Klejnoty Dusz | Zaklinanie | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Klejnoty Dusz
Pierwszym przedmiotem potrzebnym do zaklinania jest klejnot duszy. Generalnie zaklinanie polega na łapaniu dusz w specjalne klejnoty i używanie tych dusz do ładowania magicznych właściwości w przedmioty. Jest ich kilka rodzajów i im lepszy klejnot, tym "większą" duszę (czyli duszę potężniejszego przeciwnika) może zmieścić. Nie można łapać dusz NPC-ów. Poniżej lista klejnotów dusz:
Nazwa Klejnotu | Wartość w złocie | Pojemność |
Nędzny Klejnot Duszy | 10 | 30 |
Mały Klejnot Duszy | 20 | 40 |
Średni Klejnot Duszy | 40 | 120 |
Większy Klejnot Duszy | 60 | 180 |
Wielki Klejnot Duszy | 200 | 600 |
Gwiazda Azury | 5000 | 15000 |
Tutaj parę uwag:
1. | Po więcej informacji na temat Gwiazdy Azury zapraszam do zadań dla Daedr. Jest to najlepszy klejnot, bo można za jego pomocą ciągle łapać dusze - nie tracisz go po złapaniu i użyciu duszy, jak jest to w przypadku innych klejnotów. |
2. | Klejnoty dusz można znaleźć w najróżniejszych miejscach (jaskinie bandytów, ruiny, domy i posiadłości). Jeśli przeszukujesz jakąś skrzynię czy beczkę i znajdziesz klejnot duszy, to jego wartość zależy od poziomu twej postaci. Klejnoty dusz można też kupić od niektórych kupców. |
3. | Tylko Wielki Klejnot Duszy (no i oczywiście Gwiazda Azury) mogą pomieścić dusze najpotężniejszych przeciwników - Złotej Świętej i Lunatyka. A tylko te dusze mogą dać ci STAŁY efekt zaklęcia, jakie chcesz na siebie rzucić (np. podwyższenie współczynnika). |