Obóz Urshaliku | ŚWIAT - Obóz Urshilaku | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Obóz Urshaliku
Po obozie chodzą Hainab, Shabinbael, Shallath-Piremus i Tussurrarad. Nie mają nic ciekawego do powiedzenia (pogadaj o wszystkim z jednym z nich). Pozostaje tylko przeszukać jurty:
[1] - Jurta Wieszczki. Jest tam Nibani Maesa, która może wyjaśnić ci twe niepokojące sny. Dodatkowo na stoliku leży Indeks Portalu Valenvaryon.
[2] - Jurta Ahasoura i Senipu. Nie ma tu nic ciekawego.
[3] - Jurta Shimsuna. Nie ma tu nic ciekawego.
[4] - Jurta Shary i Ninirrasour. Nie ma tu nic ciekawego.
[5] - Jurta Sakiran i Yen. Nie ma tu nic ciekawego.
[6] - Jurta Maeli. Nie ma tu nic ciekawego.
[7] - Jurta Zabamunda. Nie ma tu nic ciekawego.
[8] - Jurta Popielnego Chana. Jest tutaj Sul-Matuul - jeśli nie wykonujesz zadań związanych z fabułą główną gry, to lepiej stąd wyjdź. Jeśli go zabijesz, przegrywasz grę, a koleś po kilku sekundach i tak rzuci się na ciebie. Lepiej po prostu tu nie wchodzić.
[9] - Jurta Zanummu. Może cię pouczyć Długiego Ostrza, Tarczy lub Atletyki.
[10] - Jurta Kurapli. Naprawia i handluje bronią i pancerzami, sprzedaje także jedzenie. Posiada 200 złota.