Fungal Caves | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt III Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Fungal Caves
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Roach Mirmidon | Splunięcie, dźgnięcie włócznią | Kiedy włócznik karaluchów unosi się w powietrzu, nie można go atakować - on sam ciska zaś kwasowymi pociskami, które pozostawiają żrący ślad na ziemi. Ponadto robal dźga bohatera przy pomocy długiej włóczni i zgrabnie ucieka przed ciosami. Posiada niewiele punktów życia, więc łatwo go wyeliminować - warto to zrobić jak najszybciej. | |
Roach Mage | Zatruty pocisk, aura trucizny | Robaczy czarownik to szalenie niebezpieczny oponent - nie tylko miota śmiercionośnymi, zatrutymi pociskami, ale dysponuje również atakiem obszarowym opartym na mocy trucizny. Ponadto potrafi wskrzeszać poległych sojuszników i tworzyć z nich oddane sługi - Roach Mirmidon - które same w sobie są niebezpieczne. Dlatego też warto wyeliminować maga w pierwszej kolejności - to on stanowi największe zagrożenie. | |
Splinter Wraith | Uderzenie łapą, strzał trującymi cierniami | Jeden z podstawowych przeciwników zamieszkujących bory Grunnheimu. Nie jest zbyt odporny, zadaje też niewielkie obrażenia od trucizny - zarówno podczas ataków bezpośrednich, jak i dystansowych. Można traktować go jako mięso armatnie - rzezać masami i nie przejmować się niczym. | |
Mycon Pygmy | Eksplozja zarodników | Ten mały, niepozorny grzybek to w rzeczywistości śmiertelne zagrożenie dla każdego bohatera. Podbiega on do postaci gracza i eksploduje trującymi zarodnikami, z których po chwili powstają jeszcze mniejsze grzyby - Myconite. Należy trzymać tego szkodnika na odległość i zabić go, zanim wybuchnie. | |
Myconite | Trujące ugryzienie | Malutkie grzybki atakują przy pomocy trucizny i zadają całkiem spore obrażenia - same nie są jednak zbyt odporne. Zabija się je dziesiątkami. | |
Fungal Spore | Promień trucizny | Te małe zarodniki mogą strzelać śmiercionośnymi kwasowymi wiązkami, które podążają za bohaterem. Są niebezpieczne i zadają duże obrażenia - na szczęście giną od byle ciosu. | |
Deathcap | Kwasowy pocisk, toskyczna ziemia | Ten mag potrafi zadać monstrualne obrażenia od kwasu - zarówno przy użyciu zwykłego, powolnego pocisku, jak i podpalenia podłoża przy pomocy toksyn. Należy zabić go jak najszybciej, bo stanowi ogromne zagrożenie. | |
Luna Mycon | Pole wysysania many, uderzenie trucizną | Świecące grzyby to nic fajnego. Ich główną rolą jest wysysanie many z bohaterów oraz przywoływanie małych Myconitów. Pozbądź się tej istoty jak najszybciej - no chyba, że lubisz walkę z nieskończoną ilością przeciwników. | |
Swampwing | Paraliżujący okrzyk | Bagienny nietoperz może Cię spowolnić, jeśli zostaniesz trafiony jego promieniem. Jest to bardzo niebezpieczne, szczególnie jeśli zostałeś otoczony przez przeciwników. Dlatego zabij tego potwora pierwszym-lepszym atakiem - posiada bardzo mało punktów życia. | |
Mycon Brute | Chmura trucizny, uderzenie zatrutą macką, rozlanie kwasu | Ten obrzydliwy brutal posiada bardzo dużo punktów życia i morderczy atak od trucizny. Może zadawać obrażenia zarówno w bezpośrednim starciu, jak i na odległość. Na dystansie jest jednak znacznie słabszym przeciwnikiem, dlatego warto eliminować go właśnie w ten sposób. | |
Tar Slime | Strzał kleistą mazią | Smolista kropelka zadaje niewiele obrażeń od trucizny, ale za to potrafi spowolnić bohatera przy pomocy swoich kleistych pocisków. Jest raczej wsparciem dla innych wrogów, niż samoistnym zagrożeniem. | |
Boletus Rex | Chmura trucizny, kula toksyn, zarodniki, uderzenie łapą | Do tej walki będziesz zapewne musiał podchodzić wielokrotnie. Wielki grzyb dysponuje bardzo dużą ilością punktów życia i morderczymi atakami - zarówno w zwarciu, jak i na dystansie. Należy obiegać go dookoła i zadawać szybkie ciosy - w ten sposób najłatwiej unikać jego uderzeń. Przed przystąpieniem do walki z tym bossem warto jednak wyeliminować jego obstawę - sama w sobie stanowi spore zagrożenie. |