Ranga Członek Rady | QUESTY - Wielki Ród Redoran | Solucja TES III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Ranga: Członek Rady
Po instrukcje dotyczące zostania Członkiem Rady udaj się znowu do swojego sponsora - Athyna Sarethi. Powie ci, że musisz mieć poparcie następnych dwóch członków rady oraz ukończenie twierdzy.
1. Garisa Llethri : Dowody Korupcji: - znaleźć Garisa Llehtri nie jest trudno. Jest on w Posiadłości Llehtri, która znajduje się w [8] w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, Posiadłości. Stoi on w prywatnych komnatach. Powie ci, że potrzebne są mu dowody korupcji. W tym celu udaj się do Caldera , Kopalnia Caldera, Budynki. Znajdź w [4] Drugi Barak Niewolników. Tu porozmawiaj z niewolnicą (ale nie uwalniaj jej jeszcze!). Dahleena powie ci o Tajnym Rejestrze z Caldery. Teraz skieruj kroki do Caldera , Caldera. Wejdź do Siedziby Zarządcy w [20], na górę - w jednym pokoju stoi Odral Helvi. Ciebie interesuje pokój drugi, gdzie w skrzyni (poziom zamka: 40, pułapka) jest Tajny Rejestr z Caldery. Zanieś go do Garisa Llethri.
2. Garisa Llehtri : Zatrzymać Wydobycie - druga część powyższego zadania. Zamknięcie kopalni będzie proste. Wracaj do Caldera , Kopalnia Caldera, Budynki i wejdź do Strażnicy Kopalni w [5]. Na górze leży Niewolniczy Klucz z Caldery. Weź go i wejdź do Drugiego Baraku Niewolników w [4]. Daj klucz Dahleenie, a uwolni ona pozostałych - kopalnia wstrzyma pracę. Wracaj do Garisa Llethri. Dostaniesz od niego Ebonowe Buty i poparcie.
3. Miner Arobar : Uwolnienie Córki - na początku przejdź się do Posiadłości Arobar. Jest ona w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, Posiadłości w [6]. Ostatni z członków rady jest w swojej sypialni. Z początku nie da ci swojego poparcia. O co chodzi? Porozmawiaj z Athynem Sarethi. Powie ci, że Miner Arobar jest najprawdopodobniej szantażowany przez Telvannich. Wybierz się do Sadrith Mora , Sadrith Mora, północna część i popytaj ludzi. Odwiedź karczmę Brama w [10]. Kup od Angaredhela za 25 złota Certyfikat Udzielenia Gościny, a następnie odwiedź wieżę Tel Naga w [12]. Za jedną z krat stoi Nartise Arobar. Przygotuj broń i każ jej iść z sobą - wszyscy się na ciebie rzucą: Galmir (uzbrojony w łuk), Rerynea Salas (ma na sobie dwemerową zbroję, walczy Srebrnym Toporem Wojennym, ma także Pierścień Trzeciej Bariery i Amulet Krwawej Rozpaczy) i Drodos Galen (rzuca zaklęcia, ma Tanto Nieprzyjaciela, Amulet Szkarłatnej Rozpaczy, Pierścień Drugiej Bariery, Szatę Trującego Lustra i Klucz do Tel Naga). Wyjdź z Nartisą Arobar na zewnątrz i odprowadź ją do przystani (na zachód). O wszystkim poinformuj Minera Arobara, a dostaniesz Amulet Arobara, Hełm Redorańskiego Mistrza i poparcie.
4. Twierdza: Nająć Strażników - i znowu trzeba zająć się swoją twierdzą. Galsa Gindu powie ci, ze trzeba nająć strażników. W tym celu udaj się do Gildii Wojowników. Jest ona w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, zachodnia część w [4]. Tam zejdź na dół i porozmawiaj z Persiusem Merciusem. Zgodzi się nająć strażników za darmo, jeśli wyświadczysz mu małą przysługę. Jedź do Vivek , Vivek, Strefa Hlaalu. Wejdź do Hlaalu: Skarbiec - [11] na parterze. Po prawej są drzwi do więzienia. Musisz, uważając na Strażnika Świątynnego, zabrać z drugiego stolika Klucz do Celi w Strefie Hlaalu. Albo daj klucz Frelene Acques przez kraty, albo otwórz jej drzwi i wybiegnij z nią do skarbca (tylko że będziesz musiał zabić Strażnika Świątynnego, ale nie będzie to przestępstwo). Wracaj i poinformuj o wszystkim najpierw Persiusa Merciusa, a potem Galsę Gindu. Znów prześpij się pięć dni, by strażnicy "przyjechali" do twojej posiadłości.
5. Twierdza: Przyciągnąć Osadników - ostatnim zadaniem, o czym dowiesz się od Galsy Gindu, będzie przyciągnięcie osadników. W tym celu udaj się swojej posiadłości (Ald'Ruhn , Posiadłość Indarys) i porozmawiaj z Hetmanem Gulsem. Problem okaże się prosty - potrzeba żon! Masz dwie możliwości - albo kupisz niewolnice w Tel Aruhn , Tel Aruhn, albo przekonasz dwie kobiety w mieście Ald'Ruhn. Po ulicach chodzi jedna z nich: Aryni Orethi. Jeśli nie masz wysokiej Retoryki, to będziesz musiał użyć łapówek. Druga "potencjalna ofiara" jest na dole Szynku Ald Skar (Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, zachodnia część w [10]). Nazywa się Fathusa Girethi. Gdy przekonasz i ją, zawiadom o wszystkim Hetmana Gulsa w swojej posiadłości, a następnie Galsę Gindu. Prześpij się pięć dni, a gdy w dzienniku ukaże się komunikat o skończeniu twierdzy, porozmawiaj jeszcze raz z Galsą Gindu, a następnie idź do Athyna Sarethi, by otrzymać wyższy stopień.