Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Seyda Neen | TES III Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Addamasartus
To prawdopodobnie pierwsza jaskinia bandytów, jaką odwiedzisz. W [1] stoi przeciwnik - Tanisie Verethi, uzbrojony w sztylet. Nie ma na sobie pancerza. Pokonaj go i zabierz mu Niewolniczy Klucz z Addamasartus. Idź dalej - w [2] jest Melar Baram - trudniejszy, bo rzucający zaklęcia przeciwnik. Na magów sposób jest prosty - stój w miejscu i gdy tylko rzucą zaklęcie - przesuwaj się. Tak poczekaj, aż wyczerpią manę i zaatakują cię gołymi pięściami lub bronią (zwykle magowie są słabi fizycznie). Przeszukaj skrzynki w [3] - na jednej z nich leży Niewolniczy Klucz z Addamasartus. Zabij ostatniego wroga - Mulvisie Othril z gwiazdkami i przeszukaj jej siedzibę. Zanurkuj i sprawdź, co jest w [4], a potem popłyń do [5]. Wśród grzybów obok kości leży Pierścień Złodzieja. Wróć się i wejdź do [6] - za pomocą zdobytego możesz uwolnić niewolników (Baadargo, Okaw, Banalz).
Grobowiec Rodziny Samarys
Przejdź przez grobowiec zabijając przeciwników - Kościeja, Szkielet, Truposza lub Zjawę Przodka - w [1], [2], [3], [4] i [6]. W [5] na podłodze leży skrzyneczka, w [7] jest skrzynia i urna na sarkofagu - są w niej Prochy Lorda Brinne'a, Pierścień Mentora i Klucz do skrzyni Lorda Brinne'a.
Grobowiec Rodziny Thelas
W [1] pokonasz Zjawę Przodka i Szkielet, Truposza, Kościeja lub Zjawę Przodka. To samo będzie w [2]. W [3] w popielnym kole jest Klucz do Skrzyni w Grobowcu Thelas, a obok mała i duża skrzynia.
Grota Akimaes
Prócz Pereł w małżach, wody i rybek nie ma tu nic ciekawego.
Grota Nimawia
Z ciekawszych rzeczy (nie licząc wody, Pereł w małżach i rybek) jest tu tylko ciało Martwego Podróżnika w [1].
Kopalnia Jaj Abaesen-Pulu
Zwykła kopalnia jaj. Wojownik Kwama, Robotnik Kwama lub Zwiadowca Kwama - jeden będzie w [1] i [2], dwóch w [3] i [4]. W [4] znajduje się także Królowa Kwama.