Mapa Główna | ŚWIAT - Khuul | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
ŚWIAT - Khuul
[1] - Ognisko, skrzynia i bandyta do pokonania: Pilun Ashapaladdon.
[2] - Sason. Porozmawiaj z nim, a dostaniesz zadanie (QUEST: Khuul - Bluźnierczy Rytuał).
[3] - Znów ognisko, znów skrzynia, ale tym razem do zabicia czeka bandytów trzech: Malay Ranarbatus (łuk), Ainat Maessabibi i Ainab Assabisun.
[4] - Obóz Shashamna, jurta Anita. Oprócz bandytów (na zewnątrz Minisun Ulirbabi oraz Zalabelk Saladnius z łukiem, a w środku Anit Eramarellaku) nie ma tu nic ciekawego (ale obóz można przeszukać).
[5] - Obóz Aidanat. Przed wejściem do jurty stoją Kund Assarnibani (może cię nauczyć Długiego Ostrza, Tarczy, Atletyki) oraz Rawia Ashirbibi. W środku znajdują się Abassel Asserbassalit oraz Madura Seran - porwana kobieta.