Awans | QUESTY - Gildia Magów | Solucja The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Awans
Umiejętności potrzebne w Gildii Magów to: Alchemia, Mistycyzm, Przemiana, Iluzja, Zniszczenie i Zaklinanie. Współczynniki to Inteligencja i Siła Woli. Poniżej spis wszystkich rang w Gildii Magów wraz z wymaganiami:
Zrzeszony: | współczynniki: 30 | |
Terminator: | współczynniki: 30, umiejętności: jedna na 10 | |
Czeladnik: | współczynniki: 30, umiejętności: jedna na 20 | |
Iluzjonista: | współczynniki: 30, umiejętności: jedna na 30, dwie na 5 | |
Przywoływacz: | współczynniki: 30, umiejętności: jedna na 40, dwie na 10 | * |
Magik: | współczynniki: 31, umiejętności: jedna na 50, dwie na 15 | |
Czarnoksiężnik: | współczynniki: 32, umiejętności: jedna na 60, dwie na 20 | |
Czarodziej: | współczynniki: 33, umiejętności: jedna na 70, dwie na 25 | ** |
Mistrz Magii: | współczynniki: 34, umiejętności: jedna na 80, dwie na 30 | |
Arcymag: | współczynniki: 35, umiejętności: jedna na 90, dwie na 35 | *** |
* - aby wejść na tą rangę musisz opłacić składkę w wysokości 200 złota
** - aby wejść na tą rangę, musisz posiadać Laskę Czarodzieja. Masz tutaj dwie możliwości wyboru: albo ją kupić za 5000 złota od zlecającego zadania czarodzieja, albo zdobyć samemu. Druga ewentualność wymaga odrobiny wysiłku - musisz udać się do Dagon Fel , Sud. W środku pokonasz Młokosa, Postrach Klanów, Atronacha, Żarłacza, Dremorę, Skrzydlaty Mrok, Daedrotha lub Złotą Świętą w [1], [4] i [5]. W [3] znajduje się trzech szkieletów-łuczników. Wpierw otwórz drzwi po lewej, pokonaj przeciwników, wskocz wyżej i otwórz następne drzwi. Za nimi w [6] pokonasz Anirne (rzuca zaklęcia, ma przy sobie Laskę Czarodzieja i Szklany Netchowy Sztylet). Z laską wracaj do tego, który powiedział ci o awansie, by móc wejść na wyższą rangę.
*** - po szczegóły zapraszam na koniec tego rozdziału