Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Vivek - Bal Molagmar | QUESTY - Gildia Złodziei poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Vivek - Bal Molagmar

Najpierw należy znaleźć Dżentelmena Jima Stacey'ego. Jest w Vivek , Vivek, Dzielnica Przybyszów. Ukrywa się on w kanałach, w sklepie o nazwie Simine Fralinie: Księgarz, który jest w [22]. Tu opisałem specjalną kampanię zadań w stylu Robin Hooda. Od razu ostrzegam, że nie ma żadnych nagród za te zadania. wyłącznie satysfakcja. I przez cały czas trzeba nosić Prawą i Lewą Rękawicę Bal Molagmara, które dostajesz od Dżentelmena Jima Stacey'ego - przede wszystkim wtedy, gdy z nim rozmawiasz. Jeśli ta kampania cię nie interesuje, to omiń ją i kontynuuj normalną kampanię.

1. Medalion Hlervu - musisz wybrać się do Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, Posiadłości. Wejdź do Posiadłości Venim w [4], a potem do kwater strażników. Ponieważ kwatery są pootwierane i nikogo w nich nie ma (a nawet te zamknięte można bez przeszkód otworzyć wytrychem), to bez problemu przeszukasz wszystkie. Licząc od wejścia - w czwartym po lewej na skrzyni leży Medalion Hlervu (ten pokój jest zamknięty). Weź go i przejdź się do miasta. Gdzieś na obrzeżach wschodniej części Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, wschodnia część powinien stać stary górnik Braynas Hlervu. Daj mu medalion i powiedz, że to od Bala Molagmara, po czym zamelduj się u arcyzłodzieja.

2. Korupcja - interesują cię dwa dokumenty, które są w piwnicach Posiadłości Yngling. Jest ona w Vivek , Vivek, Dzielnica Św. Olmsa w [7]. Otwórz wytrychem piwnicę i zejdź na dół. Na stoliku leżą Zapiski Ynglinga Pół-Trolla i List Ynglinga Pół-Trolla - weź je i zanieś dżentelmenowi. Nie zapomnij też włożyć rękawiczek.

3. Fałszywy Akt Własności - idź do Vivek , Vivek, Strefa Świątynna. Wejdź do Domu Mądrości, a następnie do Biblioteki Miejskiej wejściami w [18], [19], [20], [21] lub [22]. Poszukaj na dołach półek (leży pod dużą książką) Aktu Własności Domu Indele. Weź go (nikt ci za to nic nie zrobi) i łazikiem udaj się do Seyda Neen , Seyda Neen. Poszukaj chodzącej tu i ówdzie Indele Rathryon i wręcz jej akt, odpowiednio wcześniej zagadując. Raport - jak zwykle - złóż dżentelmenowi.

4. Enamor - na początku dostaniesz miecz Enamor oraz Wiadomość dla Selyna Sarethiego. Musisz udać się do Upiornej Bramy , Upiornej Bramy i wejdź na dół Wieży Zmierzchu - drzwi w A. Poszukaj skrzyni Selyna Sarethiego w sypialniach w [7], po czym włóż do niej miecz i wiadomość. Wracaj do Dżentelmena Jima Stacey'ego po kolejne zadania.

5. Pierścień Bralliona - i znów zadanie polegające tylko i wyłącznie na symbolice. Musisz wybrać się do oberży Dziura w Murze (Sadrith Mora , Sadrith Mora, północna część w [22]). Zejdź tam na dół - spotkasz Bralliona. Albo kup od niego pierścień za 1000-500 złota (zależy, jakie jest jego nastawienie - możesz się targować), albo sprowokuj go do ataku i oczywiście zabij. Tak czy inaczej ze Wspaniałym Pierścieniem Bralliona wracaj do Vivek , Vivek, Dzielnica Św. Delyna. Poszukaj w dzielnicy mieszkalnej domu Św. Delyn: Kanał, Południe-1 - jest tu Ilmeni Dren. Jej właśnie oddaj pierścień i oczywiście dodaj, że to od Bala Molagmara.

6. Historia Cesarstwa - zadanie nie różni się od pozostałych, znów zabierasz bogatym i dajesz biednym. W tym przypadku tym bogatym jest jeden z Rodu Hlaalu - Odral Helvi. Jest on w Caldera , Caldera w Siedzibie Zarządcy w [20]. Wejdź tam, potem na górę i obszukaj drugi pokój - sąsiedni do tego, w którym stoi Odral Helvi. Skrzynia jest zamknięta na zamek o poziomie 40, jest tu tez pułapka (klucz ma Odral Helvi, lecz lepiej użyć wytrycha zamiast go zabijać). Ze skrzyni wyciągnij cztery tomy Historii Cesartswa Odrala. Biednym tutaj jest Vala Catraso. Znajduje się w dużej sali na dole gidlii magów - [5] w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, zachodnia część. Wręcz jej księgi i dodaj, od kogo to podarunek.

7. Dwemerowy Puchar - przejdź się do Vivek , Vivek, Strefa Świątynna i wejdź do Pałacu Sprawiedliwości. Tutaj w [33] i [34] możesz wejść do Biura Sprawiedliwości. Podzielone jest ono na trzy biura, odwiedź to, w którym stoją Berer Sala i Felmena Falavel. Na stole leży Duża, Dwemerowa Czara - po prostu weź ją i uciekaj. Wyjdź szybko z Pałacu Sprawiedliwości i wejdź po schodach na górę, po czym stań przed Wielką Katedrą. Tutaj (okolice [12] na obszarze Vivek ). Wręcz jej puchar i powiedz, od kogo. Teraz, gdy powrócisz do Dżentelmena Jima Stacey'ego dowiesz się, że było to ostatnie zadanie. Legenda Bala Molagmara odżyła.