Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zalety i Wady Wampiryzmu | QUESTY - Klany Wampirów i Zadania Daedr poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zalety i Wady Wampiryzmu

Niestety, nie jest tak cukierkowo. Bycie wampirem, oprócz różnych zalet, ma też wady - z którymi koniecznie trzeba się pogodzić. Dlatego radzę wpierw przeczytać wszystko poniżej, a dopiero potem podjąć decyzję:

ZALETY

WADY

Współczynniki: +20 do Siły, Siły Woli i Szybkości

Umiejętności: +30 do Skradania się, Atletyki, Akrobatyki, Walki Wręcz, Bez Zbroi, Mistycyzmu, Iluzji i Zniszczenia

+20 do innych umiejętności, zależnie od Klanu, który wybierzesz

Odporność 100 % na paraliż i zwykłe Choroby

Zwiększona o 50% odporność na zwykłą broń

Zaklęcie Wampiryczny Dotyk (wysysa zdrowie)

Dostęp do niektórych zadań i potężnych artefaktów

Sen nie regeneruje zdrowia

Zwiększona o 50% Podatność na Ogień

Słońce zadaje 5 pkt. obrażeń na sekundę

Nikt (oprócz postaci należących do Gildii Magów i Rodu Telvanni) nie będzie chciał z tobą rozmawiać

Nikt nie będzie świadczył usług (wliczają się w to handel, zaklęcia, zaklinanie, tworzenie zaklęć, szkolenie, naprawa i wszelkie usługi transportowe), nawet z Gildii Magów czy Rodu Telvanni

Strażnicy od razu cię atakują, gdy tylko z nimi porozmawiasz

Rozważając wszystkie za i przeciw - najgorsze jest to, że nie można używać łazików, łódek i teleportacji w Gildiach Magów. Pozostaje jednak czwarty typ transportu - portale w twierdzach. Przed zostaniem wampirem GORĄCO polecam zdobycie wszystkich indeksów, aby móc korzystać z portali. Lista lokacji, gdzie można znaleźć indeksy jest w rozdziale dotyczącym transportu. Drugim rozwiązaniem jest zaklęcie Oznaczenia i Przeniesienia.

Druga sprawa - możesz przeczytać zadania i najpierw je wykonać, a dopiero potem zostać wampirem i odebrać wszystkie nagrody. NIE TYCZY się to Shasheva (patrz Zadania dla Wszystkich Klanów) - jeśli wpierw go zabijesz, możesz nie zdobyć miecza Błękitne Znamię.