Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Abanabi

Atronach Mrozu, Atronach Burz lub Atronach Ognia będzie w [2], [3] i [6] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Atronach Mrozu, Atronach Burz lub Atronach Ognia będzie w [2], [3] i [6]. W [1] i [5] będzie jeden z przeciwników: Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok. Pokonaj rzucającą zaklęcia Maranique Jolvanne w [4] i przeszukaj jej siedzibę - są tu skrzynie, urny i księga Feyfolken II (podnosi o 1 Przywołanie). Wróć się do rozwidlenia i zejdź na dół, pokonaj przeciwników i idź dalej - znajdziesz się w wysokiej jaskini. Na jej ścianach są skały zawierające cenne kruszce - na ścianach w [7] i [8] będą Diamenty, a na suficie w [7], na dnie w [9] (są tu także Zwłoki) i nad wodą w [10] - znajduje się Ruda Ebonu. W [11] będzie siedziba rzucającej zaklęcia Draramu Hloran (ma przy sobie miecz cenny Chryzamer i Zwykły Klucz). Są tu skrzynie i beczki, na komodzie leżą dwa Diamenty, Szmaragd i trzy Rudy Ebonu, a obok hamaku leży księga Groza na Zamku Xyr (podnosi o 1 Zniszczenie).

Grobowiec Rodziny Dreloth

Gdzieś na środku prawej strony schodów (patrząc na dół) w [1] leży Klucz do Grobowca Dreloth - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Gdzieś na środku prawej strony schodów (patrząc na dół) w [1] leży Klucz do Grobowca Dreloth. Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet będzie w [2] i [5], natomiast Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok w [3]. W [4] leżą Zwłoki, w [3] na ołtarzyku - Perła i Ruda Ebonu. Skrzynie znajdują się w [3] i [5].

Grobowiec Rodziny Hlervi

Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet będą w [1] (dwóch) i [3] (jeden) - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet będą w [1] (dwóch) i [3] (jeden). W [2] leżą Zwłoki, a na ścianie pod sufitem leży Norski Kirys z Kości Trolla, w [3] jest jedna skrzynia.

Grobowiec Rodziny Omaren

Wyjątkowo interesujący grobowiec - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Wyjątkowo interesujący grobowiec. W [1] pokonasz jednego z przeciwników: Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok. Jest tu także skrzynia. Idź do [2], zabij Dremorę, Księcia Dremor lub Daedrotha i przeszukaj skrzynie (na jednym z sarkofagów leży Rubin). W [3] będzie dwóch z wymienionych wcześniej przeciwników, w [4] znajduje się skrzynia - i wejście do jaskiń. Idź jedyną możliwą drogą, przekrocz wodospad i najlepiej od razu zeskocz do wody. Idź do [5], pokonaj Atronacha Mrozu i przeszukaj skrzynię - znajdziesz w niej m.in. Starożytny, Daedryczny Klucz. Z kluczem, wspinając się i skacząc po półkach skalnych, dostań się do A. Idź do [6], pokonaj Atronacha Mrozu i otwórz drzwi. Nad wejściem do tej jaskini w [7] są dwie kondygnacje - na pierwszej są Dwemerowe Buty Latania, a na drugiej - skrzynia. Idź do [8], pokonaj Atronacha Ognia. Tu także są dwie kondygnacje - na pierwszej, oprócz wspomnianego przeciwnika, znajdziesz księgi 36 Lekcji Viveka, Kazanie 25 (podnosi o 1 Płatnerstwo) i Konkurs Płatnerzy (też podnosi o 1 Płatnerstwo), a także Profesjonalny Młotek Płatnerski i Hełm Wielu Ran. Obok leży Ebonowa Włócznia i Dwemerowy Złowieszczy Miecz. Na drugiej kondygnacji jest hełm Daedryczne Oblicze Strachu i księga Ostatnia pochwa miecza Akrash (podnosi o 1 Płatnerstwo). Nad lawą w [9] lewituje skrzynia - jest w niej młot Zgniatacz Czaszek.

Grobowiec Rodziny Sadryon

Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet - jednego pokonasz w [1], dwóch w [3] i trzech w [4] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet - jednego pokonasz w [1], dwóch w [3] i trzech w [4]. Na dużej kolumnie obok worka w [2] jest Klucz do Grobowca Sadryon. Skrzynie są w [3] i [5], w [5] obok popielnego koła leży także Surowe Szkło.

Grobowiec Rodziny Verelnim

W [1] pokonasz kilka szczurów - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] pokonasz kilka szczurów. W [2], [3], [4] spotkasz po jednym z wrogów (Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok), w [7] - dwóch. Na kolumnie obok sarkofagu w [5] leży Klucz do Grobowca Verelnim. Skrzynie znajdziesz w [4] i [7], w [4] leżą Zwłoki, a w [6] na sarkofagu leży Rdzenny Kościany Hełm Armun-An.

Kaushtarari

Przed wejściem stoi dwóch pozytywnie nastawionych barbarzyńców: Moghakh gro-Bar i Barul gro-Orbuma - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Przed wejściem stoi dwóch pozytywnie nastawionych barbarzyńców: Moghakh gro-Bar i Barul gro-Orbuma. Wejdź do środka, przejdź przez jaskinię do kaplicy. Pokonaj Shura gro-Urgaka w [1] (rzuca zaklęcia) i Bogakh gro-Mar z krótkim ostrzem w [2]. W [3] są trzy skrzynie, a w [4] stoi posąg - na ołtarzu leży Rubin, Szmaragd, Serce Daedry i Ruda Ebonu - po wzięciu tej ostatniej pojawi się Dremora.