The Broken Mines | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt III Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Broken Mines
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Tar Slime | Strzał kleistą mazią | Smolista kropelka zadaje niewiele obrażeń od trucizny, ale za to potrafi spowolnić bohatera przy pomocy swoich kleistych pocisków. Jest raczej wsparciem dla innych wrogów, niż samoistnym zagrożeniem. | |
Rotted Dwarf Shieldbearer | Cios młotem | Ten opancerzony maluch zadaje średnie obrażenia (fizyczne i od ognia) w bezpośrednim starciu, potrafi też blokować część ciosów przy pomocy tarczy. Jest szeregowym przeciwnikiem w drugiej połowie trzeciego aktu. | |
Cindermage | Granaty, działko laserowe | Sprytny krasnolud rzuca małymi, ale śmiercionośnymi granatami i korysta z działka laserowego. Może się też teleportować. Stanowi dość duże zagrożenie, więc warto go szybko zabić. | |
Dwarf Flamekegger | Miotacz ognia, samonaprowadzające rakiety | Ten krasnolud stanowi ruchomą baterię artylerii. Wystrzeliwuje potwornie irytujące rakiety, które podążają za graczem i potrafi korzystać z miotacza ognia. Posiada przy tym niezły zasięg, ale porusza się powoli i jest wrażliwy na ataki. | |
Dwarf Ironguard | Szybki atak toporem, przyciągnięcie bohatera | Wojownik krasnoludów zadaje znaczne obrażenia fizyczne i potrafi przyciągać bohatera przy pomocy niezbyt długiego łańcucha. Nie jest zbyt odporny na ciosy. | |
Dwarven Battle Turret | Strzał samonaprowadzającą rakietą, strzał z karabinu | Niezbyt odporna, ale śmiercionośna maszyna, która wystrzeliwuje rakiety podążające za graczem. Należy zlikwidować ją jak najszybciej - strzela często i celnie. Niektóre modele preferują karabin maszynowy - nie mniej śmiercionośny. | |
Dwarven Mechanoid | Cios opancerzoną rękawicą | Potwornie powolna machina, która jest odporna na ciosy, ale sama nie zadaje zbyt dużo obrażeń. Zwykle eksploduje przy śmierci, stanowiąc wówczas niemałe zagrożenie. | |
Dwarf Brute | Ogłuszający atak obrotowy, mocarny cios łapą, uderzenie buławą | Potężny i ciężko opancerzony przeciwnik zadaje bardzo dużo obrażeń fizycznych (również obszarowych), jednak porusza się na tyle wolno, że można go całkowicie zignorować. Posiada jeden atak dystansowy, oparty na ogniu (łatwo go uniknąć). | |
Nether Imp | Uderzenie łapą | Mały stworek przywoływany przez Alchemika zadaje niewielkie obrażenia i jest niezbyt wytrzymały. Stanowi prosty rozpraszacz uwagi. Zabij go szybko, żeby za Tobą nie biegał. | |
Alchemist's Sentry | Strzela ładunkami ognia | Strzelec przywoływany przez Alchemika. Posiada niewiele punktów życia i jest powolny, ale zadaje bardzo duże obrażenia. | |
The Dark Alchemist | Czary wszystkich żywiołów, mordercze uderzenie | Potężny przeciwnik rzuca czarami ze wszystkich sfer magii i potrafi zadawać ogromne obrażenia w walce wręcz. Jest dość powolny, ale stosuje wiele umiejętności obszarowych i dystansowych, co daje mu dużą przewagę. Nie ma na niego jednej taktyki - należy ciągle się leczyć i zadawać mu jak najwięcej obrażeń (najlepiej temporalnych). Jego ataków dość łatwo uniknąć, o ile posiada się mobilną postać. |