Rotting Crypt | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt III Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Rotting Crypt
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Blightslug Lasher | Ugryzienie, przyciągnięcie językiem | Te małe obrzydlistwa potrafią dotkliwie ugryźć gracza oraz przyciągnąć go językiem. W dużych ilościach potrafią być bardzo niebezpieczne. Na szczęście łatwo je zabić - są bardzo słabowite. | |
Noxious Gel | Mułowy pocisk, kwasowy dotyk | Ten trujący przeciwnik miota gnijącymi pociskami na niewielką odległość i potrafi zarażać samym dotykiem. Posiada niezbyt wiele punktów życia, przez co łatwo ginie. | |
Bleached Recluse | Splunięcie spowalniającą siecią, trujące ugryzienie | Małe pająki same w sobie nie stanowią większego zagrożenia, ale ich umiejętności potrafią znacznie wspomóc pozostałych przeciwników. Staraj się unikać pajęczych sieci i szybko wyeliminuj te małe szkaradztwa. | |
Skeleton | Uderzenie ręką | Szybki, ale słaby przeciwnik, któremu łatwo pogruchotać kości. Występuje w dużych ilościach i nie jest zbyt niebezpieczny. Ataki obszarowe to niezastąpiony oręż podczas walki z tym wrogiem. | |
Pale Shambler | Trujące uderzenie | Stosunkowo odporny, ale za to powolny przeciwnik. Zadaje dość znaczne obrażenia od trucizny, co potrafi być niemałym problemem. W miarę możliwości lepiej unikać Shamblera i atakować go z bezpiecznego dystansu - tym bardziej, że jego ciosów nie da się zablokować. | |
Sanguine Zombie | Uderzenie łapą, autodestrukcja | Zombiak, który potrafi nagle przyspieszyć i zadaje niezłe obrażenia od trucizny. Posiada niewiele punktów życia, ale może zamienić się we Flayed One. | |
Flayed One | Uderzenie łapą | Bardzo szybki przeciwnik, który podbiega do bohatera i zadaje mu niewielkie obrażnia. Łatwo go zabić. | |
Swampwing | Paraliżujący okrzyk | Bagienny nietoperz może Cię spowolnić, jeśli zostaniesz trafiony jego promieniem. Jest to bardzo niebezpieczne, szczególnie jeśli zostałeś otoczony przez przeciwników. Dlatego zabij tego potwora pierwszym-lepszym atakiem - posiada bardzo mało punktów życia. | |
Bleak Spirit | Wysysanie życia, spowolnienie | Niektóre skrzynie zostały opętane - strzegą ich upiorne duchy, które atakują wszystkich, którzy podejdą zbyt blisko. Straszydła potrafią wysysać życie ze sporej odległości i spowalniać gracza, przez co stanowią niemały problem. Warto zabić je jak najszybciej. Występują również w stanie wolnym - szczególnie na cmentarzach i innych nekropoliach. | |
Corpsefire Skeleton | Strzał samonaprowadzającymi czaszkami | Mag, który miota pociskami śledzącymi bohatera. Nie jest zbyt odporny na ciosy, więc warto szybko go wyeliminować. | |
Skeletal General | Cios mieczem | Potężny, wielki szkielet, zadający ogromne obrażenia i posiadający sporo punktów życia. Należy zlikwidować go przy pomocy najsilniejszych umiejętności i ciosów. | |
Voltaic Archer | Strzał elektryczną strzałą, naelektryzowanie obszaru, strzała z błyskawicami | Dość niebezpieczny łucznik, który oddaje stosunkowo celne, a przy tym śmiercionośne strzały. Zadaje obrażenia od elektryczności i potrafi elektryzować podłogę (która staje się wówczas bardzo niebezpieczna). Należy zlikwidować go jak najszybciej. | |
Crumbling Archer | Strzał z łuku | Zwykły strzelec, nie wyróżniający się zupełnie niczym. Łatwo go zabić, nie posiada żadnych dodatkowych umiejętności. | |
Crumbling Footsoldier | Uderzenie kosą | Niezbyt odporny przeciwnik, który może blokować część ciosów przy pomocy tarczy. Zadaje obrażenia fizyczne w bezpośrednim starciu. | |
Decrepit Chanter | Rzut czaszkami, fazowe pociski | Ten niezbyt odporny czarownik może miotać śmiercionośnymi pociskami na bardzo dużą odległość, ale nie posiada żadnych dodatkowych umiejętności. Mimo to, warto pozbyć się go jak najszybciej. | |
Armored Bloatwalker | Tupnięcie, szerokie cięcie | Potężny i odporny wróg, który zadaje monstrualne obrażenia fizyczne i potrafi nieźle tupnąć. Najlepiej zajmować się w nim w ostatniej kolejności - jest strasznie wolny, więc łatwo wodzić go za nos. | |
Blade Stalker | Uderzenie płonącym toporem, aura ostrzy | Ten niezbyt szybki, ale niebezpieczny przeciwnik może sprawić Ci nieco problemu. Zadaje znaczne obrażenia od ognia w walce wręcz i może otoczyć się wirującymi, płonącymi ostrzami. Nie posiada jednak zbyt wiele punktów życia i łatwo wyeliminować go z dystansu. | |
Shield Stalker | Uderzenie elektrycznym młotem | Opancerzony i stosunkowo odporny przeciwnik, który potrafi się dodatkowo osłonić przy pomocy specjalnych tarcz, które odbijają pociski. Zadaje dość duże obrażenia od elektryczności. Dla postaci walczących wręcz nie stanowi żadnego zagrożenia, bohaterowie dystansowi muszą czekać, aż wyczerpie mu się aura. | |
Wraith Lord | Elektryczny młot, błyskawica, porażenie | Finalny boss zadaje obrażenia od elektryczności i jest równie niebezpieczny na dystansie, jak i w bezpośrednim starciu. Może się też teleportować i przywoływać różnego rodzaju umarlaków. Posiada bardzo dużo punktów życia i znaczną odporność na żywioły. Kluczem do jego pokonania jest obieganie go dookoła i ustawiczne zadawanie obrażeń. |