebezpieczny dla magów. | |
Nether Plaguebearer | Miny z trucizną i potworami, trujące kamikadze | To obrzydliwe monstrum to jedno wielkie siedlisko zarazy. Eksploduje w chwili śmierci, zadając obrażenia od trucizny - podobnie jak podczas ataku. Potrafi też przywoływać kwasowe miny oraz Netherlingi. Warto pozbyć się go jak najszybciej - w przeciwnym przypadku zaminuje całą planszę. | |
Nether-Brute | Uderzenie łapą, odrzucające kopnięcie, trzęsienie ziemi | Potwór dysponuje różnorodnymi i śmiercionośnymi atakami oraz sporym zasobem punktów życia. Nie posiada jednak żadnych sensownych ataków dystansowych, przez co stanowi łatwy łup dla postaci walczących na odległość. | |
Blackfist Brigand | Uderzenie toporem | Typowy, zupełnie normalny wojownik. Potrafi blokować niektóre ciosy przy pomocy tarczy i zadaje nieduże obrażenia fizyczne. Posiada średnią ilość punktów życia. Innymi słowy - najbardziej typowy przeciwnik ze wszystkich możliwych. | |
Blackfist Marksman | Strzał z muszkietu | Ludzki strzelec, który posługuje się bronią palną. Nie można uciec przed jego pociskami, chyba że zablokuje się je przy pomocy tarczy lub zwykłego uniku. Zadaje niewielkie obrażenia i dysponuje małą ilością punktów życia. Warto zabić go w pierwszej kolejności - w przeciwnym razie będzie strzelać bez końca. | |
Blackfist Assassin | Cios sztyletem | Zabójca może teleportować się za plecami bohatera i zadać mu dotkliwe obrażenia, ale sam nie jest zbyt odporny. Zabija się go kilkoma ciosami. | |
Skeleton | Uderzenie ręką | Szybki, ale słaby przeciwnik, któremu łatwo pogruchotać kości. Występuje w dużych ilościach i nie jest zbyt niebezpieczny. Ataki obszarowe to niezastąpiony oręż podczas walki z tym wrogiem. | |
Skeletal Archer | Strzał z łuku | Szkielet strzelający z łuku. Słaby i łatwy do zabicia - żadne wyzwanie. | |
Skeletal Shambler | Uderzenie ręką | To po prostu nieco silniejsza, a przy tym wolniejsza wersja zwykłego szkieletu. Jego ataki są dość groźne, ale wyprowadzane nieporadnie - łatwo ich uniknąć. Eliminacja z bezpiecznej odległości jest więc najwygodniejszym sposobem walki. | |
Skeletal mage | Błyskawica, promienie elektryczności | Kościsty mag potrafi miotać różnorodnymi pociskami i czarami opartymi na elektryczności. Posiada jednak bardzo małą ilość punktów zdrowia, przez co ginie po jednym-dwóch ciosach. Należy pokonać go jak najszybciej. | |
Skeletal Slayer | Uderzenie kosą | Bardzo silny potwór, zadający sporo obrażeń i potrafiący bronić się przy pomocy tarczy. Nie należy do najszybszych, przez co łatwo przed nim uciec albo uniknąć jego ciosów. W walce z nim należy stosować zmasowany atak (szybko wytrąca tarczę) albo ostrzał z bezpiecznej odległości. | |
Skeletal Torso | Uderzenie ręką | Zdarza się, że po zabiciu któregoś ze szkieletów, odradza się on w postaci okaleczonego torsu. Jest to bardzo szybki, ale raczej niegroźny przeciwnik, którego można zabić jednym ciosem. | |
Zombie | Uderzenie, zatrucie | Zwykły umarlak, słaby w ataku ale stosunkowo odporny na obrażenia. Jest potwornie wolny, przez co stanowi łatwy cel dla wszystkich strzelców. |