Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Ahemmusa | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Grobowiec Rodziny Drethan
W [1] będzie Szkielet, Truposz, Zjawa Przodka lub Kościej. Leżą tu także Zwłoki (jest na nim Kościany Lewy Naramiennik Armun-An i Kościany Prawy Naramiennik), są tu także drzwi - prowadzą do lokacji Obóz Ahemmusa , Shallit. W [2] pokonasz drugiego przeciwnika, a co najważniejsze - wampirzycę Mararę. Ma ona cenny Pierścień Marary. Po pokonaniu jej przeszukaj skrzyneczki w [2] i [3].
Grobowiec Rodziny Favel
Odbiega on od zwyczajnej normy. W [1] stoi Minabibi Assardarainat, z którą możesz porozmawiać (jest wieszczką). Przeszukaj skrzyneczkę i wejdź do [2], pokonaj tam Kościeja, Szkielet, Zjawę Przodka lub Truposza. Jest tu księga 36 Lekcji Viveka, Kazanie 35 na sarkofagu (podnosi o 1 Włócznię), po czym pokonaj drugiego takiego wroga w [3], a następnie rozpraw się ze zjawą - Kanitem Ashurnisammisem w [4]. gdy go zabijesz, weź Klucz do Skrzyni w Grobowcu Favel (leży na ścianie po prawej stronie pierwszej od prawej ściany kolumny w [4]), a potem sprawdź co jest w skrzyniach w [3] i [4].
Grota Eluba-Addon
W tej grocie nie ma NIC ciekawego (jeśli nie ciekawią cię rybki, woda i małże z Perłami).
Kopalnia Jaj Setus
W [1], [2], [3], [4], [5], [6], [7], [8] i [9] możesz spotkać Zwiadowcę Kwama, Robotnika Kwama lub Wojownika Kwama. W [10] jestznajduje się Królowa Kwama. Poza tym nie ma tu nic ciekawego.
Kopalnia Jaj Sinamusa
W [1] leży Martwy Górnik z Kopalni Jaj. W [2], [3], [4], [5], [6], [7], [8] i [9] możesz spotkać Zwiadowcę Kwama, Robotnika Kwama lub Wojownika Kwama, natomiast w [10] znajduje się Królowa Kwama.
Kushtashpi
Przed wejściem pokonasz kilku przeciwników (Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Skrzydlaty Mrok lub Złota Święta), spotkasz też Ranmira Fokę. W środku zacznij schodzić na dół - w [1] czeka Dremora, Daedroth lub Książę Dremor. W [2] nad sufitem jest mała nisza, a w niej skrzynia - aby się do niej dostać, musisz się wznieść (jest w niej dużo złota). Idź dalej, do kaplicy. W [3] zabijesz Ulmsa Sarena (rzuca zaklęcia), w [4] Manera Uvarena (odziany w stalową zbroję, walczy toporem), a w [5] - Sticey'a (także stalowa zbroja, ale z długim mieczem). Za posągiem w [6] są skrzynie, a na ołtarzu - Szmaragd i Serce Daedry (gdy weźmiesz to drugie, pojawi się Dremora).
Sanni
Wieża magów rodu Telvanni. W [1] jest Rianciene Aurilie, w [2] Relie Jeanie i wrogo nastawiony Merard Geves z mieczem. Za drzwiami z pułapką znajduje się Jo'Thri-Dar. W pokojach tych nie ma nic ciekawego. Idź do wieży, na górę do [3], gdzie zabijesz maga Bravosiego Henima. Na stoliku obok niego znajduje się profesjonalny sprzęt alchemiczny, a na półce w [4] księga Pieśń Alchemików (podnosi o 1 Alchemię).
Shallit
Wpierw idź do [1]. Znajdziesz tu m.in. Wiadomość dla Gidena. Spójrz w górę - jeśli możesz się wznieść, to dostaniesz się do kryjówki bandytów. Idź do [2], stoi tu dwóch przeciwników: Muvrulea Daryon z toporem i rzucający zaklęcia Vilval Relvani z bronią obuchową. Sprawdź skrzyneczki - jest w nich złoto. Otwórz drzwi do [3], tu znów jest para wrogów: odziana w stalową zbroję Brevasu Heran ze Stalowym Claymorem (na nią radzę uważać) i rzucający zaklęcia Giden Nelvilo z bronią obuchową. W skrzyniach znów znajdziesz złoto. Ostatnia jaskinia to ta w [4]. Jest tutaj herszt - Rels Tenim. Ma komplet żelaznej zbroi, w tym Srebrny Cesarski Kirys i Srebrny Cesarski Hełm, uzbrojony jest w Stalowy Obosieczny Miecz Cięcia). Może się okazać trudnym przeciwnikiem - gdy go pokonasz, sprawdź co ma na stoliku: klejnoty, Stronę z Dziennika Relsa Tenima, księgi Słowa i Filozofia (podnosi o 1 Długie Ostrze) i 36 Lekcji Viveka, Kazanie 32 (podnosi o 1 Tarczę). Wróć się tam, gdzie się wznosiłeś i idź do [5] - przeszukaj to miejsce. Tu znajdują się drzwi prowadzące do lokacji Obóz Ahemmusa , Grobowiec Rodziny Drethan.