The Salt Barrens | Przeciwnicy w Torchlight II - Akt II Torchlight 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
The Salt Barrens
Obrazek | Nazwa | Formy ataku | Porady |
Sandrat | Ukąszenie | To małe i pocieszne stworzonko potrafi być niebezpieczne, jeśli zgromadzi się w większej grupie - samo w sobie nie jest żadnym zagrożeniem. Odznacza się nadzwyczajną tchórzliwością - ciągle atakuje i ucieka, a kiedy giną jego krewniacy, zwykle bierze nogi za pas. Przez to stanowi niełatwy cel, ale nie atakuje zbyt natarczywie. | |
Iron Claw | Uderzenie szczypcami | Ten stosunkowo wytrzymały przeciwnik zabezpieczył się przed kilkoma rodzajami ataków - potrafi nieźle blokować obrażenia, jest też całkowicie odporny na odepchnięcie i nie da się przerwać wyprowadzanych przez niego ciosów. Inżynier może mieć z nim pewne problemy, ale reszta bohaterów poradzi sobie bez mrugnięcia okiem. | |
Armadax | Atak pyskiem lub ogonem | Niezbyt niebezpieczna, ale za to odporna bestia. Posiada silny pancerz, który powstrzymuje większość ataków (aż do momentu całkowitego rozpadu). Na potwora nadal działają wszystkie aury i ataki obszarowe. | |
Salamander | Ognisty oddech | Płonąca jaszczurka potrafi zionąć ogniem na niewielkim obszarze, a sama jest odporna na ten żywioł. Posiada sporo punktów życia i jest niebezpieczna przy bliższym kontakcie. Szczególnie śmiercionośne jest podpalenie - należy unikać go za wszelką cenę. | |
Skara | Atak nurkujący | Te latające straszydła to nic innego, jak przerośnięte nietoperze. Są dość szybkie i potrafią dotkliwie użądlić (obrażenia fizyczne), ale same w sobie nie dysponują zbyt dużą odpornością. Najważniejsze jest to, aby nie dać się im osaczyć - wtedy mogą być groźne. | |
Blighted Skara | Atak nurkujący, trucizna | Ulepszona, silniejsza i bardziej odporna wersja Skary. Posiada trujący atak, który zadaje niewielkie obrażenia przez pewien czas. Może być trudna do pochwycenia - lubi atakować, a następnie uciekać na bezpieczną odległość. W chwili śmierci eksploduje trującym oparem, który utrzymuje się przez jakiś czas w powietrzu. | |
Ratlin Skirmisher | Cios mieczem | Pustynna odmiana ratlina. Stworzenie jest nieco silniejsze od swoich krewniaków z okolic Enklawy, ale nadal nie stanowi żadnego zagrożenia. Zadaje niewielkie obrażenia fizyczne i posiada mało punktów życia. | |
Ratlin Bowman | Strzał z łuku, podpalenie ziemi, kilka strzał | Ulepszony i bardziej niebezpieczny strzelec ratlinów. Całkiem celnie szyje z łuku, podpala też niewielki obszar terenu (przy pomocy płonących strzał) oraz może strzelać szerokim promieniem pocisków. Jak wszystkie szczury, posiada bardzo mało punktów życia. | |
Ratlin Warrior | Cios mieczem | Szczurzy wojownik potrafi blokować niektóre ciosy przy pomocy tarczy i zadawać całkiem znaczące obrażenia fizyczne. Występuje w dużych ilościach i potrafi być niebezpieczny, chociaż nie jest zbyt wytrzymały. | |
Desiccated Corpse | Uderzenie ręką | Zombiak, którego ataków nie da się przerwać. Jest zaskakująco odporny na obrażenia, ale sam nie zadaje ich zbyt wiele. Porusza się powoli, więc stanowi łatwy cel dla bohaterów walczących na dystansie. Występuje też w zmniejszonej wersji - bez nóg. | |
Skeletal Warrior | Cios mieczem | Silniejsza wersja szkieletu, wyposażona w tarczę oraz potężny miecz. Zadaje dość duże obrażenia i potrafi blokować niektóre ciosy. Na szczęście jest dość powolny i nie posiada zbyt wiele punktów życia, przez co łatwo go zabić. | |
Skeletal Pyromancer | Kula ognia, podpalenie wręcz | Silny i niebezpieczny mag, którego należy wyeliminować tak szybko, jak to tylko możliwe. Nie tylko miota ognistymi, bardzo niebezpiecznymi pociskami, ale jeszcze przywołuje płonące szkielety, czyli Infernal Ones. W większych grupach - bardzo trudny przeciwnik. | |
Infernal One | Ognisty dotyk | Bardzo szybki, płonący szkielet, który zadaje znaczne obrażenia od ognia i potrafi podpalić głównego bohatera. Zdarza się, że eksploduje w chwili zgonu. Posiada niewiele punktów życia, ale stanowi żywą bombę - trzeba na niego uważać. | |
