Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Ald-Ruhn | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Grobowiec Rodziny Fadathram
Od razu jak wejdziesz spójrz w lewo - [1]. Na ścianie leży Klucz do Grobowca Fadathram, który pozwoli ci dostać się dalej. W środku w [2], [3] i [4] możesz spotkać, zależnie od poziomu, jednego z przeciwników: Szkielet, Truposz, Kościej lub Zjawę Przodka. Jeśli chcesz, to zabierz Kościane Nagolenniki i Tarczę Redorańskiego Strażnika z [2] (przeszukaj też szkielet), a także sprawdź, co jest w skrzyni w [4].
Odibaal
Nie powinieneś mieć trudności w pokonywaniu przeciwników w jaskini. Pierwsza będzie Daynasa Tharen z toporem w [1], potem dwa ogary w [2] i Dandynea Rotharen z mieczem w [3] (zbiegnie z góry, zabierz jej Klucz Odibaala Banity). Możesz przeszukać miejsca oznaczone [2], [4] i [5], po czym skieruj kroki do [6]. Najpierw zabijesz Duldresi Senim (czaruje), potem z [7] przybiegnie Ulvon Uleni z mieczem. Po jego zabiciu przeszukaj tą jaskinię - znajdziesz m.in. księgę Uczta Złodziei (podnosi 1 Zabezpieczenia).