Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Molag Mar | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Assu
Jeśli nie masz wysokiego poziomu, to dobrze się zastanów zanim odwiedzisz tę jaskinię. Spotkasz tu Daedrothy w [1], [2] i [4] - trudne do pokonania dla słabych postaci. W [3] jest rzucająca czary Fistelle. Zabij ją i przeszukaj, po czym idź dalej. Aby dostać się do [5], będziesz musiał użyć mikstury wznoszenia lub czegoś w tym rodzaju. Są tam Atronach Mrozu oraz Dreveni Hlaren (ma przy sobie Laskę Magnusa). Przeszukaj jej siedzibę. W skrzyniach na skale w [6] jest dużo fajowych rzeczy, lecz żeby się do nich dostać, będziesz musiał użyć mikstury wznoszenia.
Góra Kand
Tutaj odbywają się pielgrzymki - lecz nie jest to takie proste. Musisz pokonać trzech przeciwników, zanim dotrzesz do kaplicy (lub odpowiedzieć na ich zagadki, jeśli wykonujesz zadania dla Świątyni): Atronacha Ognia w [1], Atronacha Mrozu w [2] i Atronacha Burz w [3]. Kaplica znajduje się w [4] - uważaj, by nie spaść do lawy.
Grobowiec Rodziny Helan
Szkielet, Zjawa Przodka, Truposz lub Kościej będzie w [1] i [2]. Miejsca warte przeszukania to [1] i [3]. Poza tym nie ma tu nic ciekawego.
Grobowiec Rodziny Raviro
Bardzo mało interesujący grobowiec. Jak tylko wejdziesz, spójrz na ścianę naprzeciwko drzwi - leży na niej Klucz do grobowca Raviro. Zejdź na dół - w [1], [2], [3], [4] zabijesz po jednym wampirze. Możesz też przeszukać skrzynię w [5].