Bleached Marksman | Strzał z pistoletu | Nieumarły strzelec, który oddaje całkiem celne strzały ze swojego pistoletu. Zadaje obrażenia fizyczne i posiada niewiele punktów życia. | |
Bleached Crewman | Cios szablą | Tempo, w jakim porusza się ten umarlak, jest bardzo mylące. Chociaż kroki tej istoty są bardzo pokraczne, to jednak w czasie walki potrafi ona wymachiwać szablą z nadludzką wręcz szybkością. Na szczęście jednak, truchło da się zabić kilkoma ciosami - szybko rozpada się na kawałki. | |
Desiccated Bowman | Zatruta strzała, trujące kałuże | Wysuszony łucznik potrafi nie tylko szyć celnie z łuku (obrażenia od trucizny) ale i strzelać serią trujących, śmiertelnie niebezpiecznych pocisków, które rozchlapują się na ziemi i pozostawiają niebezpieczne kałuże. Warto doskoczyć do niego jak najszybciej i od razu wyeliminować - nie jest zbyt odporny. | |
Desiccated Warrior | Zatrucie, cios mieczem | Nieumarły wojownik może zasłonić się tarczą (o ile ją posiada), zadać obrażenia przy pomocy zatrutego miecza, a nawet zarazić bohatera samym swym fetorem. Mimo tych oczywistych zalet, nie stanowi jednak poważnego zagrożenia - jest powolny i niezbyt wytrzymały. | |
Tutara Hunter | Cios szablami, szeroki zamach | Ten zręczny zwiadowca może podbiec do bohatera i wykonać serię śmiercionośnych ciosów, które są bardzo szybkie i działają na niewielkim obszarze. Sam jaszczur nie posiada jednak zbyt wielu punków życia i łatwo go uśmiercić. | |
Tutara Duneranger | Strzał z łuku, rzut bumerangiem | Przeciętny strzelec, który zadaje niewielkie obrażenia od łuku lub samonaprowadzanego bumerangu. Może ukrywać się pośród piaskowych wydm i nagle wyskakiwać na bohatera. Jest niezbyt odporny na ciosy, przez co łatwo go zabić. | |
Tutara Cliffguard | Ten szybki wojownik może doskoczyć do bohatera i zadać mu znaczne obrażenia fizyczne, jak i blokować niektóre ciosy przy pomocy niewielkiej tarczy. W większych grupach potrafi być groźny, chociaż brak odpornego pancerza eliminuje go z grona naprawdę niebezpiecznych przeciwników. | ||
Tutara Wrecker | Cios wielkim młotem | Doborowy wojownik uderza swym młotem z ogromną siłą, zadając przy tym znaczne obrażenia i odrzucając trafionych bohaterów. Sam w sobie nie posiada jednak zbyt wiele punktów życia, przez co stanowi łatwy cel. | |
Tutara Lancer | Rzut włócznią, cios włócznią | Wydawałoby się, że jaszczur miotający włóczniami nie powinien być zbytnim wyzwaniem - w rzeczywistości jednak zadaje bardzo duże obrażenia i rzadko pudłuje. Warto pozbyć się go jak najszybciej, bo może być groźny. | |
Tutara Sandweaver | Przywołanie tornada, uderzenie kosturem | Jaszczurzy mag dysponuje niezbyt groźnym atakiem wręcz i może przywoływać niewielkie piaskowe tornada, które zadają znaczne obrażenia fizyczne i ścigają bohatera. Jego główną bronią jest jednak możliwość wskrzeszania pozostałych bestii Tutara. Dlatego należy zlikwidować tego przeciwnika jak najszybciej - w przeciwnym razie walka z jego sojusznikami nie będzie miała końca. | |
Tutara Skullcrusher | Szarża, uderzenie łapą | Ta wielka bestia zadaje ogromne obrażenia w walce wręcz i szarżuje na sporą odległość. Dodatkowymi zaletami tego monstrum są z pewnością: znaczna żywotność, duża odporność na żywioły oraz pozytywna aura oddziaływująca na inne Tutary (są bardziej agresywne). | |
Sand Spectre | Przywołanie burzy piaskowej, strumień kamieni, plaga szarańczy | Pustynny mag potrafi wykorzystać otaczające go żywioły - może zaskoczyć gracza dwoma atakami dystansowymi oraz odgrodzić go od siebie przy pomocy nieprzekraczalnej piaskowej zamieci. Chociaż jego ataki nie są zbyt dotkliwe, to jednak warto szybko zlikwidować tego przeciwnika (czyni zbyt wiele zamętu). | |
Sand Hulk | Potężne uderzenie, kamienne więzienie | Ten gigantyczny potwór zadaje monstrualne obrażenia w walce wręcz (często odpychające bohatera) i może wytworzyć dookoła siebie kamienną klatkę, z której niełatwo się wydostać. Sama w sobie bestia jest bardzo odporna i posiada wytrzymały pancerz. Powolne tempo poruszania się to prawdziwa pięta achillesowa tej maszkary - warto to wykorzystać i walczyć z nią na odpowiednim dystansie. |