Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klejnoty Dusz | Zaklinanie | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Klejnoty Dusz

Pierwszym przedmiotem potrzebnym do zaklinania jest klejnot duszy. Generalnie zaklinanie polega na łapaniu dusz w specjalne klejnoty i używanie tych dusz do ładowania magicznych właściwości w przedmioty. Jest ich kilka rodzajów i im lepszy klejnot, tym "większą" duszę (czyli duszę potężniejszego przeciwnika) może zmieścić. Nie można łapać dusz NPC-ów. Poniżej lista klejnotów dusz:

Nazwa Klejnotu

Wartość w złocie

Pojemność

Nędzny Klejnot Duszy

10

30

Mały Klejnot Duszy

20

40

Średni Klejnot Duszy

40

120

Większy Klejnot Duszy

60

180

Wielki Klejnot Duszy

200

600

Gwiazda Azury

5000

15000

Tutaj parę uwag:

1.

Po więcej informacji na temat Gwiazdy Azury zapraszam do zadań dla Daedr. Jest to najlepszy klejnot, bo można za jego pomocą ciągle łapać dusze - nie tracisz go po złapaniu i użyciu duszy, jak jest to w przypadku innych klejnotów.

2.

Klejnoty dusz można znaleźć w najróżniejszych miejscach (jaskinie bandytów, ruiny, domy i posiadłości). Jeśli przeszukujesz jakąś skrzynię czy beczkę i znajdziesz klejnot duszy, to jego wartość zależy od poziomu twej postaci. Klejnoty dusz można też kupić od niektórych kupców.

3.

Tylko Wielki Klejnot Duszy (no i oczywiście Gwiazda Azury) mogą pomieścić dusze najpotężniejszych przeciwników - Złotej Świętej i Lunatyka. A tylko te dusze mogą dać ci STAŁY efekt zaklęcia, jakie chcesz na siebie rzucić (np. podwyższenie współczynnika).