Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Kogoruhn | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Bensamsi
Tutaj możesz spotkać najwięcej rodzajów wrogów. Popielny Niewolnik, Popielny Ghul, Popielny Zombie, Spaczony, Zarażony Spaczeniem lub Lunatyk będzie w [1] i [2]. Młokos, Atronach, Żarłacz, Postrach Klanów, Dremora, Złota Święta, Daedroth lub Skrzydlaty Mrok czeka w [3], a Truposz lub Kościej w [4]. Reszta przeciwników to tylko Śniący - jeden w [5] i para w [6]. W [5] leży tylko Młotek do Dzwonów Szóstego Rodu, natomiast w [6] w sarkofagu znajdziesz m.in. Rubin, Rudę Ebonu, złoto, skrzynki i Tarczę Lekkości.
Bthuand
Najpierw przeciwnicy - Pajęczy Centurion, Kulisty Centurion, Parowy Centurion lub Krasnoludzkie Widmo będzie w [1], [2], [3], [4] i [5]. W pokoju w [4] jest trochę beczek, ale uważaj - drzwi wejściowe są pod pułapką. Idź dalej do wielkiej, zawalonej sali. Tutaj w [6] leży Martwy Podróżnik, a na stoliku obok Klucz do Bthuand. Są tu także beczki i skrzynie. Pod zwałami gruzu w [7] znajduje się tarcza Rozpacz Maga (warta 115 000 złota).
Dun-Ahhe
Jeden z przeciwników: Młokosa, Atronacha, Żarłacza, Postrach Klanów, Dremorę, Złotą Świętą, Daedrotha lub Skrzydlaty Mrok będzie w [1], [7] i [8]. W [2] stoi rzucająca zaklęcia Sevame Saryon. W [3] pod wodą w małej niszy skalnej jest skrzynia. Idąc dotrzesz do rozwidlenia - idź wodą, w stronę [4]. Jest tam szkielet, przeszukaj go, po czym popłyń do [5]. Są tu dwie skały z Diamentami. Wyjdź z wody i idź do [6] - zabijesz tu Elenwen, która także rzuca czary. Przeszukaj tą jaskinię - są tu: Kościany Talizman, księga Feyfolken II (podnosi o 1 Przywołanie), trochę skrzyń i urn - tak tutaj, jak i na górze w skale (aby się do niej dostać, musisz się wznieść).
Grobowiec Rodziny Dareleth
Wejdź do pierwszej sali i pokonaj Kościeja, Szkielet, Truposza lub Zjawę Przodka w [1] i [2]. Poszukaj leżącego na ścianie w [3] Klucza do Grobowca Dareleth, dzięki czemu dostaniesz się dalej. W drugiej sali pokonaj dwóch wspomnianych przeciwników - w [4] i [5], a potem sprawdź co się kryje w skrzyniach w [6].
Grobowiec Rodziny Drinith
Jeden z przeciwników: Młokosa, Atronacha, Żarłacza, Postrach Klanów, Dremorę, Złotą Świętą, Daedrotha lub Skrzydlaty Mrok będzie w [1], [2], [3], [4], [5] i [6]. Natomiast jeśli chodzi o przedmioty, to zwróć uwagę tylko na [1] (leży tu na sarkofagu księga 36 Lekcji Viveka, Kazanie 30, która podnosi o 1 Krótkie Ostrze), a obok stoi skrzyneczka. Reszta skrzyń jest w [6].
Kopalnia Jaj Ahanibi-Malmus
Robotnika Kwama, Zwiadowcę Kwama lub Wojownika Kwama spotkasz w [1], [2], [3], [4], [5] i [6]. Królowa Kwama jest w [7]. Poza tym nie ma tu nic ciekawego.
Kora-Dur
Ta jaskinia jest wyjątkowo zamknięta (poziom zamka: 95). Jest rozległa, lecz nie ma w niej dużo wrogów i przeciwników. W [1] stoi Atronach Burz, a w [2], [3] i [4] - Daedroth (uważaj szczególnie na tego ostatniego). Jedyne miejsce z przedmiotami to to w [4]. Są tu skrzynie, złoto, Diament, Ruda Ebonu, Szmaragd, Rubin, Wielki Klejnot Duszy i Daedryczna Laska.
Tin-Ahhe
Mała jaskinia. Początek będzie waleczny - do pokonania czekają w [1] Delmon Famori z maczugą, w [2] Bodsa Nothryon z krótkim mieczem, a w [3] - Manel Amori ze Srebrnym Sztyletem. W [4] jest natomiast _mnóstwo_ skrzynek i beczek. Przeszukanie wszystkich zajmie trochę czasu.
Zergonipal
Zanim znajdziesz się w kaplicy, będziesz musiał pokonać parę przeciwników stojących przed wejściem: rzucającego zaklęcia Ulama gro-Shughama i odzianego w orkową zbroję, dzierżącego Stalowy Claymore Yargola dro-Bashnaga. W środku w [1] czeka w stalowej zbroi i z mieczem Ghorlorz gro-Moghakh, a w [2] znacznie słabiej uzbrojona Shelur gra-Yalgur. Przeszukaj skrzynie w [3], na ołtarzu z tyłu masz księgę 36 Lekcji Viveka, Kazanie 12 (podnosi o 1 Ciężki Pancerz). Na ołtarzu pod posągiem leży Diament, Ruda Ebonu i Serce Daedry - gdy zabierzesz to ostatnie, pojawi się Dremora.